Newbie Maandagsrit 21 Juni

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok! Nouwja als Motorjaap of Ielspiels dit leest...

Zin om samen naar Veenendaal te rijden? :)
Zo ja, waar en hoelaat? Ik woon zelf in Rijswijk
 
Wat moet ik verwachten van de normale en snelle groep? Ik hou wel van een béétje doorrijden en optrekken maar een snelheidsduivel ben ik nou ook weer niet. :P
 
Wat moet ik verwachten van de normale en snelle groep? Ik hou wel van een béétje doorrijden en optrekken maar een snelheidsduivel ben ik nou ook weer niet. :P

Rustige groep = we houden ons aan alle regels
Vlotte groep = we rijden wat vlotter door, maar nog wel op een nette manier
Snelle groep = stevig het gas erop en flink doorrijden, niet voor beginners
 
Rustige groep = we houden ons aan alle regels
Vlotte groep = we rijden wat vlotter door, maar nog wel op een nette manier
Snelle groep = stevig het gas erop en flink doorrijden, niet voor beginners

Dan heb je ook 3 mensen nodig die de weg uit hun hoofd kennen.
zijn die der ? :P
 
Dan heb je ook 3 mensen nodig die de weg uit hun hoofd kennen.
zijn die der ? :P

Ik en Sander kunnen voorop rijden. Dennis is nog onzeker of hij kan/gaat voorrijden. Maak je daar meer gaan zorgen over hoor ;) . Gaat helemaal goedkomen :Y . Anders maken we twee groepen, dat gaat ook prima.
 
Ik en Sander kunnen voorop rijden. Dennis is nog onzeker of hij kan/gaat voorrijden. Maak je daar meer gaan zorgen over hoor ;) . Gaat helemaal goedkomen :Y . Anders maken we twee groepen, dat gaat ook prima.

achjah ik zie het morgen wel :P
Heb der zin in *O*
 
Ik en Sander kunnen voorop rijden. Dennis is nog onzeker of hij kan/gaat voorrijden. Maak je daar meer gaan zorgen over hoor ;) . Gaat helemaal goedkomen :Y . Anders maken we twee groepen, dat gaat ook prima.

en als je niet tevreden bent met je groep, switchen kan toch tijdens de pauze :P

neemt dr iemand nog een camera mee om te filmen ofzoiets?
 
en als je niet tevreden bent met je groep, switchen kan toch tijdens de pauze :P

neemt dr iemand nog een camera mee om te filmen ofzoiets?

Áls mn broertje niet vergeet de camera mee te nemen voor mij, dan maak ik foto's onderweg :) Ik zit achterop en maak zo rijdende fotos van mensen die achter me rijden ^^
& als het lukt, heeft michel een filmding op zn motor zitten morgen :Y
 
Áls mn broertje niet vergeet de camera mee te nemen voor mij, dan maak ik foto's onderweg :) Ik zit achterop en maak zo rijdende fotos van mensen die achter me rijden ^^
& als het lukt, heeft michel een filmding op zn motor zitten morgen :Y

Leuk leuk *D
 
Als ik het niet vergeet neem ik ook de camera mee *O*

enne Markjuh, Bram, Paul_K:

Meeting point: ESSO, Bunschoterstraat 40, Bunschoten Spakenburg
tijd: 10.00/10.15 verzamelen 10.30 weg 11.00 @ startpunt
 
Laatst bewerkt:
Rustige groep = we houden ons aan alle regels
Vlotte groep = we rijden wat vlotter door, maar nog wel op een nette manier
Snelle groep = stevig het gas erop en flink doorrijden, niet voor beginners

Dat had ik idd al gelezen, maar aangezien er hier alleen gepraat wordt over normale en snelle groep vroeg ik me af hoe deze in verhouding staan met rustig, vlot en snel. :P de snelle groep zoals hierboven beschreven is niks voor mij, maar als normaal gelijk staat aan de rustige groep is dat ook weer niet alles. Dat bedoelde ik zo'n beetje. :+
 
@Krichaun
Thanks voor je aanbod. Je bent de 1e die denkt dat zijn motor beter gaat sturen met mij 8erop :P
Ik kijk tijdens de rit wel even hoe of wat :) Fijn iig om opties te hebben.

@Degene die aan mij en Jaap vroeg hoe laat en hoe wij gaan rijden en of je dan meekan oid.
Jaap en ik rijden vanaf Delft. Hij is er ff niet dus ik weet nog niet hoe en wat. We posten zo wel even of we wat kunnen afspreken :)
 
Als ik het niet vergeet neem ik ook de camera mee *O*

enne Markjuh, Bram, Paul_K:

Meeting point: ESSO, Bunschoterstraat 40, Bunschoten Spakenburg
tijd: 10.00/10.15 verzamelen 10.30 weg 11.00 @ startpunt

ok, gelezen, ich bin dar! *D

*edit... trouwens op alle foto's van hyves heb je michel niet gespot... geen goeie indruk achter gelaten blijkbaar :P haha

...was ook wel een beetje jammer aan t eind (en het aanstellen B| )
 
Laatst bewerkt:
@Ruppert
Maak je om het tempo van de groepen maar niet druk. Meestal kijk ik een beetje aan wat de groep lekker vindt rijden en/of iedereen een beetje netjes mee kan komen. Als ik vanuit de groep hoor dat het tempo wat omhoog mag, dan vind ik het prima.
Maar hou er ook rekening mee dat het achterin vaak wat sneller is dan voorin. Achterin de rustige groep is het soms nog best wel leuk rijden O-)


@Meetingpoint ESSO
Het is niet zeker of ik bij de Esso ga meeten :N . Aangezien we pas om 11.00u verzamelen, heb ik meer dan genoeg tijd om binnendoor naar het startpunt te rijden. Dat is even wat leuker dan 60km rechtuit snelweg denderen :Z
 
morgen wordt het naar 11 uur perfect weer zie ik op buienradar maar ja moet ik nog wel door de regen naar jullie komen, maar ben er bij :p

heb al zin weer in om weer op de motor te stappen naar weekendje luxemburg
 
Laatst bewerkt:
Maandagochtend is het nog bewolkt en valt er in het zuidwesten eerst nog lichte (mot)regen. In de middag zal de bewolking geleidelijk aan breken en de zon komt er op steeds meer plaatsen goed bij. Bij een matige noord tot noordwestenwind loopt de temperatuur in de middag op naar 14 graden langs de noordwestkust tot lokaal 19 graden in het zuidoosten van het land.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan