Originele Uiltaat CBR 600F

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben nog op zoek naar zo'n uitlaat. Hoeveel zou je er nog voor willen inclusief verzenden naar België
Heb ook nog een originele demper liggen met eventuele voorbochten erbij .
Demper enkel .. 50 €
demper + voorbochten 100€

demper heeft een lichte kras , door een val op steentjes . Is van zijn voetstukje gesukkeld .

niet onbelangrijk , ik ben woonachtig in Belgie - Vlaams-Brabant , Liedekerke

Laat maar iets weten , indien interesse .


Voor eventuele andere die geintresseerd zijn in stukken van cbr 600 F4i ( was een rossi editie) heb vorige weekend een zwaar ongeluk gehad . Eventuele foto's , zie motorstek

ik heb :

- benzinetank ( geel ) **** 100€
- remklauwen + remblokken + remhendels met pompjes stalen remleidingen ( nog in goede staat) **** 150€
- motorblok zonder kabelboom ( motor is van 2002 heeft 25800 km gelopen ) **** +- 600 €
- Frame + papieren **** 300€
- clipons ( rechts en links ) **** 60€
 
Heb ook nog een originele demper liggen met eventuele voorbochten erbij .
Demper enkel .. 50 €
demper + voorbochten 100€

demper heeft een lichte kras , door een val op steentjes . Is van zijn voetstukje gesukkeld .

niet onbelangrijk , ik ben woonachtig in Belgie - Vlaams-Brabant , Liedekerke

Laat maar iets weten , indien interesse .


Voor eventuele andere die geintresseerd zijn in stukken van cbr 600 F4i ( was een rossi editie) heb vorige weekend een zwaar ongeluk gehad . Eventuele foto's , zie motorstek

ik heb :

- benzinetank ( geel ) **** 100€
- remklauwen + remblokken + remhendels met pompjes stalen remleidingen ( nog in goede staat) **** 150€
- motorblok zonder kabelboom ( motor is van 2002 heeft 25800 km gelopen ) **** +- 600 €
- Frame + papieren **** 300€
- clipons ( rechts en links ) **** 60€
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs daarbijhorende foto's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan