te koop customized shadow ace vele opties

jasonace

Die hard MF'er
2 mei 2004
250
0
amsterdam
Vt 750 c2 ace
bouwjaar: 1998
km stand: 26.450 eerlijke !
Kleur : zwart

Opties:

# Dragbarstuur 72 cm
# harley Davidson custom spiegels
# Chromen handels
# chromen handvatten
# bullet l.e.d knipperlichten r.v.s
# Forward controls r.v.s
# Footpegs r.v.s
# Chromen radiator cover
# Chromen benzinetank afwerking
# Customized zadel
# verlaagd 4 cm Harley Davidson
# Silvertail open thunder uitlaten
# Nieuwe brede achterband
# Alarm op afstand en knipperlichten


Deze motor is in absolute nieuwstaat

verder extra erbij:

# Origineel chromen highwaystuur
# Originele chromen spiegels
# Originele handels
# Originele Footpegs
# Originele chromen schakel en rem units
# Originele Honda zadel
# Originele Buddysit
# Originele chromen verstelbare Achterveren
# Originele chromen (2 in 1 ) uitlaat
# Originele knipperlicht units en diverse andere onderdelen.
# afdekhoes en schijfremslot
# instructie boekjes erbij en de twee originele sleutels.

vraagprijs 6250,=

Met al deze extra accesoires is de motor terug te brengen in de originele staat en persoonlijke voorkeur

Wilt u extra foto's, stuur mij dan een mailtje en ik stuur ze op.

misc
 
Sorry, maar als je nou een half jaartje later hiermee had gekomen, dan had ik het geld wel.
 
Ik vind hem vreselijk mooi maar veeel te duur. Ik heb hier in Nijmegen BIJ EEN DEALER een vergelijkbare ACE zien staan voor 1250 minder.
 
De prijs is al verlaagd, voor 5500,= vaste prijs mag hij weg, vanwege een andere motor in bestelling

gr Jason
 
De prijs is al verlaagd, voor 5500,= vaste prijs mag hij weg, vanwege een andere motor in bestelling

gr Jason

Joh, ga nou niet te snel zakken! Tis en blijft moeilijk om je geduld te bewaren, maar probeer het.... Als ik naar de start van dit topic kijk, heb je 'm pas 2-3 weken te koop? Ik heb eens gekeken op Marktplaats, maar hij staat alleen op de Honda-pagina. Niet op de pagina voor Shadow??

Bij de weg, ik heb geen interesse, ik vind het wel een van de mooiere die er tussen staan. Vergelijkbare staan er voor meer geld.
Waarom ik reageer? Omdat het zo herkenbaar is, je wilt zo graag van dat ding af, omdat je in je gedachten al op die nieuwe aan het :] bent.
Wat heb je trouwens besteld?
 
Ik heb er geestelijk al afstand van genomen, en ik vind 5500,= een mooi bedrag, dit is tevens de bodem, ik kan hem altijd nog inruilen.
 
ik ben verliehiefd



en niet zo rijk (nog) |(


Hoi Aernout,

Nog steeds op zoek naar een Shadow zie ik ....

Waarom koop je niet een ouder type en ga je zelf aan het knutselen. Ik was ook een volledige dummy op motorgebied, maar heb wel in 2 jaar mijn droomfiets verbouwd.
En inmiddels verkocht en druk doende met de tweede.
Heel handig hoef je niet te zijn....alleen een beetje lef. Ik heb steeds de originele onderdelen verkocht en van de opbrengst custom-parts gekocht. Op die maniet hoeft een verbouwing niet zoveel te kosten... En wie wil een mooi verbouwde Shadow nou terug brengen in z'n originele staat?
 
nou ja, dummy op motor gebied, drie linkerhanden, geen bekenden met motor, niet erg veel geld, en ik wil toch een betrouwbare motor hebben. Uiteraard moet ik eerst mijn rijbewijs halen (daar wordt hard aan gewerkt). Daarnaast heb ik geen gereedschap (heb je met mijn verzameling linkerhanden niet nodig) en geen schuur waarin ik eraan zou kunnen werken. Post eens een piccie van jouw droombike?

En deze Ace, ja, die lijkt wel op mijn smaak gemaakt.... *KWIJL*
 
nou ja, dummy op motor gebied, drie linkerhanden, geen bekenden met motor, niet erg veel geld, en ik wil toch een betrouwbare motor hebben. Uiteraard moet ik eerst mijn rijbewijs halen (daar wordt hard aan gewerkt). Daarnaast heb ik geen gereedschap (heb je met mijn verzameling linkerhanden niet nodig) en geen schuur waarin ik eraan zou kunnen werken. Post eens een piccie van jouw droombike?

En deze Ace, ja, die lijkt wel op mijn smaak gemaakt.... *KWIJL*

Die ken je wel....daar heb je twee maand terug zelfs nog een bod op gedaan (zwarte VT800).
Bovenstaande gold voor mij ook, maar al doende leert men. Vooral het Shadow-forum was een onuitputtelijke bron van info....
 
Die ken je wel....daar heb je twee maand terug zelfs nog een bod op gedaan (zwarte VT800).
Bovenstaande gold voor mij ook, maar al doende leert men. Vooral het Shadow-forum was een onuitputtelijke bron van info....
en waar vind ik het shadow forum? Klink verdomd interessant.

Jason/Dick: gefeliciteerd, al baal ik natuurlijk wel.
 
Die ken je wel....daar heb je twee maand terug zelfs nog een bod op gedaan (zwarte VT800).
Bovenstaande gold voor mij ook, maar al doende leert men. Vooral het Shadow-forum was een onuitputtelijke bron van info....
Jaaaaaa, die ken ik wel. Is die nog immer te koop? Kan ik daar wellicht voor door proberen te sparen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan