2 titanium race uitlaat dempers

jvd

MF veteraan
6 dec 2005
5.091
90
Arnhem
Wegens het vervangen van mijn uitlaatsysteem verkoop ik
mijn twee titanium uitlaatdempers.

Zit een Sebring sticker op, maar de dempers zijn merkloos.
Er zit een E-keur plaatje op, maar ze zijn ZEKER niet met e-keur gemaakt! Heb er nog wel twee db killers bij om het allemaal iets minder te maken. De bovenste demper heeft aan de binnenzijde (bij de bevestigingsklem) een klein gaatje. Tijdens het maken van het systeem kwamen we er bij het lassen achter dat het titanium dempers zijn...... en dus niet te lassen met normale apparatuur.
De demper is daar dus iets lek maar daar heb je geen last van.

De RVS ophangbeugel zit er bij samen met een kleine 50 cm RVS aansluitbuis (dus de eerste bochten zoals zichtbaar op de foto. Net iets voorbij de voetsteunen.

De dempers zijn 35 cm lang en de aansluitdiameter is ongeveer 42 mm.

bieden vanaf €100,-
full
 
Laatst bewerkt:
nog een foto
full


al het zwarte is gewoon roet en is er af te poetsen!
 
Laatst bewerkt:
SCHOPJE, zijn echt mooi kleine dempers. ideaal voor een fighter. Het systeem was oorspronkelijk voor een yamaha r6 gemaakt in Duitsland als ik me niet vergis.
 
Kan ik dat E-keur plaatje overnemen? Mijn uitlaat heeft nl. geen E-keur maar ik zou het er graag op hebben staan voor in Duitsland. Ik heb nl. geen zin in die boetes en elke keer de uitlaat omhangen voor de originele is ook zo'n gedoe. :P
 
Kan ik dat E-keur plaatje overnemen? Mijn uitlaat heeft nl. geen E-keur maar ik zou het er graag op hebben staan voor in Duitsland. Ik heb nl. geen zin in die boetes en elke keer de uitlaat omhangen voor de originele is ook zo'n gedoe. :P


kan, mits je een bod doet van meer dan €100,- ...... lol

ik kom net terug uit Duitsland (met open demper) en heb geen politzei gezien. Heb nu wel een officiele E4 maar zonder dB killer is het net zo'n K herrie als deze uitlaat.

Een E4 zou ik er met slag bitjes gewoon in slaan. Of je nu dat plaatje er met op plakt of zelf aan de slag gaat.
 
kan, mits je een bod doet van meer dan €100,- ...... lol

ik kom net terug uit Duitsland (met open demper) en heb geen politzei gezien. Heb nu wel een officiele E4 maar zonder dB killer is het net zo'n K herrie als deze uitlaat.

Een E4 zou ik er met slag bitjes gewoon in slaan. Of je nu dat plaatje er met op plakt of zelf aan de slag gaat.


Mijn Laser is niet echt veel herrie, hoort ook geen DB killer in.
Hoe kan ik dat E-keur er in slaan dan? Van die slagletters heb ik nl. niet.
 
Mijn Laser is niet echt veel herrie, hoort ook geen DB killer in.
Hoe kan ik dat E-keur er in slaan dan? Van die slagletters heb ik nl. niet.

Beetje metaal bewerker heeft wel slagbitjes liggen.
Of op de motorsloop een schade uitlaat halen waar het E4 opzit en dat op je uitlaat maken. Maar ik kan me niet geloven dat die Duitsers dat gaan geloven. Denk ook niet dat ze deze uitlaat op e4 geloven.... maar het zit er wel op....... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan