Seatcover (wit) voor een Yamaha R1, 1999, 135.- + kuipdelen

R&zo

MF veteraan
5 sep 2006
4.255
15
Aartswoud
Ik heb voor een 98 & 99er R1 (RN01) een (witte) seatcover liggen, hij past tevens op de R1 uit 1998, alleen die heeft natuurlijk een rode buddy… ‘t is een originele Yamaha en ik vraag er Euro 135.- voor (verkocht)
RN01_15.JPG

RN01_16.JPG


Tevens heb ik nog wat beschadigde kuipdelen liggen, ook voor de RN01, kijk maar:
RN01_05.JPG

RN01_06.JPG

RN01_07.JPG

RN01_08.JPG

RN01_09.JPG

RN01_11.JPG

RN01_12.JPG

RN01_14.JPG


Bovenstaande kuipdelen heb ik nog steeds liggen, dus als je iets aan hebt ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor een 99er R1 (RN01) een (witte) seatcover liggen, hij past tevens op de R1 uit 1998, alleen die heeft natuurlijk een rode buddy… ‘t is een originele Yamaha en ik vraag er Euro 135.- voor.
Tevens heb ik nog wat beschadigde kuipdelen liggen, ook voor de RN01, kijk maar:
De seatcover is verkocht... *O*
 
Hi R1enzo,

Ik overweeg een compleet andere kleur-set aan te schaffen ,word dat nix dan meld ik me weer ok? ;)

Gr Freek
 
jaaaa.... deze moet ik hebben :Y :Y :Y :Y :Y :Y


heb in me oude kuipen een gat gemaakt voor de camera door naar buiten te laten kijken maar dan kom ik in de knoei met me rechter lamp dus deze moet ik dan der uit laten..

en ik ga me goede koplamp niet verkloten door deze door te zagen maar aangezien deze rechts kapot is, is dit ideaal voor mij...


we gaan verder in jouw eigen verkoop topic of PB..
:? Hoe/waar heb je dat gat dan gemaakt, heb je dan ook de rechter kant van je topkuip dicht gemaakt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan