sxv topic III = 3

wat is de originele vertanding van een sxv,

kan hem niet zelf kijken nu omdat mijn motor bij de dealert staat..

Nog steeds wachtend op een KUTKLEPPENDEKSELPAKKING aaaaaaaaaa
 
Rijd een 550 met 15/46 nog leuk?

Iemand nog een achterlicht van een 2008?
Alex misschien? want jij gebruikt die dingen toch niet met race...
 
Laatst bewerkt:
Rijd een 550 met 15/46 nog leuk?

Iemand nog een achterlicht van een 2008?
Alex misschien? want jij gebruikt die dingen toch niet met race...
15\46 is leuk voor circuit
voor de weg zou ik eerder 16\44 denken
daar heb ik toch zo'n 4 jaren prima mee gereden op de straat
rij nu weer 16\46 vanwege het sliden (op de koppeling)
oefening baart kunsten :Y
 
Heb ik ook gekocht :Y Ben inmiddels al met de 3de bezig _O-
Vandaag ook de supermaxxis bandjes opgehaald voor Villars, die er nog even onder knikkeren, ander tandwiel steken en dan is ie er klaar voor :]
 
Heeft er iemand nog blok onderdelen te koop van een Aprilia rxv of sxv?

Stuur maar een pm als je wat hebt liggen of een compleet blok.
 
Vanaf vandaag ook eigenaar van een SXV 8-)



:^



8-)


aprilia_sxv_550_2.jpg


Eigen GSM pics waren waardeloos dus voorlopig maar zo. B|


Nieuwe gekocht dus voor gebruikte prijs. Allerlaatste nieuwe die er nog was. Heeft en/of krijgt nog alle modificaties van de 2009 versie waarmee de vermeende onbetrouwbaarheid iig verwaarloosbaar is. Onderhoud ligt wel op een ander niveau dan een Yammie of KTM maar stelt qua werktijd en kosten weinig voor, is echter wél erg belangrijk.
Garantie heb ik dus ook mits ik me aan de voorschriften houd maar dat komt helemaal goed.
Hopelijk snel ophalen. *D

Na inrijden nog te voorzien van een Akra Evo en een Rapidbike3 (heb ik over) en verder de knippers aanpassen en dan is hij/zij voorlopig klaar. O-)
 
Laatst bewerkt:
:^



8-)


[afbeelding]

Eigen GSM pics waren waardeloos dus voorlopig maar zo. B|


Nieuwe gekocht dus voor gebruikte prijs. Allerlaatste nieuwe die er nog was. Heeft en/of krijgt nog alle modificaties van de 2009 versie waarmee de vermeende onbetrouwbaarheid iig verwaarloosbaar is. Onderhoud ligt wel op een ander niveau dan een Yammie of KTM maar stelt qua werktijd en kosten weinig voor, is echter wél erg belangrijk.
Garantie heb ik dus ook mits ik me aan de voorschriften houd maar dat komt helemaal goed.
Hopelijk snel ophalen. *D

Na inrijden nog te voorzien van een Akra Evo en een Rapidbike3 (heb ik over) en verder de knippers aanpassen en dan is hij/zij voorlopig klaar. O-)

Hele mooie bike! gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! ga je geen spijt van krijgen.. misschien binnenkort een ritje maken? ik zie dat je uit Weert komt dus dat is niet zo ver van Ehv! *D
 
Beter neem je alleen geeen akra, heb ik ook gehad... voelde echt niet lekker. silmoto is stuk beter
 
Beter neem je alleen geeen akra, heb ik ook gehad... voelde echt niet lekker. silmoto is stuk beter
zo'n acra vreet niet in de achterband met een verkorte achterbrug
maar moet je wel gelijk geven
op top-end loopt de machine veel harder en mooier geluid ook *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan