motorrace net zo belangrijk als kaatsen?

Ocampa

MF veteraan
29 jul 2002
4.254
675
Breda
Wij vinden motorrace dan wel heel erg mooi en belangrijk, Joost Wakka uit Leiden vindt van niet. Volgens hem staat het ongeveer op hetzelfde niveau als kaatsen.

Zie pagina 316 van NOS teletekst.

edit: zie plaatje 2 posts hieronder


laugh.gif
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk trekt dat meer kijkers, je kunt nergens anders naar kijken |(


[me]Viccie ergert zich er nog steeds aan dat je nergens kunt kijken zonder dat voetbal te zien.
[/me]



Zelfs het halve journaal was voetbal. Was is nou het nut van Ned2 als sportzender met live verslagen, samenvattingen, sportjournaal etc als je dan ook nog een keer het halve gewone journaal verpest met voetbal |(
Alsof er niks anders meer gebeurt in de wereld B|
 
Hoewel ik tegen iedere vorm van geweld ben, vind ik wel dat deze heer Wakka een uiterst langzame, extreem pijnlijke en geweldadige dood verdient. :)
 
hij heeft wel gelijk natuurlijk, er kijkt geen hond naar de moto gp en superbikes.


Of zou dat komen omdat er iets minder aandacht aan bestaad wordt door de omroepen?
 
Ergens heeft hij wel gelijk natuurlijk. Kijk alleen maar eens op dit forum. Meer dan 13.000 geregistreerde gebruikers en hoeveel wordt er in dit motorsport gedeelte gepost? En dan is dit nog een motor-forum. We leven helaas niet in Italie, Spanje of Engeland, waar motorsport wel superpopulair is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan