Ervaringen met zijspan rijschool regio Twente

mclos

MF'er
25 jun 2010
131
0
Twente
Zijn er MF-er onder jullie die goede en/of slechte ervaringen hebben met zijspan rijscholen in regio Twente. Ik wil wat gaan lessen en ben benieuwd naar jullie ervaringen :}
 
je kunt bij mij een rondje door de straat doen....

zal ik er wel bij gaan staan lachen als je aan het eind van de straat de stoep op vliegt of een auto schampt.... :)

heb dus ook geen idee. ook niet echt in verdiept.... (oops)
hoewel ik van iedereen ook hoorde dat het verstandig was om eerst te lessen ben ik toch maar gewoon begonnen (eerst een span te bouwen en daarna te rijden)

vooral door alle spookverhalen die ik hoorde van buurmannen die mensen kenden die gelijk de eerste keer dwars door sloten en prikkeldraad waren gescheurd, was ik op zijn zachts gezegd behoorlijk voorzichtig.....


erg groot was dus ook de geruststelling dat het allemaal nog wel leek te vallen;
vooral toen ik (na een showoff bij mijn ouders) even een beetje wind in het zijspanwiel had gedaan :) reed het helemaal lekker.....


uiteraard kun je het dan nog steeds niet echt goed en waren er zo nu en dan wel eens wat close encounters als je de bocht bijna niet dreigde te halen doordat de bak opeens omhoog kwam.... en daarna wordt je nog overmoediger en begin je het van het driften over de rotondes te genieten, totdat dan de bak ook opeens omhoog komt doordat je een graskei raakt..... tja en dan moet je even een aantal avonden schadeherstellen...


wil nog steeds zelf wel een keer een cursusje doen, maar dan moet eerst mijn span helemaal klaar zijn (incl schommelvork) tja en wie weet hoeveel jaar we dan al weer verder zijn ?

maar als je een goed adres vind hier in tukkerland, dan hoor ik het graag :)
 
Ik vind het trouwens absoluut raadzaam om eerst een cursus te gaan doen en dan pas zelf te gaan rijden. Als je het andersom doet dan lop je het risico dat je jezelf verkeerde dingen aanleert.
I ben zelf een dagje naar rob teffen geweest. Hij zit niet in de achterhoek maar het is wel de moeite waard. Je stapt zoveel beter op een zijspan.
 
Twente (Tukkerland) is géén achterhoek en andersom dus ook niet ....... jammer ...... gemiste kans ;)

Ja, anders ga ik me er ook eens even tegen aan bemoeien. Twente en Achterhoek hebben net zoveel gemeen als MotoGuzzi en BMW. Ook net zo veel verschillen trouwens!

Ligt wel allebei ten oosten van de IJssel. ( net als de halve wereld trouwens)

:+
 
het is voorbij Utrecht.
Noem het wat je wil, het is allemaal buitenland.


Gelukkig is er toch nog iemand die me steunt.

Ik maak bij deze mijn nederige excusses, ik had niet goed gelezen en had om de een of andere reden de achterhoek in mijn hoofd zitten.
Voortaan zal ik me buiten dit soort gesprekken houden zodat dit niet meer voor kan komen.
 
Ik had van iemand die politiek aktief is zo'n taalgebruik en zulke meningen niet verwacht.
Ik zie geen mening hoor?
Als je mijn mening wil weten, ik vind het allemaal aanstellerij. Ik voel me als Hollander ook niet anders als de rest van de Nederlanders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan