TK Garmin 2720 met 2009 kaart europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

luckyducy

MF veteraan
18 mei 2004
13.890
170
TK garmin 2720 met 2009 kaart europa
word geleverd met aansluiting op optimate stekker en houder voor de garmin zelf
head set word niet mee geleverd!!
ruilen/inruil tegen een tom/tom rider is mogelijk

heb zelf geen idee wat dit waard zou zijn dus graag een bod gevraagt
info:luckyducyperformance@hetnet.nl
full
 
Laatst bewerkt:
Autospullen,afstandsbediening zijn erbij,voedingskabel is passend gemaakt voor optimate stekker :)
geen idee wat de beanbag moet zijn |(
Heb dat ding een jaar geleden nieuw gekocht en amper gebruikt omdat ik er niet mee overweg kan
Heb liever een tom/tom werkt voor mij beter :Y
Autospullen erbij ?(afstandsbediening, beanbag, voedingskabel ect)
 
heb die van mij inclusief bekabelde headset en rammount voor 300 euro verkocht op marktplaats.


als je hem nieuw gekocht hebt zit er in de doos nog een hoop autospul, beanbag en 12 volt lader + speaker voor in auto

heb je gele briefje nog met de registratiecode

adviseer je daar een advertentie te zetten was m binnen 2weken kwijt

hier alleen maar kruikezeikers.....
 
heb die van mij inclusief bekabelde headset en rammount voor 300 euro verkocht op marktplaats.


als je hem nieuw gekocht hebt zit er in de doos nog een hoop autospul, beanbag en 12 volt lader + speaker voor in auto

heb je gele briefje nog met de registratiecode

adviseer je daar een advertentie te zetten was m binnen 2weken kwijt

hier alleen maar kruikezeikers.....

Beetje kort door de bocht zeg.. Voor 350 euro koop je een Zumo 550 incl 2 jaar garantie en incl nieuwe kaart, dus om dit 'kruikenzeiken' te noemen.. :X

@TS, PM gelezen, alleen jammer dat je zaken doet via PM ipv openbaar, hierdoor word het bieden niet overzichtelijker voor een evt koper!
 
Laatst bewerkt:
Beetje kort door de bocht zeg.. Voor 350 euro koop je een Zumo 550 incl 2 jaar garantie en incl nieuwe kaart, dus om dit 'kruikenzeiken' te noemen.. :X

@TS, PM gelezen, alleen jammer dat je zaken doet via PM ipv openbaar, hierdoor word het bieden niet overzichtelijker voor een evt koper!



Waar vind jij een zumo 550 voor 350 euro dan?? O-)
full
 
Beetje kort door de bocht zeg.. Voor 350 euro koop je een Zumo 550 incl 2 jaar garantie en incl nieuwe kaart, dus om dit 'kruikenzeiken' te noemen.. :X

@TS, PM gelezen, alleen jammer dat je zaken doet via PM ipv openbaar, hierdoor word het bieden niet overzichtelijker voor een evt koper!


zou ik die snel kopen als ik jou was!!!!

suc6 met navigeren allen....!
 
Waar vind jij een zumo 550 voor 350 euro dan?? O-) [afbeelding]


Pixmania.nl

De prijs staat nu op 379 simpelweg omdat er een paar van MF de laatste dagen wat Zumo's besteld hebben, hoe kleiner de voorraad des te hoger de prijs.

Kijk voor meer info maar eens in het Zumo topic, staat in Reizen en Toeren.
 
Er werd hier toch geboden,het evt afhandelen doe ik dan via pm dat is wel zo netjes ,doe jij al je zaken openbaar dan :?
In iedergeval bedankt voor je belangstelling
Beetje kort door de bocht zeg.. Voor 350 euro koop je een Zumo 550 incl 2 jaar garantie en incl nieuwe kaart, dus om dit 'kruikenzeiken' te noemen.. :X

@TS, PM gelezen, alleen jammer dat je zaken doet via PM ipv openbaar, hierdoor word het bieden niet overzichtelijker voor een evt koper!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan