Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ter Info OP is aangepast, hier en daar wat Z-etters verwijderd })

Ben ik in m'n enthousiasme wat te ver gegaan dan hoor ik 't wel *D

jeeej ik sta er nog in *O*

maar nu je eenmaal bezig bent... zou je mijn foto willen wijzigen in deze?

full
 
Had even een bad-hair day :+
Je borsthaar dan zeker? _O-
neuh,staat nog niet officieel te koop,hij is nog niet ''verkoopklaar''
Heu? :? .....dacht dat je de Tiger voor woon/werkverkeer zou gebruiken, en het Zetje voor de weekends!? :? .....toch weer wat gemist zeker? ;)
Eerst maar eens zien dat zo`n ding het doet s`winters :/
Tuurlijk!!! :Y :Y :Y
Ter Info OP is aangepast, hier en daar wat Z-etters verwijderd })

Ben ik in m'n enthousiasme wat te ver gegaan dan hoor ik 't wel *D
Daar kan je niet ver genoeg mee gaan! _O- _O- _O-
 
ik heb een week geleden een testritje gemaakt op een z750 en vond 'm erg lekker rijden en het is een heel vet apparaat, maar ben er nog steeds niet uit, 8000 euro blijft toch een bak geld. Heeft iemand hier toevallig een review/vergelijkingstest van de z750 liggen (op pdf ofzo) (en ja ik heb al ge-googled;))
 
ik heb een week geleden een testritje gemaakt op een z750 en vond 'm erg lekker rijden en het is een heel vet apparaat, maar ben er nog steeds niet uit, 8000 euro blijft toch een bak geld. Heeft iemand hier toevallig een review/vergelijkingstest van de z750 liggen (op pdf ofzo) (en ja ik heb al ge-googled;))

Kan heel goed begrijpen dat je via google niets kan vinden :N :N :N :N



Zet er voor de gein is bij met welke fiets je de Z750 wil vergelijken........misschien werkt dat beter :o
 
ik heb een week geleden een testritje gemaakt op een z750 en vond 'm erg lekker rijden en het is een heel vet apparaat, maar ben er nog steeds niet uit, 8000 euro blijft toch een bak geld. Heeft iemand hier toevallig een review/vergelijkingstest van de z750 liggen (op pdf ofzo) (en ja ik heb al ge-googled;))

Het is altijd moeilijk kiezen, iedereen hier is super tevreden met zijn of haar Z, het is ook gewoon een fijne fiets rijd fijn stuurt fijn, ja er zijn opties om hem beter te maken (nieuwe vering, PC, uitlaat) of iig meer naar jouw persoonlijke smaak(spiegels, pinkers, fairings, uitlaat). maar wat je krijgt als basis is zeer zeker niet slecht. En volgens mij in de klasse waar de Z750 in zit is hij een van de goedkoopste ook nog.

In de meeste reviews zal je niet al te veel negatiefs vinden over de Z misschien eerder iets positiefs over de fiets waar die tegenover staat. Wat ik zelf het meeste tegenkwam als tsja negatief in reviews is dat men de "punch/schop in de rug" in het hogere toerengebied mist wat er vaak bij andere fietsen wel nog in zit. Maar zelf mis ik dat niet, ik heb enorm veel lol en plezier als ik rij ook m'n woon werk stuk, en ik was helemaal in mn sas in duitsland vorig jaar en de ardennen dit jaar (ook al was het wegdek niet zo ideaal als we gehoopt hadden) maar toch voorlopig niets anders :) .


ps ik weet even niet zo gauw waar ik die reviews gelezen had iig eentje was uit de moto73 dacht ik.
 
Zo, mijn seatcover is besteld. Das al een stap in de goede richting :+
Maar de een z1000 als basis is zowieso niet slecht, zoals hierboven al staat.
Plus, dat die van mij al stalen remleidingen, een undertray en een radiale rempomp had toen ik hem kocht .

Naja, dit is hem dan....



.....voorlopig, totdat mijn stuur, spiegels, seatcover en uitlaten binnnen zijn *D
 
Laatst bewerkt:
Zo, mijn seatcover is besteld. Das al een stap in de goede richting :+
Maar de een z1000 als basis is zowieso niet slecht, zoals hierboven al staat.
Plus, dat die van mij al stalen remleidingen, een undertray en een radiale rempomp had toen ik hem kocht .

Naja, dit is hem dan....
[~[url="http://img23.imageshack.us/img23/1862/snc00430g.jpg"]afbeelding~][/url]


.....voorlopig, totdat mijn stuur, spiegels, seatcover en uitlaten binnnen zijn *D

ziet er goed uit....

vraagje wat voor uitlaten heb je besteld. Ik ben ook nog zoekende naar een mooi setje.
 
ik heb een week geleden een testritje gemaakt op een z750 en vond 'm erg lekker rijden en het is een heel vet apparaat, maar ben er nog steeds niet uit, 8000 euro blijft toch een bak geld. Heeft iemand hier toevallig een review/vergelijkingstest van de z750 liggen (op pdf ofzo) (en ja ik heb al ge-googled;))

Je kan beter kijken wat je mooi vind en daar dan op gaan rijden, en dan een paar motoren vergelijken. Of heb je al andere motoren op het oog?

De Z is trouwens nieteens zo duur en je hebt tegewoondig al een "urben packet" waarbij je alle leuke goodies al krijgt en gelijk goed voor de dag komt.
 
Ohja vergeet bij het bestellen niet te zeggen dat je een zwarte moet hebben, scheelt natuurlijk ook weer in de pk's :P
 
MIVV GP Titanium })

[http://94.100.122.70/866650001-866700000/866668301-866668400/866668371_5_DgQo.jpeg (afbeelding)]

[http://img227.imageshack.us/img227/961/8666682896gmoq.jpg (afbeelding)]


Plaatjes zijn even geleend van het forum


Lekker hoor, mivv maakt toch wel een heerlijk geluidje *D
 
MIVV GP Titanium })

[http://94.100.122.70/866650001-866700000/866668301-866668400/866668371_5_DgQo.jpeg (afbeelding)]

[http://img227.imageshack.us/img227/961/8666682896gmoq.jpg (afbeelding)]


Plaatjes zijn even geleend van het forum

Haha dat zijn mooie pijpen ...... flinke gaten en lekker kort die dempers.
Zitten er ook DB killers bij

Zoiets zoek ik ook nog.... maar denk dat ik ze int zwart wil hebben.

heb je ze rechtstreeks in italie besteld?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan