Goede kleine goedkope videocamera (voor op de helm?)

IcemanB

Rookie
27 jun 2010
7
2
omstreken Rotterdam
Nieuwe kleine camera die lijkt op een sleutel van een auto.

● Video's AVI formaat 720 x 480 High Resolution (30fps)
● Foto's JPEG formaat 1280 x 1024 pixels
● Ingebouwde accu die oplaad bij aansluiten op computer (lithium-ion)
● Accu gaat ongeveer 2 uur mee als die vol is
● Afmetingen: 50 x 32 x 13mm

Er zit een indicatorlampje op, die gaat uit als je gaat filmen, zodat het echt een spy-camera is, want het lijkt net alsof die juist uitstaat als die aan het filmen is.

Foto's zijn zelfgemaakt, je krijgt precies wat je ziet.

* Camera
* 2GB Micro SD kaartje met SD adapter (filmpjes zijn ongeveer 1MB per seconde)
* USB-kabel
* Stevige klittenband stickers voor makkelijke montage op je helm bijvoorbeeld

Foto 1 is die van mijzelf, ik heb het sleutelhangertje er af gehaald en er zit wat stof op zoals je ziet.
Foto 3 is een printscreen van een filmpje, zodat je de kwaliteit kunt zien. Het geluid is ook gewoon goed.

Ophalen kan, opsturen kan ook.
Ik wil er 25 euro voor hebben.


2z9k7is.jpg


2jct4it.jpg


nlobiv.png
 
Laatst bewerkt:
Ik heb interesse!

kun je mij PM!?!
Of wat is je mailadres?
 
Laatst bewerkt:
Nou, heb je voor die 15 euro dan ook een 2GB geheugenkaartje en klittenband erbij?
Ik denk zelf van niet.
Het is niet echt handel, ik had er namelijk 3 gekocht, 2 voor mezelf en 1 voor een vriend, maar die wilde hem niet meer, en zelf gebruik ik er eigenlijk maar 1. Dus heb er maar 2. Ik neem aan dat dat wel toegestaan is?
Bedankt
 
Laatst bewerkt:
Nou, heb je voor die 15 euro dan ook een 2GB geheugenkaartje en klittenband erbij?
Ik denk zelf van niet.
Het is niet echt handel, ik had er namelijk 3 gekocht, 2 voor mezelf en 1 voor een vriend, maar die wilde hem niet meer, en zelf gebruik ik er eigenlijk maar 1. Dus heb er maar 2. Ik neem aan dat dat wel toegestaan is?
Bedankt

Gezien het kaartje van 2GB, wil ik hem overnemen voor 25 euro INC. verzendkosten...

Lijkt mij een nette deal...verder graag via PB.
 
Terug
Bovenaan Onderaan