Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben er ook weer... ben wel geteld één dag op vakantie geweest. storm van vannacht verpeste het helemaal.... na div akkefietjes eerder op de dag met de auto, dacht een windhoos "kom, laat ik die voortent eens pakken.... hopsa, zo doek met stangen over caravan heen, alles krom en ophangpunten afgebroken ondanks stormband.... nou klaar en weer nr huis... kmende drie weken dus ons dus thuis vermaken of nog even stokken ergens zien te scoren en nieuwe ophangpunten...
Donders! Jullie zullen wel een paar benauwde momenten hebben gehad?!

We zullen voor jullie duimen dat het nog een beetje goed gaat komen!
 
[afbeelding]

Kijk eens zo trots als een pauw!!!!!
Net maandag zijn rijbewijs gehaald en vandaag heerlijk met ons, Biker-Agnes en Orange Z wezen toeren.
Is het geen plaatje????? :9~
Mooie nieuwe Z 750 met urbanpakket, barend spiegels en kettingsmeersysteem en hugger.
Binnenkort maar eens vragen of hij ook op het MF wil.
Ons neeffie Rene, leuk hè? *O*

Ohja, het nieuwe topic alweer dus maar ff :W
Mooie start van het nieuwe topic....dat hij er maar veel plezier mee mag hebben. *O* :]
 
volgens mij heb ik deel 57 volledig gemist... :/

maar ik lees weer gewoon mee hoor... :Y

:W
Die heb je inderdaad volledig gemist :+


full
 
Is trouwens een geweldig jaar...1958. Vraag maar aan Harrie... *O*

Ik weet ook wel dat dit nergens op slaat maar ik vond het wel leuk.... O-) })


Januari 1958
09-01

Geboortedag Mehmet Ali Agca. Turks militant, pleger van moordaanslag op Paus Johannes Paulus II.
20-01

Geboortedag Paula Patricio. Nederlands tv-presentatrice.


Februari 1958
01-02

Lancering in de VS van de kunstmaan Explorer-1 met een Jupiter raket. De sateliet zal tot augustus 1965 in een baan om de aarde blijven.
03-02

Sterfdag Jan Buziau. Nederlands komiek en revue-artiest.
05-02

De Amerikaanse luchtmacht verliest na een botsing van twee B-47 bommenwerpers voor de kust van Georgia een waterstofbom, er wordt nog steeds gezocht.
10-02

Geboortedag Kim Andersen. Deens wielrenner.
16-02

Geboortedag Ice-T. Tracy Marrow. Amerikaans hiphop-zanger, rapper, liedschrijver en acteur.
24-02

Geboortedag Plastic Bertrand. Roger Jouret. Waals zanger


Maart 1958
05-03

Geboortedag Andy Gibb. Brits / Australisch popzanger. Jongste broer van Barry, Robin en Maurice Gibb: de Bee Gees.
10-03

Geboortedag Sharon Stone. Amerikaans actrice.
17-03

In de VS wordt de Vanguard 1 gelanceerd. Amerika's tweede ruimtevaartuig weegt slechts 1,5 kg., stijgt tot een hoogte van 2530 km., en zal waarschijnlijk ongeveer 200 jaar in de ruimte verblijven.
22-03

Geboortedag Astrid Joosten. Nederlands presentatrice.


April 1958
01-04

Geboortedag Tom van 't Hek. Nederlands tophockeyer en radiopresentator.
03-04

Geboortedag Bavo Galama. Nederlands cabaretier en presentator.
08-04

Geboortedag Maarten Ducrot. Nederlands profwielrenner. Werd na zijn actieve carrière wielercommentator bij de NOS.
29-04

Geboortedag Michelle Pfeiffer. Amerikaans actrice


Mei 1958
03-05

Geboortedag Hansje Bunschoten. Nederlands zwemster en tv-presentatrice.
04-05

Geboortedag Keith Haring. Amerikaans kunstschilder (pop-art en graffiti).
08-05

Geboortedag Simone Kleinsma. Nederlands actrice, musicalster en zangeres.
24-05

De Nederlandse zakenman Martin Schröder richt een vliegtuigmaatschappij op. Martin's Air Charter, later omgedoopt tot Martinair.
27-05

Geboortedag Neil Finn. Nieuw-Zeelands muzikant.
29-05

Geboortedag Willem Holleeder. Invloedrijk Nederlands crimineel. Was in november 1983 een van de ontvoerders van Freddy Heineken en diens chauffeur Ab Doderer.
30-05

Sterfdag Ratu Sir Lala Sukuna. Politicus en vader des vaderlands van Fiji.


Juni 1958
02-06

Geboortedag Hans de Booy. Nederlands zanger, acteur en liedjesschrijver.
07-06

Geboortedag Prince Rogers Nelson. Prince. Amerikaans popartiest.
14-06

Geboortedag Eric Heiden. Amerikaans schaatser
16-06

Sterfdag Imre Nagy. Hongaars staatsman en hervormer. Hij wordt geëxecuteerd naar aanleiding van de Hongaarse opstand van 1956. In 1986 wordt hij volledig gerehabiliteerd.
30-06

Geboortedag Adelheid Roosen. Nederlands actrice en kleinkunstenares.


Juli 1958
15-07

5.000 Amerikaanse soldaten landen in de hoofdstad van Libanon, Beiroet, om de pro-westerse regering te beschermen.
15-07

De moeder van John Lennon, Julia, komt in Liverpool om het leven bij een auto-ongeluk veroorzaakt door een dronken politieman.
16-07

Een Nederlands KLM vliegtuig verongelukt bij het Indonesische eiland Mokmer Het toestel raakt het zeewater-oppervlak, stort brandend neer en zinkt. 58 van 68 inzittenden komen om.
30-07

Geboortedag Kate Bush. Engels popzangeres


Augustus 1958
03-08

Niger wordt volledig onafhankelijk na een onderdeel te zijn geweest van Frans West-Afrika
07-08

Geboortedag Bruce Dickinson. Brits muzikant van de rockband Iron Maiden
14-08

KLM vlucht 607 van Amsterdam naar New york stort ten westen van Ierland in de Atlantische oceaan. Alle 99 inzittenden sterven. Oorzaak is een oververhitte propellor.
14-08

Geboortedag Carel Kraayenhof. Nederlands bandoneonspeler, bekend door zijn optreden bij het huwelijk van Prins Willem Alexander.
14-08

Sterfdag Gladys Love Smith Presley. Moeder van Elvis.
16-08

Geboortedag Madonna. Louise Veronica Ciccone. Queen Of Pop. Amerikaans zangeres.
27-08

Geboortedag Tom Lanoye. Belgisch schrijver.
29-08

Geboortedag Michael Jackson. Amerikaans popzanger, The King of Pop.
30-08

Geboortedag Anna Politkovskaja. Russisch journaliste, publiciste en mensenrechtenactiviste.


September 1958
12-09

De Amerikaan Jack Kilby presenteert de eerste werkende geïntegreerde schakeling: de computerchip.
17-09

Eerste aflevering van Pipo de Clown op de Nederlandse tv. Acteur Cor Witschge zal tot 1981 de rol van deze eerste tv-persoonlijkheid spelen.
22-09

Geboortedag Andrea Bocelli. Italiaans zanger


Oktober 1958
05-10

Geboortedag André Kuipers. Nederlands ruimtevaarder.
08-10

De Zweedse hartchirurg Ake Senning brengt de eerste pacemaker in bij een mens.
24-10

Geboortedag Mathilde Santing. Nederlands zangeres


November 1958
12-11

Geboortedag Hans Sibbel. Nederlands cabaretier (Lebbis en Jansen).
21-11

Geboortedag Evert van Benthem. Nederlands schaatser, winnaar Elfstedentocht 1985 en 1986. Tegenwoordig boer in Canada.


December 1958
01-12

Geboortedag Lenette van Dongen. Nederlands cabaretière en zangeres In 2004 won ze met Erik de Jong de Annie M.G. Schmidt prijs.
15-12

Sterfdag Wolfgang Pauli. Oostenrijks-Amerikaans natuurkundige op het terrein van de kwantumtheorie. In 1945 ontvanger Nobelprijs voor de natuurkunde.
19-12

Nigeria wordt onafhankelijk.
21-12

De Frane generaal Charles de Gaulle wordt president van Frankrijk.
30-12

In Cuba worden duizenden opstandelingen gedood, bij het naderen van de hoofstad Havanna



58 een jaar om niet te vergeten :o
 
Januari 1958
09-01

Geboortedag Mehmet Ali Agca. Turks militant, pleger van moordaanslag op Paus Johannes Paulus II.
20-01In Cuba worden duizenden opstandelingen gedood, bij het naderen van de hoofstad Havanna



58 een jaar om niet te vergeten :o

Volgens mij vergeet je er een paar! :o :+

Doe trouwens ook maar niet: anders hebben we morgen dit deeltje weer vol!
 
Laatst bewerkt:
He mensen,

Is het nog mogelijk dat er nieuwe leden in de OP worden bijgevoegd?

Grtz Kaiko
 
Haha dat zijn mooie pijpen ...... flinke gaten en lekker kort die dempers.
Zitten er ook DB killers bij

Zoiets zoek ik ook nog.... maar denk dat ik ze int zwart wil hebben.

heb je ze rechtstreeks in italie besteld?

Er zitten DB-killers bij, als je die erin laat zitten dan hebben ze ook E-keur.
Ik heb ze gewoon via de motorzaak besteld, die haalt ze uit Italie geloof ik.
 
Wouw dat wit is wel super gaaf! Ben zelf momenteel ook op zoek naar een Z750, heb er een op marktplaats gezien welke mij wel bevalt een zwarte z750 uit 2006 met 20.000 km. Hiervoor wordt momenteel 4950 gevraagd wat mij aan de hoge kant lijkt. Wat is een goede prijs voor deze motor? waarde is moeilijk in te schatten omdat aanbod weinig is en erg varieerd.

deze: http://link.marktplaats.nl/360551262

TNX!
 
Wouw dat wit is wel super gaaf! Ben zelf momenteel ook op zoek naar een Z750, heb er een op marktplaats gezien welke mij wel bevalt een zwarte z750 uit 2006 met 20.000 km. Hiervoor wordt momenteel 4950 gevraagd wat mij aan de hoge kant lijkt. Wat is een goede prijs voor deze motor? waarde is moeilijk in te schatten omdat aanbod weinig is en erg varieerd.

deze: http://link.marktplaats.nl/360551262

TNX!

Kijk eens op http://www.motoroccasions.nl (www.motoroccasions.nl) daar staat alles in een duidelijk overzicht.
Heb even snel gekeken volgens mij is deze prijs niet echt slecht..... suc6
 
Laatst bewerkt:
Tjah vind alleen de prijzen van een motor dealer/handelaar niet echt te vergelijken met straatprijzen. Deze liggen altijd vele malen hoger door de extra service welke zij verlenen. Als je het zo vergelijkt is idd goede prijs :P ga vanavond ff kijken en kijken waarop we kunnen uitkomen, 4.5 k dan is MF weer een Zetter rijker!
 
Ben aan het rondkijken om een Z750 (model '08) te kopen, heb er enkele op het oog maar kan niet kiezen ! Groen of zwart !? |(
Ik zou ze wel alletwee willen })
 
Ben aan het rondkijken om een Z750 (model '08) te kopen, heb er enkele op het oog maar kan niet kiezen ! Groen of zwart !? |(
Ik zou ze wel alletwee willen })

Duotone!! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan