Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben aan het rondkijken om een Z750 (model '08) te kopen, heb er enkele op het oog maar kan niet kiezen ! Groen of zwart !? |(
Ik zou ze wel alletwee willen })
2008 is nog niet duotone geloof ik, anders toch voor die gaan idd
 
Laatst bewerkt:
De zwarte is van 08, de groene van 09;

zoals deze dus
2703788318_6c669fa71c.jpg



Hoe meer ik erover nadenk hoe moeilijker het word :Z *D
 
nah 07 heeft nog een volledige groene.

en zwart

07 = Ebony
08 = ook Ebony
09 = Metalic Diablo Black
10 = dan weer Metallic Spark Black

:)


Tevens moet je er niet over nadenken

kijken en voelen en dan weet je het.
 
Laatst bewerkt:
Januari 1958
09-01

Geboortedag Mehmet Ali Agca. Turks militant, pleger van moordaanslag op Paus Johannes Paulus II.
20-01

Geboortedag Paula Patricio. Nederlands tv-presentatrice.


Februari 1958
01-02

Lancering in de VS van de kunstmaan Explorer-1 met een Jupiter raket. De sateliet zal tot augustus 1965 in een baan om de aarde blijven.
03-02

Sterfdag Jan Buziau. Nederlands komiek en revue-artiest.
05-02

De Amerikaanse luchtmacht verliest na een botsing van twee B-47 bommenwerpers voor de kust van Georgia een waterstofbom, er wordt nog steeds gezocht.
10-02

Geboortedag Kim Andersen. Deens wielrenner.
16-02

Geboortedag Ice-T. Tracy Marrow. Amerikaans hiphop-zanger, rapper, liedschrijver en acteur.
24-02

Geboortedag Plastic Bertrand. Roger Jouret. Waals zanger


Maart 1958
05-03

Geboortedag Andy Gibb. Brits / Australisch popzanger. Jongste broer van Barry, Robin en Maurice Gibb: de Bee Gees.
10-03

Geboortedag Sharon Stone. Amerikaans actrice.
17-03

In de VS wordt de Vanguard 1 gelanceerd. Amerika's tweede ruimtevaartuig weegt slechts 1,5 kg., stijgt tot een hoogte van 2530 km., en zal waarschijnlijk ongeveer 200 jaar in de ruimte verblijven.
22-03

Geboortedag Astrid Joosten. Nederlands presentatrice.


April 1958
01-04

Geboortedag Tom van 't Hek. Nederlands tophockeyer en radiopresentator.
03-04

Geboortedag Bavo Galama. Nederlands cabaretier en presentator.
08-04

Geboortedag Maarten Ducrot. Nederlands profwielrenner. Werd na zijn actieve carrière wielercommentator bij de NOS.
29-04

Geboortedag Michelle Pfeiffer. Amerikaans actrice


Mei 1958
03-05

Geboortedag Hansje Bunschoten. Nederlands zwemster en tv-presentatrice.
04-05

Geboortedag Keith Haring. Amerikaans kunstschilder (pop-art en graffiti).
08-05

Geboortedag Simone Kleinsma. Nederlands actrice, musicalster en zangeres.
24-05

De Nederlandse zakenman Martin Schröder richt een vliegtuigmaatschappij op. Martin's Air Charter, later omgedoopt tot Martinair.
27-05

Geboortedag Neil Finn. Nieuw-Zeelands muzikant.
29-05

Geboortedag Willem Holleeder. Invloedrijk Nederlands crimineel. Was in november 1983 een van de ontvoerders van Freddy Heineken en diens chauffeur Ab Doderer.
30-05

Sterfdag Ratu Sir Lala Sukuna. Politicus en vader des vaderlands van Fiji.


Juni 1958
02-06

Geboortedag Hans de Booy. Nederlands zanger, acteur en liedjesschrijver.
07-06

Geboortedag Prince Rogers Nelson. Prince. Amerikaans popartiest.
14-06

Geboortedag Eric Heiden. Amerikaans schaatser
16-06

Sterfdag Imre Nagy. Hongaars staatsman en hervormer. Hij wordt geëxecuteerd naar aanleiding van de Hongaarse opstand van 1956. In 1986 wordt hij volledig gerehabiliteerd.
30-06

Geboortedag Adelheid Roosen. Nederlands actrice en kleinkunstenares.


Juli 1958
15-07

5.000 Amerikaanse soldaten landen in de hoofdstad van Libanon, Beiroet, om de pro-westerse regering te beschermen.
15-07

De moeder van John Lennon, Julia, komt in Liverpool om het leven bij een auto-ongeluk veroorzaakt door een dronken politieman.
16-07

Een Nederlands KLM vliegtuig verongelukt bij het Indonesische eiland Mokmer Het toestel raakt het zeewater-oppervlak, stort brandend neer en zinkt. 58 van 68 inzittenden komen om.
30-07

Geboortedag Kate Bush. Engels popzangeres


Augustus 1958
03-08

Niger wordt volledig onafhankelijk na een onderdeel te zijn geweest van Frans West-Afrika
07-08

Geboortedag Bruce Dickinson. Brits muzikant van de rockband Iron Maiden
14-08

KLM vlucht 607 van Amsterdam naar New york stort ten westen van Ierland in de Atlantische oceaan. Alle 99 inzittenden sterven. Oorzaak is een oververhitte propellor.
14-08

Geboortedag Carel Kraayenhof. Nederlands bandoneonspeler, bekend door zijn optreden bij het huwelijk van Prins Willem Alexander.
14-08

Sterfdag Gladys Love Smith Presley. Moeder van Elvis.
16-08

Geboortedag Madonna. Louise Veronica Ciccone. Queen Of Pop. Amerikaans zangeres.
27-08

Geboortedag Tom Lanoye. Belgisch schrijver.
29-08

Geboortedag Michael Jackson. Amerikaans popzanger, The King of Pop.
30-08

Geboortedag Anna Politkovskaja. Russisch journaliste, publiciste en mensenrechtenactiviste.


September 1958
12-09

De Amerikaan Jack Kilby presenteert de eerste werkende geïntegreerde schakeling: de computerchip.
17-09

Eerste aflevering van Pipo de Clown op de Nederlandse tv. Acteur Cor Witschge zal tot 1981 de rol van deze eerste tv-persoonlijkheid spelen.
22-09

Geboortedag Andrea Bocelli. Italiaans zanger


Oktober 1958
05-10

Geboortedag André Kuipers. Nederlands ruimtevaarder.
08-10

De Zweedse hartchirurg Ake Senning brengt de eerste pacemaker in bij een mens.
24-10

Geboortedag Mathilde Santing. Nederlands zangeres


November 1958
12-11

Geboortedag Hans Sibbel. Nederlands cabaretier (Lebbis en Jansen).
21-11

Geboortedag Evert van Benthem. Nederlands schaatser, winnaar Elfstedentocht 1985 en 1986. Tegenwoordig boer in Canada.


December 1958
01-12

Geboortedag Lenette van Dongen. Nederlands cabaretière en zangeres In 2004 won ze met Erik de Jong de Annie M.G. Schmidt prijs.
15-12

Sterfdag Wolfgang Pauli. Oostenrijks-Amerikaans natuurkundige op het terrein van de kwantumtheorie. In 1945 ontvanger Nobelprijs voor de natuurkunde.
19-12

Nigeria wordt onafhankelijk.
21-12

De Frane generaal Charles de Gaulle wordt president van Frankrijk.
30-12

In Cuba worden duizenden opstandelingen gedood, bij het naderen van de hoofstad Havanna



58 een jaar om niet te vergeten :o
en niet te vergeten de geboortedag van kawaharrie ? 14-8-1958 :) voor vele een begrip 8-)
 
Nou dan: komt ie....... })

@
volgens mij heb ik deel 57 volledig gemist... :/

maar ik lees weer gewoon mee hoor... :Y

:W
Van mij mag je gewoon meelezen hoor. Als je je er maar niet al te veel mee bemoeit.... }) ;)

~Januari 1958
09-01


58 een jaar om niet te vergeten :o

Al in één en hetzelfde jaar Astrid Joosten en Michelle Pfeiffer geboren worden en ook nog eens enkele (toen nog aankomende) Zetters......dat kan toch geen toeval zijn. Allemaal knapperds in één jaar... *O* *O*


.....geboorte van Pina! :+Zie boven 8-)
Na een dieptepunt komt vaker een piek..... O-) O-)


1957
1957
1957

sorry ik kon het niet laten :)
Dat zeg ik....na een dalletje..... :}



Ben aan het rondkijken om een Z750 (model '08) te kopen, heb er enkele op het oog maar kan niet kiezen ! Groen of zwart !? |(
Ik zou ze wel alletwee willen })
Valt me een beetje tegen van je dat je twijfelt.....er is tenslotte maar één Kawagroen....
full


Edit: Sorry....dringt nu pas tot me door dat je kijkt voor een 750. En dan komt de dualtone het dichtst in de buurt van Kawagroen... :P :Y



voor de oudjes onder ons........ :+

afgelopen zondag op de dynobank gehad :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~


:W
*O* :9~ :} Geweldig! Precies zoals ik het me herinner. (ik was toen tenslotte al 3 en zwaar geïnteresseerd in motoren O-) ) Maar zonder gein: dit is natuurlijk helemaal te gek. Toen was luid nog gewoon geluid.... :}



en niet te vergeten de geboortedag van kawaharrie ? 14-8-1958 :) voor vele een begrip 8-)
Mijn korte geheugen is niet zo goed. Alleen dingen die wat langer geleden zijn gebeurt weet ik nog. Zoals mijn geboortedag op 30 april...... :P


En dit is het voor vandaag. Valt wel mee toch?

Mazzel,

:W
 
Laatst bewerkt:
zoo goede avond allemaal :W !!!

Even een update vanuit mijn kant haha, vandaag contact gehad met de spuiter en hij heeft een recept van de lak weten te krijgen door het "verf-scan-apparaat" (of hoe zoiets ook heet) :) !! Morgen gaat hij een proef stukje metaal spuiten en dan kan ik langs komen om te bekijken, dus hopelijk is geluk aan mijn kant :) !!

Daarnaast ben ik toch langzamerhand opzoek naar een motorpak :P (wilde ik net gaan kopen in de week van mijn ongevalletje) In deel 57 werd er al gesproken over kevlar motorspijkerbroeken, zijn deze goed? en waar zou ik deze eventueel kunnen kopen?

m.b.t. jas, handschoenen en laarzen moet het alpinestars worden, heb daar al een heel mooi (zwart) pak van gezien.. maar eerst weer de kilo's eraf trainen die ik ben aangekomen door het stilzitten :( !! Ga nu vijf dagen per week sporten, vooral met temperaturen als 30 graden komt dat afvallen wel goed :P !!

Oja ik heb nog een staartstuk liggen van een kawasaki z1000 03-06, zit twee barsten in en er mist een pinnetje, wellicht iets voor iemand die handig is met plamuur en dergelijk materiaal.. mag weg tegen elk aannemelijk bod (nieuwprijs, heb het helaas hard moeten voelen € 370,-)

Groeten,

Martijn
 
Laatst bewerkt:
zoo goede avond allemaal :W !!!

Even een update vanuit mijn kant haha, vandaag contact gehad met de spuiter en hij heeft een recept van de lak weten te krijgen door het "verf-scan-apparaat" (of hoe zoiets ook heet) :) !! Morgen gaat hij een proef stukje metaal spuiten en dan kan ik langs komen om te bekijken, dus hopelijk is geluk aan mijn kant :) !!

Daarnaast ben ik toch langzamerhand opzoek naar een motorpak :P (wilde ik net gaan kopen in de week van mijn ongevalletje) In deel 57 werd er al gesproken over kevlar motorspijkerbroeken, zijn deze goed? en waar zou ik deze eventueel kunnen kopen?

m.b.t. jas, handschoenen en laarzen moet het alpinestars worden, heb daar al een heel mooi (zwart) pak van gezien.. maar eerst weer de kilo's eraf trainen die ik ben aangekomen door het stilzitten :( !! Ga nu vijf dagen per week sporten, vooral met temperaturen als 30 graden komt dat afvallen wel goed :P !!

Oja ik heb nog een staartstuk liggen van een kawasaki z1000 03-06, zit twee barsten in en er mist een pinnetje, wellicht iets voor iemand die handig is met plamuur en dergelijk materiaal.. mag weg tegen elk aannemelijk bod (nieuwprijs, heb het helaas hard moeten voelen € 370,-)

Groeten,

Martijn


Kevlar broeken voldoen prima bij schuivers (als hij niet omhoog schuift). Dit is uitvoerig getest!! Ik heb zelf ook zo'n broek van Icon en het is gewoon wat lekkerder met mooi weer. Toch bouw ik veel meer reserve in met rijden dan dat ik m'n leer aan heb, dat voelt en is toch veiliger met al die protectiespullen erin vind ik....
 
zoo goede avond allemaal :W !!!

Even een update vanuit mijn kant haha, vandaag contact gehad met de spuiter en hij heeft een recept van de lak weten te krijgen door het "verf-scan-apparaat" (of hoe zoiets ook heet) :) !! Morgen gaat hij een proef stukje metaal spuiten en dan kan ik langs komen om te bekijken, dus hopelijk is geluk aan mijn kant :) !!

Daarnaast ben ik toch langzamerhand opzoek naar een motorpak :P (wilde ik net gaan kopen in de week van mijn ongevalletje) In deel 57 werd er al gesproken over kevlar motorspijkerbroeken, zijn deze goed? en waar zou ik deze eventueel kunnen kopen?

m.b.t. jas, handschoenen en laarzen moet het alpinestars worden, heb daar al een heel mooi (zwart) pak van gezien.. maar eerst weer de kilo's eraf trainen die ik ben aangekomen door het stilzitten :( !! Ga nu vijf dagen per week sporten, vooral met temperaturen als 30 graden komt dat afvallen wel goed :P !!

Oja ik heb nog een staartstuk liggen van een kawasaki z1000 03-06, zit twee barsten in en er mist een pinnetje, wellicht iets voor iemand die handig is met plamuur en dergelijk materiaal.. mag weg tegen elk aannemelijk bod (nieuwprijs, heb het helaas hard moeten voelen € 370,-)

Groeten,

Martijn
ff de laatste Motoplus van 14 juli kopen, staat een test in over kevlar jeans, Vanucci komt het beste uit de bus, kun je kopen bij Louis of Motozoom
 
zelf vindt ik de 09 twotone Z750 mooier dan de 07 groene Z750 allebei hetzelfde "candy" lime green, maar de 07 heeft dat licht alu gekleurde blok als die zwart zou zijn zoals be de 09 zou die zeker 2x zo sexy zijn :)
 
Het is maar erg rustiger hier de laatste tijd :(

Morgen ga ik lekker een dagje de eifel in.
Mijn ketting is ook op het einde van zijn leven.
Mijn voorste tandwiel tanden zijn krom aan het trekken.

Volgens de garage kan ik nog wel een 5000km ermee door.
dus moet mij een beetje gaan orienteren wat ik wil.
Bartz1000 had volgens mij 3 tanden meer erop.
Ik wil ook wat meer trekkracht, is dit ook toepasbaar op een Z750 2005?
En welke ketting raden jullie mij aan?
Ik wil geen poespas, gewoon een zwarte ketting
 
Het is maar erg rustiger hier de laatste tijd :(

Morgen ga ik lekker een dagje de eifel in.
Mijn ketting is ook op het einde van zijn leven.
Mijn voorste tandwiel tanden zijn krom aan het trekken.

Volgens de garage kan ik nog wel een 5000km ermee door.
dus moet mij een beetje gaan orienteren wat ik wil.
Bartz1000 had volgens mij 3 tanden meer erop.
Ik wil ook wat meer trekkracht, is dit ook toepasbaar op een Z750 2005?
En welke ketting raden jullie mij aan?
Ik wil geen poespas, gewoon een zwarte ketting

ik heb tandwielen van supersproxx, standaard maten: 16 tanden voor en 42 achter, echter de 42 tands word niet meer gemaakt.. Daarnaast heb ik een regina o-ring ketting in het goud, maar is ook in het zwart.. De tandwielen zouden 60.000 km mee moeten gaan volgens de fabrikant.. Ik ben er tevreden mee, vooral met de look van het achtertandwiel (vind ik persoonlijk erg mooi) :)

succes!! :+ !!
ff de laatste Motoplus van 14 juli kopen, staat een test in over kevlar jeans, Vanucci komt het beste uit de bus, kun je kopen bij Louis of Motozoom

Zal vanmiddag eens kopen :) ! dank je!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan