Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Las vandaag in de krant van die controle bij muiden op de A1. zaterdag, ze zeggen dat er 's avonds gecontroleerd is, dat hoop ik maar anders ben ik de pineut denk. want die 134 km/h komt me wel heel bekend voor '( . Ik werd weggedrukt door koekblikker, hij zag me niet dus ging naar links, ik schrok en gaf gas jah dus het kan zijn dat ik het bokkie ben en moet voorkomen ;( maar dat zien wel volgende week
 
Laatst bewerkt:
Las vandaag in de krant van die controle bij muiden op de A1. zaterdag, ze zeggen dat er 's avonds gecontroleerd is, dat hoop ik maar anders ben ik de pineut denk. want die 134 km/h komt me wel heel bekend voor '( . Ik werd weggedrukt door koekblikker, hij zag me niet dus ging naar links, ik schrok en gaf gas jah dus het kan zijn dat ik het bokkie ben en moet voorkomen ;( maar dat zien wel volgende week
_O- je mag er 70 volgens mij.64 te hard omdat je weggedrukt werd,gas los was goedkoper geweest
 
Las vandaag in de krant van die controle bij muiden op de A1. zaterdag, ze zeggen dat er 's avonds gecontroleerd is, dat hoop ik maar anders ben ik de pineut denk. want die 134 km/h komt me wel heel bekend voor '( . Ik werd weggedrukt door koekblikker, hij zag me niet dus ging naar links, ik schrok en gaf gas jah dus het kan zijn dat ik het bokkie ben en moet voorkomen ;( maar dat zien wel volgende week


muiden -

Bij snelheidscontroles langs de A1 ter hoogte van Muiden is afgelopen zaterdag en zondag meer dan de helft van de passanten geflitst. Zij kunnen binnen afzienbare tijd een boete verwachten. Van de in totaal 8273 gecontroleerde auto’s reden er 4840 te hard, 58 procent.

Door de huidige wegwerkzaamheden geldt een maximumsnelheid van 70 kilometer per uur. Snelheidsovertredingen bij wegwerkzaamheden worden zwaarder bestraft. De hoogste boete gaat naar de automobilist die met 134 kilometer per uur langsflitste.


Misschien helpt het woord AUTOMOBILIST
 


Denk dat 't oefenrondje 31 july of 1 augustus word, heb wat uitgestippeld en nog niet gereden. Gaat dan kijken of 't wat is en desnoods weer terug naar de teken tafel.
Kunnen hier natuurlijk ook een "pre-verdwaal en keerom-smartiesrit" van maken.


Denk dat de "echte rit" ergens eind september is.
 
Denk dat 't oefenrondje 31 july of 1 augustus word, heb wat uitgestippeld en nog niet gereden. Gaat dan kijken of 't wat is en desnoods weer terug naar de teken tafel.
Kunnen hier natuurlijk ook een "pre-verdwaal en keerom-smartiesrit" van maken.


Denk dat de "echte rit" ergens eind september is.


akkoord, zie de route wel in de mail verschijnen ;)
 
kijk, van Bart kan ik dat verwachten, maar dat jij daar nou zo hard om gaat lachen, dat vind ik nou jammer he ... '(



:+
Oprecht sorry! :$ ...........ik moet volgende week met Bart op vakantie, dus om het ijs wat te breken lach ik maar wat mee met onze brabo! :+
we zijn wel weer vriendelijk voor elkaar _O- })
O-)
maar sommige verbanden gaan nooit stuk...

[afbeelding]
full


tja als je een Triumph heb staan kruip je natuurlijk nooit meer op een Z hè O-) O-)

full
rules!!! :}
maar de Z gaat eruit,dat stond al langer vast voor mij,anders kan ik kwa €€ de Tiger niet meer rijden.
Toch jammer, je was aardig vergroeid met de Z! :/
ik heb idd wat gemist ?? heb je de Tiger al ?
Is bekend geworden in het door jou gemiste deel 57! ;)
Ik leer het wel......ooit.. O-)
Schouder gaat wonderwel goed. Ik kan al oefeningen doen met een hele halve kilo! *O**O* Plus....??? *O*Eén tandje kleiner voor is ongeveer gelijk aan 3 tandjes groter achter. I.v.m. de krachten (omwentelingssnelheid) die op de ketting komen te staan en de "krappe" bocht die de ketting aan de voorkant moet maken is het voor het vermogen beter om achter groter te gaan. Het scheelt geen bakken met pk's maar alle beetjes helpen en het spul zal een fractie minder slijten.Yep. In een spijkerbroek (kevlar of niet) blijft de straat of die stoeprand echt keihard aankomen. Alleen als je glijd beschermt het. (tot op zekere hoogte..)
Maar er zijn ook van die broeken waar je protectie in kwijt kunt.Ik kan je uit ervaring (meerdere keren) meedelen dat een goede protectie weldegelijk heel veel bescherming biedt ook en misschien wel juist bij impact.. En dan heb ik het over protectie bij valpartijen bij snelheden van ca. 25 km tot ca. 180 km. Ik heb zowel de glijpartij mee mogen maken als de val waarbij je rolt, en rolt en stuitert, en rolt.....
Ondertussen ben ik nog wel zo'n eikel dat ik ook nog regelmatig woon- werkverkeer rij in een simpele spijkerbroek. Maar ik weet weldegelijk de gevolgen. :YBej je op de Triumph lichamelijk zo erg achteruit gegaan dat je niet eens meer kruipend op de Z kunt komen? :? Nou, dan mot ik zo'n ding niet hoor! :NStray vertrouwd de electronica van die engelsen niet zo erg..... O-) })O, je kan geen zaken doen en dan ben je gelijk weer weg? Lekker hoor! :+ })



En dat was tie weer,

Mazzel,

:W
A new quotemaster is born!!! :} :} :} ........al moet ik nog wel even kwijt dat die ene opmerking uit je vorige megaquote me enigszins droef stemde '(
je kan dus bijna al zelf piessen zonder hulp :+
full


Las vandaag in de krant van die controle bij muiden op de A1. zaterdag, ze zeggen dat er 's avonds gecontroleerd is, dat hoop ik maar anders ben ik de pineut denk. want die 134 km/h komt me wel heel bekend voor '( . Ik werd weggedrukt door koekblikker, hij zag me niet dus ging naar links, ik schrok en gaf gas jah dus het kan zijn dat ik het bokkie ben en moet voorkomen ;( maar dat zien wel volgende week
Oeps, hoop voor jou dat jij het niet was! :/
 
Laatst bewerkt:
muiden -

Bij snelheidscontroles langs de A1 ter hoogte van Muiden is afgelopen zaterdag en zondag meer dan de helft van de passanten geflitst. Zij kunnen binnen afzienbare tijd een boete verwachten. Van de in totaal 8273 gecontroleerde auto’s reden er 4840 te hard, 58 procent.

Door de huidige wegwerkzaamheden geldt een maximumsnelheid van 70 kilometer per uur. Snelheidsovertredingen bij wegwerkzaamheden worden zwaarder bestraft. De hoogste boete gaat naar de automobilist die met 134 kilometer per uur langsflitste.


Misschien helpt het woord AUTOMOBILIST

heeeeeeel scherp *D

Denk dat 't oefenrondje 31 july of 1 augustus word, heb wat uitgestippeld en nog niet gereden. Gaat dan kijken of 't wat is en desnoods weer terug naar de teken tafel.
Kunnen hier natuurlijk ook een "pre-verdwaal en keerom-smartiesrit" van maken.


Denk dat de "echte rit" ergens eind september is.

je/we ken/kennen hem ms ook ff keer s'avonds voorrijden... is het wat rustiger.... ben rond die dagen dat je hem gaat voorrijden weer in de buurt zoals het er nu nr uitziet.. morgen heb ik ms " bruikbaar" spul binnen om ellende van afgelopen weekend provisorisch op te lossen... nu is mijn schade wel een schrijntje bij wat die lui op de boerencamping meemaakte :X
 
Laatst bewerkt:
heeeeeeel scherp *Dje/we ken/kennen hem ms ook ff keer s'avonds voorrijden... is het wat rustiger.... ben rond die dagen dat je hem gaat voorrijden weer in de buurt zoals het er nu nr uitziet.. morgen heb ik ms " bruikbaar" spul binnen om ellende van afgelopen weekend provisorisch op te lossen... nu is mijn schade wel een schrijntje bij wat die lui op de boerencamping meemaakte :X


Zag 't ook van de camping, lijkt me niet echt geslaagd om daar in te zitten met je kroost.

Voorrijden kan altijd nog wel een keer s'avonds, zoals 't er nu uitziet wordt de pre op Zondag 1-08 gereden. En zoals gewoonlijk zal er nog wel aardig wat aan de route verspijkerd moeten worden.

En jullie nog veel plezier met 't voortzetten van de vakantie
 
muiden -

Bij snelheidscontroles langs de A1 ter hoogte van Muiden is afgelopen zaterdag en zondag meer dan de helft van de passanten geflitst. Zij kunnen binnen afzienbare tijd een boete verwachten. Van de in totaal 8273 gecontroleerde auto’s reden er 4840 te hard, 58 procent.

Door de huidige wegwerkzaamheden geldt een maximumsnelheid van 70 kilometer per uur. Snelheidsovertredingen bij wegwerkzaamheden worden zwaarder bestraft. De hoogste boete gaat naar de automobilist die met 134 kilometer per uur langsflitste.


Misschien helpt het woord AUTOMOBILIST

Je valt onder automobilist... Maar er stond in de krant dat ze 's avonds controle hadden, maar 's middags was ik langs gemeept :P volgens vrachtwagen chaufeur waren ze overdag ook al bezig :(
 
merk het wel volgende week :P als ik een rekeningetje binnenkrijg of moet voorkomen :( en met wegwerkzaamheden word de boete verdubbeld ( minimaal dus dat word vlink in de buidel tasten :P )
 
O, je kan geen zaken doen en dan ben je gelijk weer weg? Lekker hoor! :+ })
dit plaatje :W betekent niet dat ik wegga, het is meer een groet... maar ja, als jij alleen maar mensen ziet die naar je zwaaien als je weggaat, dat zou natuurlijk met jou te maken kunnen hebben...hahaha! O-)

doet me denken aan de mooie uitspraak: hate to see you go, love to watch you leave...

:+
 
waarom bestel je je kleur niet op japarts, en laat de spuiter daarmee aan de gang gaan?

nou de spuiter neemt dan geen verantwoordelijkheid voor het eindresultaat, maar ik ben beetje klaar met de huidige spuiter.. Door het apparaat is een kleur gemaakt die 95% van de werkelijke kleur is.. Je moet goede ogen hebben om het verschil te zien, ik zag het persoonlijk niet, maar de spuiter gaf aan dat er een iets oranje gloed overheen zit..

Doordat ik er klaar mee ben en toch wel weer wil rijden deze zomer heb ik het volgende besloten, gezien het feit dat hij dit gratis doet laat ik de tank in die kleur spuiten. Tijdens de wintermaanden breng ik de tank, kan dan toch niet rijden, naar een andere spuiter die de werkelijke kleur spuit (heb ook al een adres gevonden).

Klinkt misschien als een vreemde/domme oplossing, maar de tank moest sowieso gespoten worden omdat deze al onder de plamuur zat.. Dus volgende week woensdag is die klaar, monteren en rijden maar :)

en ben er ECHT klaar mee, snap ook niet dat een beroepsspuiter NIET in staat is om een kleur te mengen.. Terwijl een ander het wel kan?!

Maar goed het eind is EINDELIJK!!!!!! in zicht en kan weer BIJNA rijden :D :D ! (dat geeft me wel een vrolijk gevoel)
 
Laatst bewerkt:
Mijn z750 2k4 total los en vandaag op een z1000 2010 gereden, wowww wat rijdt dat heerlijk, ben verliefd..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan