Gratis: Clymer manual voor Honda VFR

Status
Niet open voor verdere reacties.

hupie_

MF'er
8 nov 2009
61
0
Amsterdam/Huizen
Hierbij bied ik gratis een Clymer werkplaatshandboek aan. Het gaat om het boek Clymer VFR700F & VFR750F - 1986-1994 Service&Repair Manual met ISBN 0-89287-635-2.

Dit boek heb ik ingescand en kan ik uploaden voor iedereen die dat wil. Ik heb er een ook een torrent bestand van gemaakt dus via Bittorrent downloaden kan ook eventueel.

Als je het wilt hebben post het dan en zet er bij hoe je het wilt hebben.

Trefwoorden:
boek wph werkplaatshandboek manual handleiding clymer honda vfr vfr750 vfr750f vfr700 vfr700f 750 700 750f 700f 1986 1994
 
Laatst bewerkt:
JAJAJAJAJA, heel graag!!

Als het kan email, hoe groot is het bestand?

paul_ammerlaan@hotmail.com
 
Haha, nee het kan niet per email. Het is in totaal 340 MB groot. Ik had niet verwacht dat er nu al reacties zouden zijn, ik heb de bestanden namelijk op mijn laptop staan, die ik in mijn studentenkamertje heb staan. Vrijdag ben ik daar weer, dus dan zal ik het uploaden en hier de link plaatsen.
 
Ehm, heb je toestemming van de uitgever/schrijver/whoever dat boek gemaakt heeft? Het verspreiden van een auteursrechtelijk beschermd bestand is namelijk illegaal.
 
Heb em zojuist nog gedownload via de link die ik gepost heb, dat werkt dus. Probeer het nog een keer of vanaf een andere computer. Het bestand heb ik gerard met Winrar, het is dus nu een .rar bestand van 200 mb ongeveer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan