Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
GODVERDOMME.

Ik heb zojuist mijn week oude z1000 k6 in de prak gereden. Eigen domme fout. Schade is vooral schuifschade, maar ook kromme vork.

Kappen zijn te vervangen, maar die vork steekt me een beetje.
Wat is hier nu de makkelijkste oplossing voor, omdat er ook mensen zijn die met een vork van een 636 rijden? Is dit makkelijk passend te maken, en scheelt dit veel in rijgedrag?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik hoop dat met jou verder alles goed gaat. Sterkte!

Ik lees vaak mee met dit topic maar post eigenlijk bijna niets.
Maar nu heb ik een echt Z gerelateerde vraag.
Hoelang deden jullie met je eerste (van nieuw) achterband die dunlop qualifier?
Heb er nu 5000km mee gereden en hij zga op.
Ik had er een mooie spijker in zitten na 1300km dus ik kan je er helaas ook niet mee verder helpen.
 
Ik lees vaak mee met dit topic maar post eigenlijk bijna niets.
Maar nu heb ik een echt Z gerelateerde vraag.
Hoelang deden jullie met je eerste (van nieuw) achterband die dunlop qualifier?
Heb er nu 5000km mee gereden en hij zga op.

Ik heb er een 6500 km mee gedaan en toen was die gelukkig op. Daarna is er een BT-021 onder gegaan en daar heb bijna 17000 km mee gereden. Nu ligt er een MPR 2CT.
 
Hmm eergister in de eifel lagen folder om te ondertekenen.
De mensen in de eifel waar zich aan het verzetten tegen alle motorrijders daar.
En wilde het er een verbod op hebben.

er zijn al veel wegen waar je in het weekend of met feestdagen niet mag komen.
Maar nu willen ze het helemaal verbieden :S

Dat zou slecht nieuws zijn als dat echt door zal gaan -O-
Eerst zien dan geloven maar ik denk dat de middenstand daar niet blij van zal worden. Dan zullen hun een hoop inkomsten missen met hotelboekingen en stramme maxen die niet verkocht gaan worden.
 
Ik lees vaak mee met dit topic maar post eigenlijk bijna niets.
Maar nu heb ik een echt Z gerelateerde vraag.
Hoelang deden jullie met je eerste (van nieuw) achterband die dunlop qualifier?
Heb er nu 5000km mee gereden en hij zga op.
De mijne was bij 4000 km helemaal kaal, waar ik niet echt blij van werd, haha.
Heb er nu een Bridgestone BT023 onder liggen, die zou langer mee moeten kunnen.
Bevalt tot nu toe prima.
 
Lol die van mij staat op 8200 en de achterband vind ik nog wel oke genoeg (net als de voorband) Jammer is wel dat ik aardig wat snelweg kilometers heb, waardoor je een beetje vierkante band krijg.

In het weekend natuurlijk de ongebruikte zijkanten gebruiken :P
 
Ohja die standaard dunlops zijn echt super slecht en eng in de regen, beetje gas en de hele achterkant gaat alle kanten op
 
Ik rij niet als het regent, maar met weer zoals vandaag vind ik het een prima band.
Niet dat ik iets anders ken, misschien merk ik het als er iets nieuws om zit.
 
Vrijdag BT-16's laten monteren, van de week maar even inrijden. Pirelli's lagen mij niet zo...Ben benieuwd, hopelijk nu beter door de bochten. *O*
 
Laatst bewerkt:
je heb ook van die kneed doppies kosten geen drol en gaan groeien vanzelf op de goede maat
wij hebben ze toevalig op het werk (gratis :9 )dozen vol.

:N Dat kan niet Harry, het bedrijf trekt het al niet.

We moeten ook al vrije dagen inleveren, dus doe nu zuinig met die doppies ;)
 
Ik lees vaak mee met dit topic maar post eigenlijk bijna niets.
Maar nu heb ik een echt Z gerelateerde vraag.
Hoelang deden jullie met je eerste (van nieuw) achterband die dunlop qualifier?
Heb er nu 5000km mee gereden en hij zga op.

Was blij dat hij op was met 3300 km :Y
 
Ik lees vaak mee met dit topic maar post eigenlijk bijna niets.
Maar nu heb ik een echt Z gerelateerde vraag.
Hoelang deden jullie met je eerste (van nieuw) achterband die dunlop qualifier?
Heb er nu 5000km mee gereden en hij zga op.

Ik heb met de originele band 10500km mee gereden, hij was toen wel te ver versleten niet echt veilig meer. verkeerd ingeschat toen ik op vakantie ben gegaan 4500 km door duitsland, oostenrijk, italie, slovenie en tjechie gelukkig maar 2 uurtjes regen gereden in 11 dagen dus daar lag het gevaar niet
 
Hallo, net eerste posting gedaan in dit topic, ik zal me eerst even voorstellen.
Ben Peter Ouwendijk woonachtend in Monster, Westland, heb sinds vorig jaar Juni een nieuwe Z750 zwart staat nu 11000km op, 2 x mee op vakantie geweest Engeland 1200km, en 3 weken geleden in Europa rondgereden 4500KM en de rest een beetje dagritjes en af en toe een treffentje.
Heb ook nog 2 andere motoren, een CB 750 van 1978, dit is echte een ratbike maar doet het altijd en kost per jaar alleen maar een beetje verzekering dus weg gaat ie niet, dan heb ik ook nog een KTM van '92 wordt op het moment een nieuw big end in gezet en dan heb ik er weer een hoop lol van voor het korte werk.
 
Dag Zzzz-ters...,
Een paar vraagjes: ben nieuw op het forum, ben nieuw op een z-750 '09, top machine... maar nu komen mijn probleempjes:
1. ook mijn band is redelijk vierkant (fabrieksband), ik ga de grenzen niet opzoeken, nu heb ik eens wat motormuizen gehoord over een 2 componenten band? wat zijn jullie ervaringen, welke band mot ik aanschaffen?
2. de standaard knalpot moet harder, nu vind ik de bos uitlaat of g & g wel 2 geschikte? wat zijn de ervaringen?
3. wheelstripes: voor groene z750 '09: waar kan ik die het beste halen?
zooooooo, dat waren al mijn probleempjes in vogelvlucht, benieuwd naar wat reacties....

Groeten
 
Dag Zzzz-ters...,
Een paar vraagjes: ben nieuw op het forum, ben nieuw op een z-750 '09, top machine... maar nu komen mijn probleempjes:
1. ook mijn band is redelijk vierkant (fabrieksband), ik ga de grenzen niet opzoeken, nu heb ik eens wat motormuizen gehoord over een 2 componenten band? wat zijn jullie ervaringen, welke band mot ik aanschaffen?
2. de standaard knalpot moet harder, nu vind ik de bos uitlaat of g & g wel 2 geschikte? wat zijn de ervaringen?
3. wheelstripes: voor groene z750 '09: waar kan ik die het beste halen?
zooooooo, dat waren al mijn probleempjes in vogelvlucht, benieuwd naar wat reacties....

Groeten


1: fabriekband is ook minder, gewoon oprijden is snel zat op. Meningen verschillen maar de meeste zijn het er over eens dat michelin een heel fijne band is, of je MPR2 of MPP2ct neemt dat is iets wat je zelf moet bepalen aan de hand van je rijgedrag en gemaakte/te maken kilometers. Zelf rij ik nu op Michelin Pilot Road2
De meeste moderne banden zijn 2 componenten dit houd in dat het middenstuk harder is en de buitenzijdes zachter voor betere grip in de bochten.

2: Welke spreekt je het meeste aan? die moet je nemen, voor mij was dat laser, voor anderen is dat akra, weer anderen ixil of G&G en voor jouw is dat **** .
Klinkt over het algemeen allemaal geweldig :)

3: Geen idee kan ik niet mee helpen, zelf zou ik waarschijnlijk voor kawa original gaan maar dat ben ik. Maar ik vindt het niet mooi op mijn model dus doe ik het niet.
 
Ik lees vaak mee met dit topic maar post eigenlijk bijna niets.
Maar nu heb ik een echt Z gerelateerde vraag.
Hoelang deden jullie met je eerste (van nieuw) achterband die dunlop qualifier?
Heb er nu 5000km mee gereden en hij zga op.

bij mij was het 6000 dacht ik zo, daarna MPR2 erop en daar rij ik nog mee ~17000 en kan nog ff mee.
 
Weet iemand van jullie of de ABUS Granit Detecto X-Plus 8000 (http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLang=de&sid=569347560083259190720109267136137&select=0105b05&artikel=400331835841m) past op de Z750 2010? Volgens de site van ABUS niet, maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Mijn motor staat nog bij de dealer, dus ik kan ook niet goed naar de remschijf kijken.
Ik hoor het graag :)
deze heb ik ook voor mn z750 pas prima. je kan hem alleen niet onder je buddyseat stoppen.
 
Ook welkom? Leuk dat je de tijd neemt om je even voor te stellen!
Dat had ik al een klein beetje gedaan:
Ik heb vandaag een nieuwe (zwarte) Z750 gekocht. Nog een weekje wachten...
Ok... misschien had ik even wat meer de tijd kunnen nemen ;)
Maar ik ben dus Michel en woon ergens tussen A'dam en Utrecht en heb hopelijk vanaf a.s. zaterdag m'n Z750 in de schuur staan :)
deze heb ik ook voor mn z750 pas prima. je kan hem alleen niet onder je buddyseat stoppen.
Dank je! Ik had inderdaad al gezien dat dat niet ging lukken...
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede-z'ers!

Hier een vraag van een nieuweling..
Ik heb sinds 4 weken mijn z750 zwart.. bj 2006
Nou wil ik er een nieuwe uitlaat onder, want die originele die ik er nu onder heb begint mij te vervelen..
Wat is een aanrader voor deze specifieke motor en model..
Iemand een suggestie? Ik zit zelf te denken in de richting van een LeoVinci
Groeten Joost
 
Hallo mede-z'ers!

Hier een vraag van een nieuweling..
Ik heb sinds 4 weken mijn z750 zwart.. bj 2006
Nou wil ik er een nieuwe uitlaat onder, want die originele die ik er nu onder heb begint mij te vervelen..
Wat is een aanrader voor deze specifieke motor en model..
Iemand een suggestie? Ik zit zelf te denken in de richting van een LeoVinci
Groeten Joost


mivv gp !!!

:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan