Historisch motorsport evenement Barneveld

Nicolaas

MF veteraan
4 mei 2004
2.631
317
West Veluwe
Zaterdag 17 juli is in Barneveld weer het Historisch motorsport evenement.

09.00 uur - De onderdelenmarkt opent zijn deuren voor de sleutelaars. De markt is geopend tot 17.00 uur.
10.30 uur - De trainingen van de karts gaan van start.
10.45 uur - De trainingen van de motoren gaan van start. De startvolgorde is gelijk aan die van de race.
12.15 uur - Phil Read geeft een demo.
12.30 uur - Eerste Kart-demo op het circuit.
12.45 uur - Pauze (gereed maken circuit voor eerste manche motoren)
13.00 uur - De eerste manche van de demorace start volgens de startvolorde.

15.00 uur - De karts rijden weer een demorace van ongeveer 15 minuten, er zijn een aantal klassieke karts aanwezig.
De demo's zijn te zien op het circuit. Klik hier voor een deelnemerslijst.
15.15 uur - Demo door Phil Read.
15.30 uur - Pauze.

15.45 uur - De tweede manche van de demorace start volgens de startvolgorde.
17.00 uur - Sluiting onderdelenmarkt.
17.30 uur - Einde demorace.
18.00 uur - De prijsuitreiking.
 
I know...was door een bevriend motorstel een tijdje terug al op de 'hoogte' gebracht *O* .

Mits er geen hittegolf heerst zullen wij er zéker bij zijn...heb er ongelofelijk veel zin in, lijkt me een machtig evenement :Y .
 
Had er ook graag heen gegaan maar heb andere afspraak staan waar ik niet onderuit kan. Vorig jaar ook geweest en geweldig genoten.
 
Jammer genoeg afgelopen met een ernstig ongeluk -O-

Niet met de motorrijders, maar een van de karts (waarom die meededen begreep ik ook niet helemaal) verloor een wiel dat vervolgens het publiek ingeslingerd werd. Drie gewonden, waarvan in ieder geval eentje met gillende sirenes naar het ziekenhuis vervoerd werd.

Tot dat moment (ik heb het ongeluk gelukkig zelf niet gezien) was het een geweldige dag!

8545373.ce644748.560.jpg


Hier zijn er nog wat:

http://www.ipernity.com/doc/jthole/album/197077/show
 
Laatst bewerkt:
Hier ook een paar van mij:

IMG_8469.JPG


IMG_8519.JPG


IMG_8574.JPG


IMG_8614.JPG



Voor meer foto's zie:
http://www.autopics.nl/index.php?p=gallery&onderdeel=diversen&pagina=GPBarneveld&x=1 (autoPICS - De mooiste foto's van classic rally evenementen en toertochten! -)

De kartdemo was vorig jaar een groot succes. En ook dit jaar was het weer prachtig, tot dat vreselijke incident. Hopelijk komt de man er goed vanaf.
 
geen "wedstrijdfotocamera " :P mee maar 't nieuwe compacte speeltje,
gewoon om eens uit te proberen ,
wel geinig maar niet optimaal :+

P1000106e-border.jpg



P1000148e-border.jpg



P1000092ae-border.jpg



P1000088e-border.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan