CNC Koppelingshendel van Fighter Rudi

Lethalronin

MF'er
31 mrt 2003
42
0
Belgie
Heb nog een hendeltje van Fighter Rudi voor de koppeling was een setje met de remhendel die is helaas gebroken zodoende dat er nog eentje over is. Alleen ziet niet uit dus in de verkoop ermee!
De set was 198euro, los kost ie rond de 90euro. Doe me aannemelijk bod ik zet de verzendkosten op 3,5euro moet voldoende zijn.
full
 
zijn jullie samen de leukste thuis of wat????

De remhendel is gebroken na omvallen van motor terwijl de koppelingshendel nog niet gemonteerd was en als iemand van plan is de set te kopen heeft ie alvast eentje voor n paar euro,maar dat snappen jullie zeker niet he!!
 
Laatst bewerkt:
Reactie's slaan werkelijk de plank mis , stelletje dwazen .

TS biedt gewoon één handle aan , niet meer niet minder .
Als je het te duur vindt dan reageer je toch niet , of op een fatsoenlijke manier .


@ TS , is er geen mogelijkheid om een bijpassend remhandle bij te laten maken ????
 
Reactie's slaan werkelijk de plank mis , stelletje dwazen .

TS biedt gewoon één handle aan , niet meer niet minder .
Als je het te duur vindt dan reageer je toch niet , of op een fatsoenlijke manier .


@ TS , is er geen mogelijkheid om een bijpassend remhandle bij te laten maken ????

Dat is toch normaal hier en geen MOD die ingrijpt, gelijk bannen...

Heb je GEEN belangstelling, reageer dan ook NIET, maar schijnbaar vervelen de kinderen zich iedere dag en MOETEN reageren, anders horen deze er niet bij, net als op school... :r :r :r

Dit gedrag is heel veel verkoop topic van toepassing en zolang DE Crew van MF hier niets aan doet, zullen we dit soort reactie's moeten accepteren...

Maar T.S. succes met de verkoop... *O*
 
Hallo ik Jan Smechel. Ik ben nu op vakantie in Nigeria maar zou deze voor de motor van mijn zoon willen kopen als cadeau. Ik wil 350 betalen inclusief verzendkosten ik hoop dat dit voldoende is hiervoor graag snel afhandelen want mijn zoon is binnenkorrt verjaardag.

Ik kan die geld via Western Union overmaken is dat goed?
 
[modbreak]
Heren, on topic graag, niet iemands verkooptopic verneuken, zelfs niet met quasi normale opmerkingen.

Vragen/opmerkingen over deze modbreak of over het beleid en weet ik veel wat voor onbenullige zaken: --> via mail of pm, niet in dit topic. Ik ben in een banbui, en twee dagen heb je zomaar te pakken.
[/modbreak]
 
Reactie's slaan werkelijk de plank mis , stelletje dwazen .

TS biedt gewoon één handle aan , niet meer niet minder .
Als je het te duur vindt dan reageer je toch niet , of op een fatsoenlijke manier .


@ TS , is er geen mogelijkheid om een bijpassend remhandle bij te laten maken ????


Ja is bij te maken bij Rudi,maar ik heb inmiddels een andere keuze gemaakt en dacht dat ik iemand gelukkig kon maken!! Rudi maakt je alles wat je hem vraagt!
 
Je zou toch denken, ze gaan er om fighten. Al had dat niet veel gescheeld.

Dan maar weer een kickje, de hele wereld mag weten dat het juweeltje toch gewoon te koop is voor nog geen veertig knaken.


???? Ik weet niet hoe je aan die 40knaken komt?? Ik zij los kost ie 90euro bij Rudi vragen doe ik dat niet ik was met 25euro akkoord gegaan mocht iemand er nog intresse in hebben!!
 
???? Ik weet niet hoe je aan die 40knaken komt?? Ik zij los kost ie 90euro bij Rudi vragen doe ik dat niet ik was met 25euro akkoord gegaan mocht iemand er nog intresse in hebben!!

Ah, dat snap ik. Dat lijkt me helemaal niet duur voor een gefreesd hendeltje. Ik dacht, 90 euro, en dat vind ik (als leek) ook niet echt veel geld voor iets wat in kleine serie gemaakt wordt.

Dus MF'ers, wil je iets hebben dat best wel exclusief is, Lethalronin heeft voor een schappelijk bedrag wat voor je. Denk dat er misschien wel een liefhebber is die het als motor-objectje in de vitrine wil leggen. Ook leuk, met een kleine aanpassing er een fles-opener van maken :Y :Y :Y . Of natuurlijk een ander leuk ding.

Zo heb ik nog een paar mooie full floating brembo remschijven liggen die het verdienen om een tweede leven te krijgen als bijvoorbeeld een wandklok. Hobby is leuk
 
[modbreak]
Da's de eerste die door gaat met lollig zijn, die ergens anders kan spelen.

Vragen/opmerkingen over deze modbreak of over het beleid en weet ik veel wat voor onbenullige zaken: --> via mail of pm, niet in dit topic.

[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je het te duur maakt is het ook niet goed!! Als je er de remhendel nog bij moet halen ben je nu met 125euro klaar inplaats van 198! Is ook wat waard!
Altijd maar veel te veel vragen werkt ook niet,voor niks kan niet maar als ik iemand ermee blij kan maken voor een klein bedrag.....de eene hand wast de andere,toch?! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan