Diverse onderdelen GSX-R K5

MaceNL

Rookie
10 okt 2009
24
0
Splinternieuwe uitlaat

I9PASxMBPbBkcChH3j98rg==.jpg


Vraagprijs 300 euro

Splinternieuwe buddyseat

SQOvurwEv3U8LR7qgtTGOw==.jpg


Vraagprijs 75 euro

Hugger GSX-R 600 K4

g==.jpg


Gekocht om op mijn 750 K5 te zetten maar dat paste niet, volgens vorige eigenaar past het wel op een GSX-R K4 600.

Vraagprijs 75 euro

Alles prijzen zijn exclusief verzendkosten.

mvg Niels

ps : ja de uitlaat heeft een hoge vraagprijs maar ze zijn uniek en worden niet meer gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Waarom paste die hugger niet dan?
Want naar mijn weten heeft een 600 dezelfde achterbrug als een 750.
Ben namelijk op zoek naar een hugger...
 
Waarom paste die hugger niet dan?
Want naar mijn weten heeft een 600 dezelfde achterbrug als een 750.
Ben namelijk op zoek naar een hugger...
volgens mij hebben alle 600 dezelfde soort achterbrug je weet het verschil tussen de 600 en de 750 achterbrug bij een srad? dit heeft de k4 ook volgens mij -O-
 
volgens mij hebben alle 600 dezelfde soort achterbrug je weet het verschil tussen de 600 en de 750 achterbrug bij een srad? dit heeft de k4 ook volgens mij -O-

600 en 750 van 2004 en 2005, zijn identiek aan elkaar.
Dus past die hugger ook niet op een 600 van 2004.
 
Nou hij past wel, alleen was het zo dat er bij mijn GSX-R een montage punt aan de rechter kant van de achterbrug zit. Dus kennelijk had die jongen hem vast gemaakt waar je het gat ziet zitten aan de rechter kant.

Ik heb nog wel een carbon hugger, maar die moet meer kosten en daar staat groot 750 op aan de linker kant, als je intresse hebt stuur me maar prive bericht dan zal ik je foto sturen.
 
Laatst bewerkt:
Nou hij past wel, alleen was het zo dat er bij mijn GSX-R een montage punt aan de rechter kant van de achterbrug zit. Dus kennelijk had die jongen hem vast gemaakt waar je het gat ziet zitten aan de rechter kant.

Ik heb nog wel een carbon hugger, maar die moet meer kosten en daar staat groot 750 op aan de linker kant, als je intresse hebt stuur me maar prive bericht dan zal ik je foto sturen.

Je prive bericht staat niet aan. Ik heb wel interesse in die foto's. En wat ie zou moeten kosten. :)

Stuur de foto's anders effe naar WaXstar apedingus gmail punt com.

Dank je wel.
 
Is er iemand die een foto kan maken van een 600 srad achterbrug ?

Misschien dat de hugger daar wel op past, zou het op prijs stellen.
 
Is er iemand die een foto kan maken van een 600 srad achterbrug ?

Misschien dat de hugger daar wel op past, zou het op prijs stellen.

Daar gaat ie zeker niet op passen want die heeft geen "brace".
Een 750 wel, maar denk dat ie daar ook niet op past.

Hij zou misschien wel eens kunnen passen op een GSXR 1000 K4.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan