Powercommander 3r - GSX-R K1-K2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oerknal

MF veteraan
17 dec 2008
2.115
1
Te koop; Powercommander 3r, de versie die niet alleen mogelijk maakt om de brandstof hoeveelheden aan te passen maar ook het ontstekingstijdstip.

De “r” versie is inwendig voorzien van andere elektronische componenten en sommige typen hebben aangepaste connectors waardoor ook de ontsteking aangepast kan worden.
Het wijzigen van het ontstekingstijdstip word meestal alleen gedaan voor motoren welke op het circuit gebruikt worden of wanneer het motorblok inwendig is aangepast voor meer vermogen.

Is geschikt voor Suzuki GSX-R 600/750/1000 van bouwjaar 2001 en 2002. Alleen de mappings zijn anders die je op de Powercommander laadt.

img020.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb een vraagje..
ik heb een gsxr 1000 K1, met alleen andere demper en voor zover ik weet rest standaard..
wat zou deze powercommander voor mij kunnen doen zeg maar?

groetjes Marcel
 
Ik heb he met een andere demper nooit af laten stellen (wel verschillende mappings geprobeerd).

Hij pakt soepeler op. Als je hem af laat stellen op een testbank dan merk je wel verschil.
 
ik lees dat soms ook de ontsteking aangepast dient te worden?
weet je of dit ook geld voor de 1000 K1?

en waar kom je precies vandaan?
groetjes Marcel
 
Ik kom uit Duiven bij Arnhem.

Ontsteking KAN aangepast worden, bij de mappings die je kunt downloaden is dit veelal niet gedaan :)
 
okee thanks voor de info alvast!
ik ga even rustig rondkijken! als je m kan verkopen moet je dat doen en anders laat ik nog wat horen!
goed?
fijn weekend..
 
nog 1 vraagje.. zag op je motorstek dat een soort van bagage rek had voor je gsxr??
heb je daar misschien een close up foto van ???
thanks!
 
Verzenden zal € 6.75 zijn??
Ik wil je wel 110 euro bieden inclusief dan.

Mail anders even op marcel meijne AT hotmail .com
groetjes Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan