Pazzo rem- en koppelingshendel R6 '99

Speeedy

Die hard MF'er
12 sep 2007
386
1
Veluwe
Heb originele rem- en koppelingshendel voor een R6 uit 99 te koop (zullen ongetwijfeld t/m bouwjaar 2002 passen en wellicht nog andere modellen?!). Betreft korte hendels, kleur zwart met blauwe verstellers. Zijn 100% in orde hebben geen krassen etc. Richtprijs 135,-

NIEUWE PRIJS 120,- incl verzenden
Aanbieding 110,- incl verzenden
 
Laatst bewerkt:
Verstellers kunnen rood geverfd worden ;)
Foto's bijgevoegd!
full
 
Tnx! Passen dus ook op R1 2002-2003 en FZ1 Fazer 2001-2005 en R6 t/m 2004
 
Laatst bewerkt:
tja op de vraagprijs zal nog wel te bieden vallen denk ik .als ik een setje zou kunne vinden in pazzo voor mijn hornetje van 2007 , ben ik altijd bereid om 100 euro te betalen . verkoop ik zelf en occ setje vraag ik ook altijd wat meer , om dan rond en bij de 100 uit te komen .
ik heb hier zelf al veel gekocht , verkocht ook , ma ja overal slotje op voor zogezegd handel , ik koop gewoon veel motoren en vaak accesoires, dit jaar zit ik al aan de 4 de moto . enkel ellendig die taksen en inschrijvingen enz , komen aan de lopende band .
persoonlijk koop ik graag hier omdat de mensen die hier zitten ook niet willen horen dat ze brol en rommel verkopen .
ik heb altijd al netjes alles aan gekregen en altijd in de omschreven staat . met online bestellingen hebben ze me al eens liggen gehad , niks aangekregen en daarna webwinkel gesloten , centen kwijt .
het is mss off topic , maar ik vind het wel es het vermelden waard .
en anders verwijderen de mods het maar he .
wat ook netjes is bij de nederlanders , die eerst reageert krijgt ook eerst de kans , bij ons belgen is het wie geld geeft , heeft het .
ik deel gewoon ff mijn ervaring mee , ik spreek niet voor andere of wil webwinkels niet afbreken , de meeste zijn correct in hun handelingen .
 
Ik wil ze wel, als ze onbeschadigd zijn kan je me een pm'metje doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan