Arrow full titanium systeem voor CBR600FS te koop

bonfaya

Rookie
26 mei 2010
20
0
Alkmaar
Arrow full systeem met titanium demper voor CBR600FS / F41 te koop

Systeem is inclusief bochten, veren en ophangingsklem.
Heb er nog geen 3000 km mee gereden.
Lekker geluid niet overdreven dus geen risisco bij de acceptgiro brigade.
Nieuwprijs 1350 euro.
Doe een goed bod en hij is van jou.
full
 
Laatst bewerkt:
ja zeker 7 -10 pk, lpakt onderin lekker op en een lekkere diepe sound in de bovenste toeren.denk in de richting van 550.
doe een bod via PB
 
Dit is ook een mooi systeem...

Vermogenswinst is zeker te halen, maar denk meer in de richting van de Nm's.

Heb laatst een compleet nieuw Laser Works systeem gemonteerd en haalde 9 pk extra en daarbij ook nog iets van 6Nm d'r bij.
 
Sorry? Ben ik al die jaren voor de gek gehouden. ;-(
Heb me dan vergist met de competin:

They seem to be only pipes: but the real thing is different. Made in AISI 304 stainless steel and, for Competition systems, in titanium alloy, Header pipes kits you can buy from an Arrow dealer come from an hard development, done by Arrow R&D guys, using all the experience made up in years of work done in worldwide race-tracks.

zal de tekst aanpassen
 
Denk dat de prijs de meeste afschrikt. Heb voor mijn nieuwe laser works systeem 350 euro betaald en die was splinternieuw
 
was dat inclusief de bochten. is er dan zo'n kwaliteit / prijsverschil tussen arrow en laser?
ik zou zeggen doe een goed bod jongens. !!
 
Laatst bewerkt:
was dat inclusief de bochten. is er dan zo'n kwaliteit / prijsverschil tussen arrow en laser?
ik zou zeggen doe een goed bod jongens. !!

Dat was inderdaad een compleet systeem: bochten tot en met de carbon demper.

Kwaliteitsverschil weet ik niet, maar het past allemaal als gegoten en het vermogenswinst is gebleken op de bank en op de weg :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan