Bags-Connection tanktas met Quick-Lock systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

svdvlugt

MF veteraan
22 mei 2007
2.794
0
Hallo,

Hierbij bied ik mijn (als nieuw uitziende) tanktas van Bags-Connection aan.
Het betreft het type Engage Sport in de kleur zwart/grijs.
Deze tanktas wordt doormiddel van een klik-systeem bevestigd op een ring (merk-specifiek), waardoor deze als het ware boven je tank zweeft.
Het bevestigen van je tanktas is zo erg simpel en stevig. Plus, krassen op je tank zijn uitgesloten! *O*

Ik heb de tanktas slechts 3 maal gebruikt, dus het geheel is eigenlijk zo goed als nieuw.
De schouderriem en regenhoes zitten er uiteraard ook nog bij. :)

Bij deze tanktas heb ik 2 Quick-Lock ringen die op je tankdop geschroefd dienen te worden. Ik heb een ring voor Yamaha motoren met 5 schroeven en een ring voor BMW motoren met 5 schroeven.
De ring van de Yamaha was voor mijn motor. De BMW ring hebben we voor de zekerheid voor mijn vader erbij gekocht.

Op deze site kan je de prijzen zien die ik toentertijd hebt betaald. Tevens kan je zien wat het principe van deze tanktas is. http://www.allroadshop.nl/contents/nl/d1345.html

Vraagprijs: 125 euro incl.

29062010340.jpg

29062010337.jpg


Foto's van mijn spul zal ik morgen even verzorgen
 
Laatst bewerkt:
ik bied 100 euro voor de tas + yamaha ring inclusief verzenden, mits in goede staat :Y de bmw ring kun je dan nog zelf los verkopen ;)
 
Zo, nog even foto's toegevoegd.
De ritsen van de tas werken uiteraard ook nog naar behoren. Ik zeg het maar even O-)
 
Ik vrees dat het prijsverschil een beetje te klein is.
Voor €149 heb je een nieuwe.

PS: de tassen zijn idd wel van uitstekende kwaliteit. Ik heb de kleinste versie ervan.
 
Ja klopt, dat is exclusief een ring van 24,95 euro en verzendkosten ;)
Maar ik heb nog een pm'tje naar Maddox gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan