MF Gooi en Vechtstreek deel * 81 * Borstvoeding en Luiers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joehoee :W we zijn weer aanwezig in het nieuwe deeltje...

Ik had trouwens wel verwacht dat je het topic zou openen met foto's van alle 3 de kanjers... Beetje jammer hoor michel.

Gefeliciteerd Frisco... Je hebt nog even om aan het idee te wennen :)
 
Joehoee :W we zijn weer aanwezig in het nieuwe deeltje...

Ik had trouwens wel verwacht dat je het topic zou openen met foto's van alle 3 de kanjers... Beetje jammer hoor michel.

Gefeliciteerd Frisco... Je hebt nog even om aan het idee te wennen :)


Nog wel even om te wennen... Maar moet nog zat geregeld worden :X
 
Laat ik ook eens wat posten hier en wat ligt meer voor de hand dan me even voor te stellen... *D

Ik ben nu zo'n 1,5 jaar actief op het forum en was voorheen met name actief in de newbie topics waar ik Lankho en GillettiNo van "ken". Het gespam daar is simpelweg niet bij te houden op sommige momenten en dus is mijn interesse een beetje vervlogen.

Zo een jaar geleden ben ik gespot door sunny met mijn vorige motor en nu sta ik dan eindelijk op het punt haar advies op te volgen om hier eens rond te neuzen.

Er staat wel wat persoonlijke info op motorstek, maar voor de luie mensen: ik ben 23, woon in Soest (voorheen 10 jaar in Hilversum gewoond) en studeer informatica aan de UvA. Verder doe ik aan kickboksen en probeer ik af en toe een snaar te raken (gitaar spelen) maar een talent ben ik zeker niet, wel is het ontspannend ;)

Hoe dan ook, ik zal eens beginnen dit topic in de gaten te houden en proberen bij te houden. Verder ben ik altijd wel in voor een ritje mits de planning het toe laat. Ik rij nu zo'n 1,5 jaar motor (wel vol vermogen) en heb in die tijd aardig wat kilometers gereden (+/- 30000), maar zou mezelf toch eerder als een beginnende motorrijder beschouwen.
 
Sander! :W

Wilkommen! :Y

Het gespam in het Newbie-topic is inderdaad niet echt geschikt om bij te houden. Meer eens het topic openen en kijken waar het dan nu weer over gaat. :')
 
Laat ik ook eens wat posten hier en wat ligt meer voor de hand dan me even voor te stellen... *D

Ik ben nu zo'n 1,5 jaar actief op het forum en was voorheen met name actief in de newbie topics waar ik Lankho en GillettiNo van "ken". Het gespam daar is simpelweg niet bij te houden op sommige momenten en dus is mijn interesse een beetje vervlogen.
Welkom :)
Die laatste zin :') Succes hier dan maar :Y
 
Hallo deeltje 81!!! :W
Heel klote dit weer, moet nu net de hond gaan uitlaten!!! :S

Vroeger.... toen ik nog een jaartje of 12 was hadden wij ook een hond thuis... een schapendoes of hoe je het ook schrijft... Heerlijke honden om uit te laten in de regen... Je moet ze dan afdrogen... En dan gaan die stomme honden nog muf ruiken ook... bah bah.

Succes met het uitlaten :)
 
Vergeleken bij de newbie topics (zeker een paar maanden geleden) is het hier zonder twijfel een oase van rust... ;)

Toch bedankt!



;)



[me="Coonie"]vraagt zich ernstig af wat een hysterisch tempo dat daar dan moet zijn :X[/me]
 
Welkom Sak, nu kan je nog weg :P

Keek tijdje terug mee in het Newb topic maar dat valt gewoon niet bij te houden zon ontzettend snel als dat gaat...damn :o
 
Vroeger.... toen ik nog een jaartje of 12 was hadden wij ook een hond thuis... een schapendoes of hoe je het ook schrijft... Heerlijke honden om uit te laten in de regen... Je moet ze dan afdrogen... En dan gaan die stomme honden nog muf ruiken ook... bah bah.

Succes met het uitlaten :)

Nou weer binnen!! Net voor het ergste binnen!! Was wel een klein rondje.
Ik heb een Engelse Cocker Spaniel, en die heeft ook veel haar dus kon je ook je lol mee op!!! :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan