pers 10,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

joostie

MF'er
11 jun 2009
203
0
Beek en Donk
pers 10,-

te koop pers om lagers ergens in of uit te persen.

ik heb 'm ooit 2e hands gekocht maar nooit gebruikt.
full
 
Gokje: Beek en Donk?


Zag het net ja ;)

ga even kijken hoe ik hem eventueel zou kunnen krijgen ;)
Want wil hem voor 10 euro wel overnemen

Kan hij ook verzonden worden?
Weet niet wat hij weegt en of het met de post kan want zie dat hij wel uit elkaar kan
 
Laatst bewerkt:
Ik daarna ik kom hema dan zeker ophalen, maak dan het geld wel eerst over voordat ik hem zou komen halen, weet je zeker dat je hem kwijt bent!!

Gr Boy ( ik wacht mijn plekje af )
 
Das ook sterk, vandaag nog met een beitel liggen kutten om de balhoofdlager te verwijderen |(
 
Misschien de volgende keer erbij zetten dat je reactie via PM wil ??


Initiatief

Initiatief nemen wil zeggen: uit eigen beweging, zonder aansporing van iemand anders, actie ondernemen of actie in gang zetten, in plaats van af te wachten.
 
Initiatief

Initiatief nemen wil zeggen: uit eigen beweging, zonder aansporing van iemand anders, actie ondernemen of actie in gang zetten, in plaats van af te wachten.


+1


al lijkt het voor ''geïnteresseerden'' moelijk te begrijpen dat PB'ers sneller kunnen zijn .
 
+1


al lijkt het voor ''geïnteresseerden'' moelijk te begrijpen dat PB'ers sneller kunnen zijn .

Het verhaal heeft altijd 2 kanten met verkooptopics: Genoeg "zeer geinteresseerden" die vervolgens na 1 post niets meer van zich laten horen. Wat ik al onbehoorlijk vind. Laat dan gewoon weten dat je geen interesse meer hebt.

Aan de andere kant, dien je als verkoper degene die als eerste interesse toont, ook een kans te geven. Ook degene die misschien niet meteen een pm stuurt.

En nu komt het: Juist omdat er zoveel mensen na 1 post niks meer laten horen, ga je als verkoper met diegene in zee die initiatief toont. En dat is meestal zowel per post als per pm reageren.

Heb zodoende recentelijk nog voor een redelijke prijs een schrijfremslotje gekocht. Er ontstond een onzinnige discussie in het topic over wel of niet verzenden en wie dan de verzendkosten dient te betalen. Dus heb ik een pm gestuurd dat ik hem wel kom halen, probleem opgelost, verkoper blij en op dat moment was ik ook blij.

Amen
 
Lol, was niet sarcastisch bedoelt. Het lijkt me echt handig als men van tevoren aangeeft welke vorm van reactie gewaardeerd word. Was pas de zoveelste geïnteresseerde, dus was waarschijnlijk toch te laat.

@ RijNooit==>
fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd
 
Lol, was niet sarcastisch bedoelt. Het lijkt me echt handig als men van tevoren aangeeft welke vorm van reactie gewaardeerd word. Was pas de zoveelste geïnteresseerde, dus was waarschijnlijk toch te laat.

@ RijNooit==>
fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd

Ik neem aan dat ik dan de deskundige ben? _O-

* slaat boeken dicht en gaat maffen
 
jammer dit, ik heb gezegd interesse te hebben en keek elke dag of jij een reactie teruggaf, maar helaas, en nu ineens is hij verkocht, jammer maar helaas...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan