Suzuki GS 500 onderdelen te koop

Ik heb vorige week een vastloper gehad met mijn GS500 uit '89.. maar was er zo kapot van dat ik binnen 2 avonden een nieuw motorblok heb gemonteerd! Alleen op bijzondere wijze is mijn toerenteller stuk gegaan, ben dus op zoek naar een werkende. Heb je die nog?
 
Stepjes duo
Kabelboom
Voorwiel zonder remschijf ...........................................................verkocht
Achterwiel met tandwiel ketting en voortandwiel + remschijf ............. verkocht
Dog bones
Achterbrug
schetsplaten
Middenbok.................................................................................Verkocht
Buddyseat
luchtfilterbehuizing
Achterrempomp + oliebakje
toerenteller........................................................................................... is weg
miles teller
Achterspatbord
Wat wil je voor die achterrempomp en oliebakje hebben :?
 
@: Inque
full
 
nee uitlaat heb ik niet meer.

Het onderstaande heb ik nog

Stepjes duo € 5,00
Kabelboom €10,00
Dog bones € 5,00
Achterbrug € 20,00
schetsplaten € 10,00
Achterlicht € 15,00
Middenbok € 10,00 verkocht
Buddyseat € 20,00
luchtfilterbehuizing € 5,00
Achterrempomp + oliebakje € 5,00
Achterspatbord € 10,00
Ik wil niet mieren neuken om 5 euro

maar hier staat achterrempomp + oliebakje € 5,00 :?

en mij vraag je 10,- :?
 
Je hebt 100% gelijk ik heb die prijzen er een tijdje terug bij gezet om het wat sneller te verkopen. |(
Dus om deze fout te herstellen mag je hem voor de vezendkosten hebben dus € 6,75
Sorry voor deze domme fout, ik ben ook geen handelaar, ik heb in je pb ook een foutje van €0,25 gemaakt.

(Mieren neuken mag niet meer seks met dieren is verboden ) :+
 
Laatst bewerkt:
hoi i heb een vraagje heb jij nog die linker schakeling voor groot licht en knipper licht nog ligen zo ja hoeveel wil je er voor hebben?
groetjez
 
Terug
Bovenaan Onderaan