De Grote GSXF zomer (pre-eifel) tocht! [incl bbq]

johan1984

MF veteraan
29 dec 2009
1.983
0
Roosendaal
:] DATUM RIT: ZONDAG 15-08-1010 :]
:] verzamelen 11 uur, vertrek half 12! Bij de Mac donalds te roosendaal.

adresgegevens:
Takspui 2
4706 CM ROOSENDAAL

A58, afrit 23 Roosendaal-Oost

ken niet missen :9

Een beetje erg laat met plannen, maar door tijdsgebrek en flink wat twijfels, moest hij er toch maar van komen.
hoe dan ook.. hoop op een leuke opkomst
(Het idee erachter is ook dat we weten met wie we de eifel in gaan en dat we alles even buiten de beeldschermen kunnen afspreken, mochten er vragen zijn)


ritinformatie..

gsxftoer2010.jpg

laat even weten als je de route voor op je navi wilt hebben
Was al een tijdje bezig met het maken van een mooie rit. vanwege tijdsgebrek en een veelste lange route heb ik het een en ander moeten inkorten.
De wegen zijn zeer varierend.!
van een smal boerenweggetje tot aan een weg midden in een wijk in breda (helaas wel wat stoplichtjes) tot aan een stuk snelweg incl klaverblad. (dit ook om de route in te korten)

Verders begint de tocht bij een mac donalds, wou hier ook even ontbijten en vervolgens halverwege de rit een terrasje te overdonderen met motorgeweld (gsxf geweld wel te verstaan)
Tegen over de mc donalds is ook een benzinepomp aanwezig waar je met pin kan betalen.
Volgens mijn bronnen (mapsource) :9 is de lengte van de rit 159 181 kilometer en doen we er zo een 3 uur en 10 minuten over. (denk zelf iets korter zonder de nodige stopjes)

De rit staat gepland voor op zondag 15 augustus aanstaande.
bij (heel) slecht weer of meer animo voor op zaterdag houden we hem zaterdag de 14de
Leek me leuk er een langverwachtte bbq bij te houden.
Omdat ik ook maaar een arme nog thuiswonende loodgieter ben (wiens ouders dan op vakantie zijn) wil ik een vergoeding van 10 euro pp persoon vragen voor de kosten van de bbq te vergoeden. (zal dan vollop vlees, salade, drank etc aanwezig zijn)
om ovb tjes te voorkomen met de bbq boodschappen en dergelijken, graag betaling via overboeking. (mocht je echt niet kunnen kan je het altijd nog terug krijgen)
Graag voor die tijd even een pm sturen zodat ik je mn rekeningnr kan geven.



tot de 15de??

:]


gegadigden:

Johan1984 (plus 1 bbqers)
steef84
Raymond (een van de twee eifelgasten van mijn kant) (suzuki gsx600R)
Wijx. [enkel gebbqt]
FluxBurn3r (Honda cbr600F)
Tuffer (haakt rond een uur of drie af)
Pim (yamaha r1)

bramc (sluit zich misschien aan halverwege de rit)
r1mario (sluit halverwege de rit misschien aan ,zowiezo wel bbq met mn zusje)



ovbtjes
Wijx
Zusje van Wijx
flux
Pim (een vd twee eifelgasten van mijn kant)
guasto
Zolty
 
Laatst bewerkt:
Dit is een perfecte datum! Wel een stuk rijden om daar te komen :P (1,5uur)
Maar ach... 't is dat het rijden op een GSX-F leuk is

Ik hoopte al dat de datum niet op de 6e of de 7e gepland werd.

Ik zal de motor dan ook wel testen met alle tassen erop. (Tanktas en zijtassen). Kijken of ze droog blijven en of ze goed blijven zitten. Wil niet voor verrassingen te komen staan als we met vakantie gaan.

Tot de 15e!
 
oei precies tijdens het familieweekend :X Ik ga ff kijken of ik er een familiedag van kan maken :+
 
check, ik mag mee bbq-en. Zus komt niet want die gaat met de auto naar het familieweekend
 
mooggeh :W

net terug van een paar dagen belgie..

@ guasto

heb je je atje gehaald??

@ tuffer

als we een beetje optijd kunnen vertrekken is het wel mogelijk dat we optijd terug zijn.

blijven we wel wat minder lang op het terras hangen ;)

route wordt overigens klein stukje aangepast. heb een heel mooi stukje weg erbij gevonden.(najah.. ben achter raymond aan gereden :p

edit:
Rit start om half 12! ik ben er vanaf 11 uur in ieder geval al te vinden voor een mc ontbijtje :P
Zal de route morgen of zaterdag even rijden om te zien hoelang ik er precies over doe. Durf niet te zeggenhoe nauwkeurig de zumo is wat dat betreft. Mapsource en de zumo geven al verschillende tijden aan.
Anders zou je altijd kunnen overwegen om vanaf breda de snelweg op te knallen en het laatste stuk niet mee te pakken
 
Laatst bewerkt:
Tot zover ziet het weer er redelijk uit *O*
wel kans op een buitje zie ik maar in ieder geval geen constante regen.

Tijdens de bbq zitten we overigens overkapt en droog. (moet wel nog een partytentje erbij opzetten met een grotere groep denk.
 
Jeej 3 posts op een rij!
*O*
maarre zaterdag aanstaande ga ik het vlees halen, dus de ovbtjes hebben tot zaterdag vroeg tijd om te beslissen!
 
mooggeh :W

net terug van een paar dagen belgie..

@ guasto

heb je je atje gehaald??

@ tuffer

als we een beetje optijd kunnen vertrekken is het wel mogelijk dat we optijd terug zijn.

blijven we wel wat minder lang op het terras hangen ;)

route wordt overigens klein stukje aangepast. heb een heel mooi stukje weg erbij gevonden.(najah.. ben achter raymond aan gereden :p

edit:
Rit start om half 12! ik ben er vanaf 11 uur in ieder geval al te vinden voor een mc ontbijtje :P
Zal de route morgen of zaterdag even rijden om te zien hoelang ik er precies over doe. Durf niet te zeggenhoe nauwkeurig de zumo is wat dat betreft. Mapsource en de zumo geven al verschillende tijden aan.
Anders zou je altijd kunnen overwegen om vanaf breda de snelweg op te knallen en het laatste stuk niet mee te pakken

neem de tijd die de navi aangeetf neit al te serieus.. de tijd die tomtom aangaf voor ene rit was gebaseerd op het feit dat ik overal de max snelheid aan zou houden.. echterga ik niet met maar 60 over de dijk :P en een lange rechte weg zonder flitsers is ook erg uitdagend om ff volgas te geven om snel weer aan de bochtjes te beginnen ipv een kwartier lang 60 te moeten rijden :P
dus de tijd is afhankelijk van je eigen snelheid :P
tomtom gaf me 4 uur voor een rit.. waar ik in 2 uur mee klaar was :P
 
neem de tijd die de navi aangeetf neit al te serieus.. de tijd die tomtom aangaf voor ene rit was gebaseerd op het feit dat ik overal de max snelheid aan zou houden.. echterga ik niet met maar 60 over de dijk :P en een lange rechte weg zonder flitsers is ook erg uitdagend om ff volgas te geven om snel weer aan de bochtjes te beginnen ipv een kwartier lang 60 te moeten rijden :P
dus de tijd is afhankelijk van je eigen snelheid :P
tomtom gaf me 4 uur voor een rit.. waar ik in 2 uur mee klaar was :P
boefje :P

ik neem van de week ook de gereden tijd plus 1 uur extra om even wat te posen en een terrasje aan te doen. moet het vrij goed komen denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan