ISR radiale rempomp en koppelingshendel

Status
Niet open voor verdere reacties.

gixxer1100turbo

MF veteraan
2 apr 2006
1.286
25
Bij deze bied ik mijn ISR rempomp en koppelingshendel aan.

De rempomp is een 17.5 mm radiale pomp waarvan de remdruk traploos is te verstellen.

Verder zit er een vast aluminium reservoir op geschroefd,en doe ik er de banjobout bij die het remlicht activeert.

Ik gebruik deze rempomp op mijn gsxr 1000 met 6 zuiger remklauwen,en dit werkt goed.Of de rempomp ook met 4 zuiger remklauwen werkt durf ik niet te zeggen.Hierover zijn de meningen verdeeld.... ;)

Hier is nog aanvullende informatie te vinden;

ISR Master Cylinder Tech Info - Ducati.ms - The Ultimate Ducati Forum

De koppelingshendel is in model gelijk aan de rempomp,maar is voor een kabelbediende koppeling.

De hendels zijn niet los te koop,alleen als set. Ze worden op dit moment nog gebruikt.

De minimale prijs voor de set is 250 euro excl. eventuele verzendkosten.

full
 
Laatst bewerkt:
waarom niet te gebruiken op 4-zuiger klauwen? Ik zou zeggen dat ie eerder beter geschikt is voor 4- dan voor 6-zuigers..
 
Dat heb ik hier vandaan;

"Available in two sizes:
15.87 for twin 4 piston calipers or twin 6 piston with small diameter pistons: #21-014-OC
17.5mm for twin 6 piston calipers with larger diameter pistons: #21-014-OA"

om verdere verwarring te voorkomen zal ik het uit de advertentie halen,het is sowieso beter om zelf uit te zoeken of deze rempomp voor je eigen motor geschikt is.

Niks voor jou dan? Alle onderdelen zijn makkelijk na te bestellen via Nico Bakker,mocht je een hendeltje breken ofzo.......... :+
 
Laatst bewerkt:
nope, heb mn rempompen etc bij Motomaster en Brembo vandaan.

heb zelf veel geexperimenteerd met diameters van rempompen, en een 15.8 radiaal op 4-zuigers voelt echt heel zacht aan. je kan de hendel heel ver inknijpen. groter voelt veel natuurlijker aan! axiaal is een 16mm dan weer prima..
 
Ik heb er momenteel een geinteresseerde voor,deze komt waarschijnlijk morgen langs.

Mochten er ontwikkelingen zijn dan plaats ik die hier.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan