Te koop: Hyperpro stuurdemper 18 standen instelbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoyH

Die hard MF'er
19 dec 2008
478
0
Roermond
Hallo,

Wegens overcompleet verkoop ik mijn CSC lineaire hyperpro stuurdemper.

Hij is met 18 standen instelbaar en heeft een slag van 75mm.
Ik kan er eventueel een topkuipframe bij leveren voor een honda cbr 600 f2/3 waar hij meteen op te schroeven is (zie foto).

Heeft een paar gebruikerssporen (krasjes), maar is niet lek en werkt nog prima :)

Doe een serieus bod en misschien is hij dan voor jou :9

Verzenden is mogelijk! :W


Foto's: :9~

DSC00955.jpg

DSC00946.jpg


m.v.g. Joy *D
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Wegens overcompleet verkoop ik mijn hyperpro stuurdemper.

Hij is met 18 standen instelbaar en heeft een slag van ongeveer 19,5cm.

Ik kan er eventueel een topkuipframe bij leveren voor een honda cbr 600 f2/3 waar hij meteen op te schroeven is (zie foto).

Heeft een paar gebruikerssporen (krasjes), maar is niet lek en werkt nog prima :)

Doe een serieus bod en misschien is hij dan voor jou :9

Verzenden is mogelijk! :W


Foto's: :9~


m.v.g. Joy *D

Ik heb intressen als hij idd een slag heeft van 19,5cm. klopt 19,5 cm of is het 9,5 cm?
 
@ R-Rat:

Ik weet niet zeker hoe ik de slag moet meten, vandaar deze foto: :9

Foto-AV6QXVR8.jpg


@Mick:

Voor het hele setje zat ik ongeveer aan 199 euro te denken, maar hier valt over te praten ;)
 
@ R-Rat:

Ik weet niet zeker hoe ik de slag moet meten, vandaar deze foto: :9

[afbeelding]

@Mick:

Voor het hele setje zat ik ongeveer aan 199 euro te denken, maar hier valt over te praten ;)

slag = de afstand in hoeverre de as heen en weer bewegen... zover ik het op de foto kan zien heeft de demper 75mm? volgens mij kan de as nog iets (5mm) naar rechts, en ongeveer 70mm laar links. totale lengte dus 75?
 
Diameter van voorpoot is 41mm, iets groter zou ook kunnen, maar bij veel verschil is er een andere beugel nodig :).
 
heb nog gemeten en gekeken, maar moet zoveel aanpassen zonder kit, gaat hem niet worden, kit is al €180,- de stuurdemper van hyper is nieuw haast goedkoper dan die kit ;(
 
heb nog gemeten en gekeken, maar moet zoveel aanpassen zonder kit, gaat hem niet worden, kit is al €180,- de stuurdemper van hyper is nieuw haast goedkoper dan die kit ;(

Ok, begrijpelijk ;)

Idd, dat viel mij ook op :X
 
Kick plus nieuwe min. prijs: 120 euro excl. verzenden (dit is hij echt waard!) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan