Viertste Toppic van de Gronincher XTXTZTTTTR vanaaten

Kibbe

Heeft een pens met veteraan
4 jan 2006
59.166
42.746
Schubbevissenveen
Zo, hier gaan we maar verder dunkt me....deeltje vier dus, op naar de 10000 posten.. :Y

images


xt-500-logo.jpg


122163300.jpg


full


large
 
Lekker lamskotteletten gehad van de week in België , alleen het laatste stukje van het gerecht kwam de ober even met z'n eigen muil serveren:

full
 
Soh, het was weer een nuttige zondagmiddag besteding.

We zijn weer in een prachtig gebied geweest:

full


Je ploetert een beetje door het veel te hoge gras. ( Ja ik weet het het seizoen is nog niet begonnen ).

full



Wat resulteerde in een hoop vegetatie in de tandwieloverbrenging, oftewel god straft direct:

full


Met als gevolg een geknapte ketting, een gemolde kettingspanner en een leuk sleepritje naar huis, en weer een hoop sleutelplezier voor in de late uurtjes:

full
 
Soh, het was weer een nuttige zondagmiddag besteding.

We zijn weer in een prachtig gebied geweest:

[afbeelding]

Je ploetert een beetje door het veel te hoge gras. ( Ja ik weet het het seizoen is nog niet begonnen ).

[afbeelding]



Wat resulteerde in een hoop vegetatie in de tandwieloverbrenging, oftewel god straft direct:

[afbeelding]

Met als gevolg een geknapte ketting, een gemolde kettingspanner en een leuk sleepritje naar huis, en weer een hoop sleutelplezier voor in de late uurtjes:

[afbeelding]




Mooie reportage!
 
Laatst bewerkt:
Klopt mooi off road stukje ...en dat niet alleen ik heb hem al eens gereden op de gs er loopt een verlaten spoorlijn boven het circuit langs en die is voor het grootste gedeelte begaan baar per tweewieler !

Dat hoorde ik ook van de buurman op de camping. De Gendarmes zijn wel en beetje onverbiddelijk daar. Er waren nogal wat kwats in beslag genomen hoorde ik.
 
Soh, het was weer een nuttige zondagmiddag besteding.

We zijn weer in een prachtig gebied geweest:

[afbeelding]

Je ploetert een beetje door het veel te hoge gras. ( Ja ik weet het het seizoen is nog niet begonnen ).

[afbeelding]


Wat resulteerde in een hoop vegetatie in de tandwieloverbrenging, oftewel god straft direct:

[afbeelding]

Met als gevolg een geknapte ketting, een gemolde kettingspanner en een leuk sleepritje naar huis, en weer een hoop sleutelplezier voor in de late uurtjes:

[afbeelding]


mooie tiewrap ook :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan