Viertste Toppic van de Gronincher XTXTZTTTTR vanaaten

Leuk bandje gespot:

images
 
Goed, maar een setje van deze besteld (motoz):

TractionatorEnduroST.jpg


Gaat vast wel een paar km. mee in de modder *O*


Banden nu al binnen alleen achter niet de bestelde 130/90 gekregen maar een 110/100....... -O- past natuurlijk ook, maar toch maar even een mailtje achter aan gestuurd, had een collega van mij ook laatst, bestelde een achterband voor z'n zx10r kreeg die een scooterband met de sticker van die andere band er op _O-
 
Op 16 sept. zijn er al herfstbladeren daar in de zuidelijke streken toch Enzo ?:


:P

En als ze nu ook nog een kasteel kunnen afhuren heb je helemaal feest:


:Y
 
Laatst bewerkt:
Banden nu al binnen alleen achter niet de bestelde 130/90 gekregen maar een 110/100....... -O- past natuurlijk ook, maar toch maar even een mailtje achter aan gestuurd, had een collega van mij ook laatst, bestelde een achterband voor z'n zx10r kreeg die een scooterband met de sticker van die andere band er op _O-


Inmiddels 4 mailtjes terug van delticom.......2 uit nederland 1 van een duitse mevrouw en ook nog 1 in het engels :z

Komt er op neer dat ze de verkeerde band laten halen en de goede alsnog gaan leveren, had eigenlijk gehoopt dat ze geen moeite deden de verkeerde te halen, maar helaas.
 
Het begint zowaar weer te stuiven hier...en het gras is nog steeds te vers en te hoog...

Moet ik je ketting nog ff klinken Enzo?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan