Het EGT 2010 komt er aan!

prinsje ik weet niet of je nog gaat maar ik ga vrijdagochtend al,misschien kunnenen we samen op rijden.bmwim gaat waarschjinlijk ook mee.Voor mijn adres kijk even op de vrijwilligerspagina bij het smoelenboek en dan bij winkel.ik zal mij niet langer voor je verbergen. Ben trouwens al een tijd niet bij je langs geweest,mis het wel een beetje.
 
prinsje ik weet niet of je nog gaat maar ik ga vrijdagochtend al,misschien kunnenen we samen op rijden.bmwim gaat waarschjinlijk ook mee.Voor mijn adres kijk even op de vrijwilligerspagina bij het smoelenboek en dan bij winkel.ik zal mij niet langer voor je verbergen. Ben trouwens al een tijd niet bij je langs geweest,mis het wel een beetje.
Weet ik ook nog niet, spannetje staat nog bij de dealer met panne en ik sta die vrijdagavond ingeroosterd voor eventuele werkzaamheden in het zwarte circuit.
B|

Zoals het zich nu laat aanzien zal er die avond niet aan de A2 geklust, dus dat betekent dat ik een reële kans heb om erover naar het zuiden te rijden. Als ik vrij ben wil ik vrijdagmidag/avond die kant op, maar ik hoef jou niet uit te leggen hoe betrouwbaar planningen zijn.
:X




Heb je inderdaad al een tijd niet op de brug gezien, vandaag wel een paar collega's van je vanaf de A1, maar jij was er niet bij.
 
Helaas voor mij geen EGT, gaat niet goedkomen nie!

Voor wie wel gaan; veul bier, plezier en warmte van de vogelhuuskes!
 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh, hadden oe dr greeg bij ehad.
volgende x beter.
 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh, hadden oe dr greeg bij ehad.
volgende x beter.

Leuke avatar hihi O-)
 
Zo, de Bolle rijd weer, maar nu heeft mijn stalker panne met zijn kompeuter. _O-
 
Laatst bewerkt:
Gister nog even er over gehad en wij gaan niet.
Ik krijg de remmen vanhet span niet op tijd klaar, en er moet nog een dekje op de bak komen ook dat lukt niet meer voor die tijd.
Misschien volgend jaar.
 
Ik ben gisteren nog twee keer bij prinsje langsgeweest,zag hem helaas niet zitten.

ik zelf ben de hele dag vrij dus als er nog iemand s,ochtends die kant op gaat ik hou me aanbevolen.
 
Ik ben gisteren nog twee keer bij prinsje langsgeweest,zag hem helaas niet zitten.

ik zelf ben de hele dag vrij dus als er nog iemand s,ochtends die kant op gaat ik hou me aanbevolen.
Sorry Peuk, zat gisteren op Rottumeroog. :P

Aangezien ik de nacht ervoor nog moet werken wil ik vrijdag niet al te vroeg gaan rijden, aangezien ik toch wel een beetje bij kennis wil zijn als ik op de weg zit.
:Z

Kom je trouwens alleen of breng je je dame ook mee, en heb je nog iets van BMWim vernomen?
 
mevrouw peuk gaat niet mee,

en bmwim laat het dit weekend definitief weten.
 
Gister nog even er over gehad en wij gaan niet.
Ik krijg de remmen vanhet span niet op tijd klaar, en er moet nog een dekje op de bak komen ook dat lukt niet meer voor die tijd.
Misschien volgend jaar.

Remmen heb je nog een week de tijd voor, en dekje voor je bak nemen we een stuk plastic voor mee. Bovendien zit er vast wel een gaatje onder in de bak..


M.A.W... Gewoon kommen!!!!!! (JFJ vind Rutgertjuh en ega gezellige lui)

Truus trouwens ook...
 
Leuk dat Dave ook komt.

Gaan we nou met zijn allen bij elkaar staan? Ik heb het eerder proberen aan te geven met
google fototje, maar kort uitgelegd, na de ingang pad volgen en de eerst afslag links het veld op.
Dat is de afslag dat je links naar de grote tent kan, maar dan zo links mogelijk het veld op.

Dan zie je vanzelf links twee grote bomen staan.. Daar is het gezellig toeven, dicht bij het kloppend hart en rond een vuurtje gezellig een biertje pakken.

Wie dit niet zoekt is uiteraard vrij om ergens anders te gaan stoan!

JFJ, truus, Kwastert, Lasmoat en Nouhou hebben het hier als zeer leuk ervaren...

Wel zelf zorgen voor vogelhuisjes.. geven flink warmte ;)
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat Dave ook komt.

Gaan we nou met zijn allen bij elkaar staan? Ik heb het eerder proberen aan te geven met
google fototje, maar kort uitgelegd, na de ingang pad volgen en de eerst afslag links het veld op.
Dat is de afslag dat je links naar de grote tent kan, maar dan zo links mogelijk het veld op.

Dan zie je vanzelf links twee grote bomen staan.. Daar is het gezellig toeven, dicht bij het kloppend hart en rond een vuurtje gezellig een biertje pakken.

Wie dit niet zoekt is uiteraard vrij om ergens anders te gaan stoan!

JFJ, truus, Kwastert, Lasmoat en Nouhou hebben het hier als zeer leuk ervaren...

Wel zelf zorgen voor vogelhuisjes.. geven flink warmte ;)

Met CTRL+ALT+S zou het moeten lukken, al is het wellicht nodig om het plaatje iets te verkleinen. Als het goed is krijg je dan zoiets:

full


Lijkt me wel gezellig om elkaar op te zoeken, dus zou je op deze manier kunnen aangeven waar je plekje is?
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat Dave ook komt.

Gaan we nou met zijn allen bij elkaar staan? Ik heb het eerder proberen aan te geven met
google fototje, maar kort uitgelegd, na de ingang pad volgen en de eerst afslag links het veld op.
Dat is de afslag dat je links naar de grote tent kan, maar dan zo links mogelijk het veld op.

Dan zie je vanzelf links twee grote bomen staan.. Daar is het gezellig toeven, dicht bij het kloppend hart en rond een vuurtje gezellig een biertje pakken.

Wie dit niet zoekt is uiteraard vrij om ergens anders te gaan stoan!

JFJ, truus, Kwastert, Lasmoat en Nouhou hebben het hier als zeer leuk ervaren...

Wel zelf zorgen voor vogelhuisjes.. geven flink warmte ;)

Dave komt op zaterdagochtend, en vertrekt ook dezelfde dag weer. Hij komt met de F800, tenminste, dat zijn de plannen.
De F800 hoeft alleen nog maar sturend gemaakt te worden, spatbord moet er erop en verder nogwat onbenullige dingen zoals remmen ontluchten etc. ER zal ook nog een proefritje gemaakt worden voor eventuele kinderziekte's. Appeltje-eitje lijkt me :Z :Z

(Missschien komt Dave wel met de 1100RS :P )
 
Met CTRL+ALT+S zou het moeten lukken, al is het wellicht nodig om het plaatje iets te verkleinen. Als het goed is krijg je dan zoiets:

[afbeelding]

Lijkt me wel gezellig om elkaar op te zoeken, dus zou je op deze manier kunnen aangeven waar je plekje is?

Deze bomen bedoelen we.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan