Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een nieuw deel! Meld me ook maar even :+
Mag ik met een nieuwe foto in de OP :+ :P

full
 
Zie dat ik nog helemaal geen hallo heb gezegd in het nieuwe deeltje. Oeps... :o

Vandaag weer begonnen op mijn werk. Vakantie is nu definitief voorbij. Maarja het zomerweer blijkbaar ook, dus dat maakt het minder erg.
Megameeting weet ik nog niet. Heb zondagochtend sowieso eerst wedstrijd.
 
Zie dat ik nog helemaal geen hallo heb gezegd in het nieuwe deeltje. Oeps... :o

Vandaag weer begonnen op mijn werk. Vakantie is nu definitief voorbij. Maarja het zomerweer blijkbaar ook, dus dat maakt het minder erg.
Megameeting weet ik nog niet. Heb zondagochtend sowieso eerst wedstrijd.

Beter laat dan nooit Suus :W
 
haha ja thnx man, gaat goed komen hoor

en achterop... thnx but no thnx
Oh hahaha, misschien was het net of ik aanbood dat je bij mij mee achterop kan. Maar ik ben zondag langs de baan op Spa Franchor Champs te vinden en ga dus ook niet naar de megameet.

Is het al wat beter met je hand? En al iets meer bekend over de schade aan de bike?
 
Laatst bewerkt:
tja schade aan de fiets....
topkuip steun afgescheurd topkuip stukkie af... kontje gescheurd.
rempendaal krom als een hoepel. spiegels afgebroken kuipruit in 2en en knippers pleite. dat was ut wel voorals nog.. dat is de schade die ik zo kan zien zeg maar

en me hand tja die ziet er erg dik uit.
 


Sterkte ermee man :Y

Had dit weekend ook even een oooooh shit.. momentje.. 1 sec even afgeleid in een bocht bij r'dam zuidplein.. maar gelukkig taartstukje meegenomen en extra strookje asfalt en toen zat ik weer op koers haha.. kostte me weer paar maanden van mn leven.. -O-
 
Goedemorgen!

Sterkte ermee man :Y

Had dit weekend ook even een oooooh shit.. momentje.. 1 sec even afgeleid in een bocht bij r'dam zuidplein.. maar gelukkig taartstukje meegenomen en extra strookje asfalt en toen zat ik weer op koers haha.. kostte me weer paar maanden van mn leven.. -O-
En maar zeggen dat je zo rustig aan doet... ondertussen knal je wel de bocht bijna uit! :P
 
Laatst bewerkt:
Zelf afgelopen zaterdag nog heel even gespeeld met een "Merc. S63 AMG" op weg naar huis. Al slalommend de A27 over tot KB. Daar ging ie een andere kant op. Ik gaf en kreeg nog wel even een opgestoken duim! })
 
Zelf afgelopen zaterdag nog heel even gespeeld met een "Merc. S63 AMG" op weg naar huis. Al slalommend de A27 over tot KB. Daar ging ie een andere kant op. Ik gaf en kreeg nog wel even een opgestoken duim! })
Altijd leuk, een koekblik van twee ton (in dit geval in geld én gewicht) op z'n plaats wijzen... :) Zolang het geen Veyron is hoef je niet bang te zijn dat je verliest hahaha! Maar wel leuk dat ie nog ff z'n duim opstak.
 
Zoals beloofd hier wat Eifel-filmpies mensen.

Eerst vanaf de motor. Stel je er niets van voor, beeld is matig, en ik heb er maar meerdere korte filmpjes van gemaakt omdat ik het geluid anders niet gelijk krijg. We hadden net een geweldig stuk met allemaal bochten gehad, dus we dachten nu is het tijd om die cam ff te gebruiken. En wat denk je, daarna komt één van de rechtste stukken die we hebben gereden... _O- Zeker de eerste filmpjes zijn daardoor nogal saai... Dat hoor je dan ook aan t eind van t laatste filmpje in ons onbewust opgenomen commentaar. :)
ritje 6.avi

En dan nog twee filmpjes gemaakt met het mobieltje: eerst van gsxffie die m ff strak door de bocht knalt (zoals het hoort zeg maar). En daarna van mij in dezelfde bocht. Niet letten op m'n beschamende bochtsnelheid, maar wel op het heerlijke droge commentaar van gsxffie!!
bochtje jasper.mp4
22082010021
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan