Xenon H4 8000k met dunne ballast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bianca1

MF veteraan
14 sep 2006
5.662
0
Maasland
Ik heb een setje xenon H4 8000k met dunne ballast aangeschaft, waarvan ik de helft over heb. Dus nieuw en ongebruikt. Ik bied nu dus het volgende aan:

1x lamp H4 8000k
1x dunne ballast

De prijs is 40 euro.

14082010037.jpg
 
Is dit een complete set? En gaat dit passen op een '94 1100W?

Dat ligt eraan wat jij onder een complete set verstaat. Motorsetjes bestaan doorgaans uit 1 lamp en ballast en autosetjes uit 2 lampen en 2 ballasten. Dit is dus een autosetje waarvan de helft gebruikt is. Dus zoals in de startpost staat is het 1 lamp en 1 ballast.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet welke fitting er dat type gsx-r zit. Dat zou je zelf even na moeten kijken. Als het H4 is zou het moeten passen.


Met 1-ntje ben ik weinig maar mag ik vragen waar je de volledige set gekocht hebt?
en ben je er tevreden over?

Gz

Tevens kick :+

Ik heb eerder xenon besteld en omdat ik nu voor een paar mensen tegelijk moest bestellen, heb ik weer contact opgenomen met diezelfde leverancier. Ik heb deze xenon in mijn R6, CB1 en auto. Dat geeft denk ik wel aan dat het mij prima bevalt. :)
 
Ik zou het niet weten. Mocht het niet passen neem ik je adv. over komt ie er gewoon weer in een nieuwe verkoop topic. Voor alle duidelijkheid, dit is een complete set he? Heb hierbij niks meer nodig zoals "travo", kabels, behuizing of iets gergelijks?

Zullen we er dan 40euro van maken inc. verzendkosten?
 
Ik zou het niet weten. Mocht het niet passen neem ik je adv. over komt ie er gewoon weer in een nieuwe verkoop topic. Voor alle duidelijkheid, dit is een complete set he? Heb hierbij niks meer nodig zoals "travo", kabels, behuizing of iets gergelijks?

Zullen we er dan 40euro van maken inc. verzendkosten?

Zoals eerder gezegd krijg je 1 H4 lamp en 1 dunne ballast. Dit kan je zo inbouwen in de motor zonder verdere benodigdheden. Je zal hooguit nog een tie-wrap nodig hebben om de ballast ergens vast te zetten.

Die prijs van 35 euro is dan wel exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn 6,75 dus dan kom je op 41,76. Ophalen mag ook dat scheelt je verzendkosten.
 
Wil hem graag ophalen, maar gezien het +- 200 km hier vandaan is laat ik het liever aan de ptt over. PM me je bankrek. gegevens maar even zal het geld direct overmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan