Viertste Toppic van de Gronincher XTXTZTTTTR vanaaten

Zo, ketting verlengd met 1 schakel, band past nu tussen de brug, alleen om de ketting niet belachelijk slap te laten hangen heb ik de kettingspanners nu op de allerlaatste stand.....terwijl de ketting nog nieuw is.....
Wiel zou nog wel een klein beetje naar voren kunnen nu maar 1 schakel minder gaat dus ook niet, maar even wachten tot de ketting een beetje gerekt is en dan die schakel er maar weer tussen uit klappen.

Net in het donker nog snel even een stukje gemeente gras en berm gepakt, de nopjes happen in ieder geval lekker *O*

(120'er band zou dus beter zijn, heb natuurlijk ook nog steeds de verkeerd geleverde 110'er staan :) )
 
Hier nog iemand die banden nodig heeft? Ik wel gaan bestellen bij Fitters, kunnen we misschien portokosten delen.

edit 1. fitters rekent €10 ongeacht het aantal banden dus het kan wel uit om samen te doen.

edit 2. welke voorband raden jullie aan voor dit werk (afgezien van de IRC die fitters niet levert)
large
 
Laatst bewerkt:
Hier nog iemand die banden nodig heeft? Ik wel gaan bestellen bij Fitters, kunnen we misschien portokosten delen.

edit 1. fitters rekent €10 ongeacht het aantal banden dus het kan wel uit om samen te doen.

edit 2. welke voorband raden jullie aan voor dit werk (afgezien van de IRC die fitters niet levert)
[afbeelding]

Heb er net een paar prachtige noppenbanden om gegooid van Motoz, 85 euro voor een voor + achterband incl. verzenden via Delticom/motorbandenmarkt *O*
 
Wat heb je nu en wat bevalt er niet aan ? :)

Was vd week nog bij het off road centrum in Vaassen die heeft allerlei gebruikte cross/endurobanden staan, weet niet of je wel eens in de buurt komt ?

Ik heb in IRC's die bevallen op zich goed, vooral voor, maar die zijn moeilijk te krijgen en ook vrij duur. Achterop wil ik nu eigenlijk een K778, heb ik goede ervaringen mee als het nat wordt.
Misschien ga ik voor maar eens zo'n motoz tractionator proberen, maar ja dan heb ik daar dus geen k778 bij; verkopen ze dan weer niet bij de motorbandenmarkt.

Kom helaas voorlopig niet in de Achterhoek.
 
Oef, wat mooi:

ABSAF Mathcless g85 600cc............Made in Daam...

hanspulsvoort1.jpg




hanspulsvoort2.jpg



hanspulsvoort4.jpg


Simon Schram:

rickman_crosser.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan