Viertste Toppic van de Gronincher XTXTZTTTTR vanaaten

Ik heb in IRC's die bevallen op zich goed, vooral voor, maar die zijn moeilijk te krijgen en ook vrij duur. Achterop wil ik nu eigenlijk een K778, heb ik goede ervaringen mee als het nat wordt.
Misschien ga ik voor maar eens zo'n motoz tractionator proberen, maar ja dan heb ik daar dus geen k778 bij; verkopen ze dan weer niet bij de motorbandenmarkt.

Kom helaas voorlopig niet in de Achterhoek.

Is de Michelin s12 geen idee ? 52 euro bij fitters.
 
Ik weet niet of ze nog te krijgen zijn, en wat ze kosten. Maar dit is ook een vein bantjuh:

full


full


En dat is niet omdat ik um zelluf om een vietz hep ligguh..met droogtescheuren..dat dan weer wel..
 
Ik weet niet of ze nog te krijgen zijn, en wat ze kosten. Maar dit is ook een vein bantjuh:

[afbeelding]

[afbeelding]

En dat is niet omdat ik um zelluf om een vietz hep ligguh..met droogtescheuren..dat dan weer wel..

Heb inmiddels toch ook al die goedkope tractorbanden besteld. Heb d'r een beetje op gegoogled en die Aussies (waar ze vandaan komen) zijn er zelf zeer enthousiast over.
 
Motoz Tractionator Enduro S/T 80/100 -21 TT 51M NHS
Motoz Tractionator Enduro S/T 130/90 -18 TT 69M NHS

Had liever een 90/90 gehad voor voor maar die hadden ze niet.

Hopen dat jij in 1 keer de juiste krijgt, heb nog een 110'er achterband staan, 130 is ook wel echt het maximum wat je met deze band tussen de brug van de xt600 kwijt kunt, bij de xt500 heb je wat meer ruimte geloof ik.
 
Kettting al weer klaar?

Ja er zit weer een mooi fris stuk in; er waren 5 schakels krom. Ik had nog een stukje over wat er precies in paste, want wie wat bewaart die heeft wat. Kettingspanner ook weer gelast en ook een nieuwe smeerventiel op de naaf gezet. Dus ik ben d'r weer klaar voor. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan