Repro tellerplaten CB750K2

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Zeefdruk op kunststof plaat, 2 mm dik. Exacte kopie van orgineel, zowel qua maatvoering als qua kleurstelling.
Door de moderne zeefdruktechnologie zijn de platen vocht-, temperatuur- en lichtbestendig.

Ik heb vanwege de hoge set-up kosten een aantal sets laten maken. Anders zouden de tellerplaten wel erg duur worden. Nu kan ik de kosten over meerdere platen spreiden.

Ik wil ze hier op het forum aanbieden voor MF-leden voor slechts 65 euro per set, inclusief verzenden. Dat wil zeggen zowel de snelheidsmeter als de toerenteller plaat.
In vergelijking met Yamiya een koopje (146 euro ex. BTW, invoeren en verzenden), kwaliteit ligt gelijk.

In vergelijking met de stikkersets duurder, maar die zijn over het algemeen van baggerkwaliteit.

Ik heb een beperkte hoeveelheid beschikbaar.

IMG_2947.JPG


IMG_2950.JPG


IMG_2949.JPG


Gemonteerd in de tellers (tellers zelf natuurlijk niet inbegrepen):

geassembleerde_tellers_001.JPG


geassembleerde_tellers_015.JPG


geassembleerde_tellers_016.JPG
 
Laatst bewerkt:
Als je maar genoeg aan het gas hangt ga je vanzelf het rode gebied uit *O*


Succes met je verkoop.
 
Succes met de verkoop.
Ziet er altijd weer zo lekker fris uit :)


[offtopic]

Nu vraag ik mij toch af hoe je op een dusdanige manier die chromen ring van de tellerset onbeschadigd kan verwijderen.
Heb het éénmaal geprobeerd, maar blijkbaar is zo'n ding niet ratz-proof O-)

[/offtopic]
 
Succes met de verkoop.
Ziet er altijd weer zo lekker fris uit :)


[offtopic]

Nu vraag ik mij toch af hoe je op een dusdanige manier die chromen ring van de tellerset onbeschadigd kan verwijderen.
Heb het éénmaal geprobeerd, maar blijkbaar is zo'n ding niet ratz-proof O-)

[/offtopic]

Je kunt het beste de teller in een mal plaatsen, een plank waar je een gat in zaagt met een diameter die iets kleiner is dan de fels ring (is niet chroom, maar RVS)
Dan met een schroevendraaier heel voorzichtig de rand omvouwen naar buiten.
Terugplaatsen doe je met dezelfde mal, waar een extra gat in zit voor de waterpomptang en zo knijp je voorzichtig de rand dicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan