Tweetakt circuit rijden Lelystad

Welke datum gaan we rijden

  • Woensdag30 Juni

    Stemmen: 1 5,0%
  • Woensdag 30 Juni

    Stemmen: 14 70,0%
  • Woensdag 30 Juni

    Stemmen: 5 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Tis verschrikkelijk. Moet alweer schijten!

Maar ik ga op de motor... ben eruit. Wordt een mooie terugreis met die lege wegen :}

Jaha, maar pas toch op. Schroef anders voor de terugreis ff je kenteken plaat eraf, voor het geval dat. Kun je altijd nog zeggen dat je hem verloren bent O-) Ook al is het rustig, je weet het nooit.
 
Reneend komt ook zeker kijken!

Zag mijn collega nog niet in de lijst van betaalde mensen staan... maar ook hij komt een rondje mee rijden op zijn NSR SP :}

wat is het leven toch mooi he mensen!
 
Ik heb en maar een woord voor.


GEWELDIG !!! :} :} :} :}

heerlijk gereden en leuk om iedereen eens te zien.
foto's volgen ASAP

Heren bedankt voor een geweldige avond.

Ik ruik heerlijk naar 2takt :9~
 
Jaha, ik ben ook weer terug. En wat heb ik mij vermaakt, echt supergeweldig. Dacht in het begin, wat een kutcircuit, maar hoe meer rondjes ik reed, hoe beter ik erin kwam. Kon op het laatst toch nog lekker gassen daar. Toch wel lekker circuit eigenlijk.

Ik wil ook nog ff NS400R bedanken voor de organisatie en de prachtige avond. Ook ik ruik lekker naar tweetakt :9

@crono, heb je je film al gekeken, zo ja, wat vond je van het commentaar :+
 
NS400R, bedankt voor het regelen ik heb me prima vermaakt en neem ALLE vooroordelen over brommers terug !!! (maar over scooters houd ik ze nog ff) Top dat die mannen helemaal uit Zeeland zijn gekomen om de motoren ff klop te geven !

Volgende keer Assen :) :)
 
Verdomme, da's hard werken ! Die bochtjes in het binnenveld, kostte een hoop moeite om daar een soort van lekkere lijn te vinden, en het bocht daar ook maar door. Echt lekker dus eigenlijk.

Al met al een heerlijke avond voor een hobby prijsje, complimenten voor het initiatief, moeten "we" vaker doen !

Alleen de komende weken mn egootje maar weer es oppoetsen, dacht dat ik wel redelijk kon sturen, maar dat viel dus zwaar tegen. Reden te meer om hier vaker te rijden !

plezier,


Gijs
 
NS400R, bedankt voor het regelen ik heb me prima vermaakt en neem ALLE vooroordelen over brommers terug !!! (maar over scooters houd ik ze nog ff) Top dat die mannen helemaal uit Zeeland zijn gekomen om de motoren ff klop te geven !

Volgende keer Assen :) :)

nix op toe te voegen, geslaagde avond gehad.
 
@ NS400R:


Bedankt voor de geweldige avond!!!! Het was super, de baan was gaaf, de sfeer was geweldig, dit moeten we vaker doen!!!!

Ivo
Jan
Berno
 
niet zelf :] maar toch genoten langs de kant!!!

héérlijk dat tweetakt geluid, zonde van Roy dat hij gevallen was, ik hoop dat de rest er op is blijven zitten nadat ik weg ben gegaan!

hoop écht dat dit vaker georganiseerd gaat worden! klasse!

ps. hier een sfeer fototje

Bijlage: lelystad 021.jpg
 
Hier zijn nog wat foto's van Hoogesteger

lelystad 001.jpg

lelystad 002.jpg

lelystad 003.jpg

lelystad 004.jpg

lelystad 005.jpg

lelystad 006.jpg

lelystad 007.jpg

lelystad 008.jpg

lelystad 009.jpg

lelystad 010.jpg

lelystad 011.jpg

lelystad 012.jpg

lelystad 013.jpg

lelystad 014.jpg

lelystad 015.jpg

lelystad 016.jpg

lelystad 017.jpg

lelystad 018.jpg

lelystad 019.jpg

lelystad 020.jpg

lelystad 021.jpg

lelystad 022.jpg

lelystad 023.jpg

lelystad 024.jpg

lelystad 025.jpg

lelystad 026.jpg

lelystad 027.jpg

lelystad 028.jpg
 
Zo, hier een foto van mijn achterband, ziet er lekker uit, al zeg ik het zelf.

Ik heb ongeveer een uur film waar, voor zover ik kon zien, iedereen wel een keer opstaat. Ik zal deze binnenkort inladen op de computer en online zetten. Zal tegen die tijd nog wel een keer hier posten als die klaar is.

full
 
HET WAS IN 1 WOORD GEWELDIG !!! :}

Ik had zelf alleen de Mito thuis moeten laten en misschien ook maar met me 50cc'er moeten komen. Maar dat heeft de pret niet gedrukt.

Was ook leuk om mensen eens persoonlijk te ontmoeten.
Hopelijk doen we dit nog eens.

en Ed, puik werk :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan