Stevige motorbok (achter)

Rene H.

MF veteraan
11 jul 2007
13.255
0
Geldrop
Te koop aangeboden omdat deze niet meer geschikt is voor de achterbrug van mijn nieuwe motor.

98373341.jpg


Richtprijs rond de 20 euro.
Nieuwe vraagprijs 15 euro

Evt. Af te halen in Geldrop. Omgeving Eindhoven
 
Laatst bewerkt:
Corsaro past ( wel oppassen voor de sensor, rechts onder de achterbrug)


Gisteren gepast. Brug van de Corsaro is net iets te breed. Paste net niet.

Wel jammer. Maar ik ben ervan overtuigd dat veel andere modellen wel passen. Mijn vorige R1 met 190mm achterband lukte prima.
 
Gisteren gepast. Brug van de Corsaro is net iets te breed. Paste net niet.

Wel jammer. Maar ik ben ervan overtuigd dat veel andere modellen wel passen. Mijn vorige R1 met 190mm achterband lukte prima.

mijn bandenboer heeft dezelfde, gisteren de corsaro er nog op gehad :?


EDIT: zie nu dat die zwarte plastic blokken waar de achterbrug op staat wel erg ver naar binnen staan, zijn die niet verstelbaar?
 
Laatst bewerkt:
mijn bandenboer heeft dezelfde, gisteren de corsaro er nog op gehad :?


EDIT: zie nu dat die zwarte plastic blokken waar de achterbrug op staat wel erg ver naar binnen staan, zijn die niet verstelbaar?


Vanaf die lepels naar buiten zit een verdikking in de staaf. Tot zover kun je 'm verstellen:

22187679.jpg
 
Hey Rene,

Zou je hem ook op willen sturen, uiteraard zijn die 5 of 6 euro verzendkosten voor mijn rekening!
Verwacht dat ie wel past op de achterbrug van een Honda SP1
 
Hey Rene,

Zou je hem ook op willen sturen, uiteraard zijn die 5 of 6 euro verzendkosten voor mijn rekening!
Verwacht dat ie wel past op de achterbrug van een Honda SP1


Jup. Kan gewoon opgestuurd worden. Stuur maar een email of PM met je adresgegevens dan zal ik 'm morgen of maandag naar het postkantoor brengen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan