Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
die zit tot een bepaald toerental (rond de 5000 dacht ik, maar dit is puur op geheugen...) dicht en gaat pas bovenin de toeren open. Zo houd je tegendruk en dus koppel onderin, terwijl hij bovenin zijn gassen goed kwijt kan.


Dit klopt niet volgens mij. De klep zit erin omdat nieuwe motoren op 5000 toeren door een DB test en uitstoot test gaan. Als de klep er niet inzit komen de meeste moteren niet door deze test. Vanaf 5000 toeren gaat de klep open om optimale prestaties te kunnen leveren en er boven de 5000 niet getest wordt.
 
Als je de originele uitlaat er op zet kun je toch ook de kabels weer ff aansluiten,
dan werkt de klep ook weer. Bij demonteren hoeven de kabels niet versteld te worden dus bij terug plaatsen staat alles weer goed. Of je moet geen kabels of servo-motor meer hebben?


Klopt, maar ik heb die uitlaat zelf niet gedemonteerd. Kabels zijn er los bij, ik moet het dus effe bekijken. Maar ik wou hier raad vragen..
Ook interesseert de technische werking hiervan mij, ik denk dat de klep normaal open is, en als ik hem aan ga sluiten ik hem dus moet bedienen. Ik denk dit omdat moest er een kabel loskomen of eender wat, dan trekt de veer de klep open en kan je toch nog verder rijden. Klopt dat ?
 
Nou vraag ik me toch af wie het nou is die hier net precies om 17:00 voorbij kwam met een Oranje Z750 met een onwijs vet/hard klinkende uitlaat..
Misschien wel helemaal niet actief op het forum maargoed was benieuwd.

Hier = Industrieterrein Steenakker in Breda :)
Werk zelf bij Indumij namelijk, hoor hem regelmatig.
 
Klopt, maar ik heb die uitlaat zelf niet gedemonteerd. Kabels zijn er los bij, ik moet het dus effe bekijken. Maar ik wou hier raad vragen..
Ook interesseert de technische werking hiervan mij, ik denk dat de klep normaal open is, en als ik hem aan ga sluiten ik hem dus moet bedienen. Ik denk dit omdat moest er een kabel loskomen of eender wat, dan trekt de veer de klep open en kan je toch nog verder rijden. Klopt dat ?

Ik had dezelfde vraag al eerder gesteld, het antwoord is open.
Ik heb alles weggehaald dus uitlaat+kabels maar ik kan de originele als het moet wel terug plaatsen als het moet zonder de kabels. Als je het kapje openmaakt en de motor in contact zet zie je de servo ook gelijk een stuk draaien, dit om de klep te sluiten. Bij meer gas geven gaat de klep steeds verder open.
 
Laatst bewerkt:
Dit klopt niet volgens mij. De klep zit erin omdat nieuwe motoren op 5000 toeren door een DB test en uitstoot test gaan. Als de klep er niet inzit komen de meeste moteren niet door deze test. Vanaf 5000 toeren gaat de klep open om optimale prestaties te kunnen leveren en er boven de 5000 niet getest wordt.


klopt, óók. Het is een combinatie van, maar de klep zit er niet alleen om door de keuring heen te komen.
 
Hallo Zetters :W

Wegens plotse familiale omstandigheden(ziekte) word de Ardennenrit van nu Zaterdag AFGELAST!!! '(

Aangezien dat de kern van onze motogroep bijna allemaal familie is worden er verschillende mensen tegelijk getroffen!!

Mijn schoonmoeder is zowel moeder als grootmoeder van mensen van onze groep.

Hopelijk stabiliseert de situatie(hersen infarct) zich de komende dagen zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken om als nog de rit te rijden.

de nieuwe datum onder voor behoud is volgende week ZONDAG.De 12 september.

Hopelijk kan ik één van de dagen mijn advertentie nog aanpassen.

Groetjes Lukkes

ps:De mensen die nu zaterdag wilde komen zullen mijn bericht wel lezen of horen zeggen van één van jullie.
 
Hallo Zetters :W

Wegens plotse familiale omstandigheden(ziekte) word de Ardennenrit van nu Zaterdag AFGELAST!!! '(

Aangezien dat de kern van onze motogroep bijna allemaal familie is worden er verschillende mensen tegelijk getroffen!!

Mijn schoonmoeder is zowel moeder als grootmoeder van mensen van onze groep.

Hopelijk stabiliseert de situatie(hersen infarct) zich de komende dagen zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken om als nog de rit te rijden.

de nieuwe datum onder voor behoud is volgende week ZONDAG.De 12 september.

Hopelijk kan ik één van de dagen mijn advertentie nog aanpassen.

Groetjes Lukkes

ps:De mensen die nu zaterdag wilde komen zullen mijn bericht wel lezen of horen zeggen van één van jullie.


oei das minder, sterkte lukkes

enne vaste regelmatige bezoekers van dit topic... af en toe bericht lukkes quoten een optie?

hmmm 12 september.. ms kan ik dan wel mee :Y
 
Hallo Zetters :W

Wegens plotse familiale omstandigheden(ziekte) word de Ardennenrit van nu Zaterdag AFGELAST!!! '(

Aangezien dat de kern van onze motogroep bijna allemaal familie is worden er verschillende mensen tegelijk getroffen!!

Mijn schoonmoeder is zowel moeder als grootmoeder van mensen van onze groep.

Hopelijk stabiliseert de situatie(hersen infarct) zich de komende dagen zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken om als nog de rit te rijden.

de nieuwe datum onder voor behoud is volgende week ZONDAG.De 12 september.

Hopelijk kan ik één van de dagen mijn advertentie nog aanpassen.

Groetjes Lukkes

ps:De mensen die nu zaterdag wilde komen zullen mijn bericht wel lezen of horen zeggen van één van jullie.


Ai!! Dat is klote!! Sterkte ermee!!
 
Hallo Zetters :W

Wegens plotse familiale omstandigheden(ziekte) word de Ardennenrit van nu Zaterdag AFGELAST!!! '(

Aangezien dat de kern van onze motogroep bijna allemaal familie is worden er verschillende mensen tegelijk getroffen!!

Mijn schoonmoeder is zowel moeder als grootmoeder van mensen van onze groep.

Hopelijk stabiliseert de situatie(hersen infarct) zich de komende dagen zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken om als nog de rit te rijden.

de nieuwe datum onder voor behoud is volgende week ZONDAG.De 12 september.

Hopelijk kan ik één van de dagen mijn advertentie nog aanpassen.

Groetjes Lukkes

ps:De mensen die nu zaterdag wilde komen zullen mijn bericht wel lezen of horen zeggen van één van jullie.
Beterschap aan moeder/ oma/ schoonmoeder en sterkte aan jou en de familie .
 
full


;)
 
Laatst bewerkt:
Net ff een filmpje proberen te maken van het nieuwe pijpje....loopt er politie rond.
Je ziet ze nooit tenzij je zelf even lekker wilt.... :/

Maarre dan toch maar het filmpje, Rik durfde geen gas te geven aangezien we niet voor het rijden al wilden stoppen om de killer erin te zetten :') kwaliteit is ruk dus

 
Laatst bewerkt:
Net ff een filmpje proberen te maken van het nieuwe pijpje....loopt er politie rond.
Je ziet ze nooit tenzij je zelf even lekker wilt.... :/

Maarre dan toch maar het filmpje, Rik durfde geen gas te geven aangezien we niet voor het rijden al wilden stoppen om de killer erin te zetten :') kwaliteit is ruk dus

Zo, zit een vet geluid in zeg :}



Sorry wat zeg ik nou weer |(
Dit kan echt niet veel te luid, gewoonweg asociaal, zou verboden moeten worden :(

:+
 
Hij gaf dus nog niet eens echt gas...denk max 2500toeren ofzo :?


:P
 
Laatst bewerkt:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAsociaal dit is echt niet normaal, zo rond de 11000toeren gilt dat ding erover.... ik kon niet eens nadenken :9~ :9~
Nu de killer erin gezet, dan is het wat rustiger :P
Voor volledig open moet hij echt worden afgesteld want hij houdt nu een beetje in.
Dus volgend kadootje word een power commander en een leuk filtertje. :+
Dan ook de racer maar gelijk :9~

@Lukkes balen man sterkte
 
Laatst bewerkt:
Hallo Zetters :W

Wegens plotse familiale omstandigheden(ziekte) word de Ardennenrit van nu Zaterdag AFGELAST!!! '(

Aangezien dat de kern van onze motogroep bijna allemaal familie is worden er verschillende mensen tegelijk getroffen!!

Mijn schoonmoeder is zowel moeder als grootmoeder van mensen van onze groep.

Hopelijk stabiliseert de situatie(hersen infarct) zich de komende dagen zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken om als nog de rit te rijden.

de nieuwe datum onder voor behoud is volgende week ZONDAG.De 12 september.

Hopelijk kan ik één van de dagen mijn advertentie nog aanpassen.

Groetjes Lukkes

ps:De mensen die nu zaterdag wilde komen zullen mijn bericht wel lezen of horen zeggen van één van jullie.


Veel sterkte
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan