TK: Motorblok Suzuki GS500

Status
Niet open voor verdere reacties.

theredone51

Big Red
10 mei 2005
2.324
888
Mechelen, BE
Te koop aangeboden:
Motorblok van een Suzuki GS500 uit 1989 met +/- 40000 km.

Blok komt uit mijn eigen motor, heb ik vervangen i.v.m. lekken van olie in de linker cilinder.
Zou opgelost moeten zijn met het vervangen van de O-ringen van het kleppendeksel en eventueel het vervangen van de rubber klepseals van de linker cilinder (2 seals).

Blok is verder in goede staat, klepspeling staat nog goed, alle kapjes enz zitten er op, klein beetje geschaafd op de deksels.
Uitgaande as is nog in perfecte staat, alsook ontsteking enz.

Wordt geleverd met alle kabels die "aan het blok zitten", (startmotor, ontsteking, neutraalstand, enz.) en inlaatspruitstuk.


Prijs: 50 euro, het ding staat een beetje in de weg zegmaar... Eventueel ook te ruilen tegen een hoge toerruit voor een GS500 ofwel een achterschokdemper van een GS/600 Katana
Locatie: Regio Eindhoven

Foto's:
(olie die op de kranten/grond ligt is afkomstig uit het blok, heb hem tot de nok toe gevuld i.v.m. corrosie enz.)
dscn4219w.jpg

dscn4220.jpg

dscn4221.jpg

dscn4223c.jpg

dscn4224.jpg

dscn4225.jpg

dscn4226.jpg
 
Laatst bewerkt:
Fotootje? Heb wel interesse :) Liep hij nog goed zonder rare tikken? Evt uitgaande as ook los te zien? Zou ik graag een foto van hebben ;)

50 euro wil ik hem wel komen halen :)

gr!
 
Laatst bewerkt:
Fotootje? Heb wel interesse :) Liep hij nog goed zonder rare tikken? Evt uitgaande as ook los te zien? Zou ik graag een foto van hebben ;)

50 euro wil ik hem wel komen halen :)

gr!

Motorblok liep nog wel, maar draaide natuurlijk slecht i.v.m. teveel aan olie in de linker cilinder..

Foto's zal ik zo even maken en toevoegen aan de beginpost!
 
Pardon? :') Mag ik een scherpere foto van de uitgaande as? nu lijkt het alsof hij er net zo erg aan toe is als die van mij... en dan heb ik er weinig aan.

:W
 
jongens, die as kun je zo stralen eh? is ie weer als nieuw! ik bedoel, dat blok ligt daar toch te rotten!
 
87734621.jpg


Dit is het beste wat ik op het moment heb, is nu een beetje donker :+)
Tandwiel zat in ieder geval zonder speling op de as :) (niet meer dan de normale benodigde speling..)
 
hoi heb je de motor blok nog ligen? zo ja zijn de zuigveeren nog goed? want de mijne is hoogstwaarschijnlijk kapot. idee was on gwn de onderdelen te vervangen.
groetjez
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan