Buell xb12s Lightning

Buell xb12s Lightning
GSX400f uit '82 -> caf
quote:kroezanne schreef op 27 oktober 2009 @ 12:31:
okee ik zal even kijken ofdat dit uitwisselbaar is met een gsx550.
GSX400f uit '82 -> caf
quote:Snorro schreef op 25 juni 2010 @ 11:04:
Ahh...ooit ook mijn eerste motor... had een zwarte uit 82.
Heb overigens de zijpaneeltjes nog. 1 is gescheurd, de andere is heel. Mocht iemand er ooit nog interesse in hebben ....
quote:martijn081008 schreef op 24 juni 2010 @ 21:02:
Hallo allemaal,
Eerst een kickje voor het topic van deze mooie fiets. (GSX 400f)
Ik heb mijn koppelingsplaten en veren vervangen en nu gaat mijn koppeling echt loodzwaar. Ik krijg mijn hendel bijna niet ingeknepen. Ik snap er helemaal niets van.
Wie o wie kan mij verder helpen!!
quote:
GSX400f uit '82 -> caf
quote:martijn081008 schreef op 25 juni 2010 @ 15:48:
[...]
"
heb je wel voldoende speling op de kabel, kun je de hendel wel helemaal inknijpen? ontkoppelt de koppelling helemaal?
de mijne staat ook nog te wachten op de winter, er wordt waarscheinlijk voor deze winter een extra zijwieltje aan gemonteerd (afgelopen 2 winters ben ik namelijk nog elke winter 1 keer gevallen, sneeuw is niet hard, maar ik val gewoon liever niet. :+[/quote]
De hendel kan ik helemaal inknijpen en als ik alles goed afstel dan ontkoppeld hij ook helemaal. Ik heb wat uren zitten speuren op het M-F en ik heb vanmiddag het wph kunnen downloaden. 292 pagina's ...... Dus daar ga ik dalijk lekker doorheen lezen, motorretje op z'n kantje boeltje open, biertje erbij en even zien of ik alles echt goed gemonteerd heb. Zal gelijk eens kijken of ik nog een paar foto's kan uploaden enzo
quote:kroezanne schreef op 29 juni 2010 @ 07:46:
Ik heb het volgende probleem: de gsx400f (1982, 50.000km) wil stationair nog niet zo goed lopen. als ik de stationairschoef indraai en het toerental boven de 2000 toeren komt wil hij het wel blijven lopen stationair. hij doet het al een hele tijd. ondertussen zijn de voldende werkzaamheden verricht: carbs gereinigd, andere bobine's en kabels, bougie's vervangen, carbs gesynchroniseerd, en nog steeds is het probleem er. Herkennen jullie het probleem? wat zou de oorzaak kunnen zijn?
quote:crazykurdt schreef op 09 juli 2010 @ 12:48:
hey,
heb net gsx 400 F gekocht uit '83
baterij laat niet meer dus moet geloof ik dynamo en spanningsregelaar vervangen? kan iemand dit bevestigen ?
verder lekt hij vooraan aan het blok wat olie ( de verkoper zij dat hij wss lekte bij de aansluiting van 1 van de 4 aansluitingen van de uitlaat vermits daar 1 van de 2 bouten is afgebroken en langs daar zou lekken) maar een vriend van mij dacht dat dat niet kan omdat langs de uitlaat geen olie komt :s
ken er zelf niets van
kan iemand mij hierbij helpen
mvg
Sil
GSX400f uit '82 -> caf
GSX400f uit '82 -> caf
GSX400f uit '82 -> caf

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1