Braada Duozitcover incl zadel en Hugger GSX 600 F

Racer88

MF veteraan
29 sep 2006
4.881
1
Vld
Wegens verkoop van mijn motor, gaan de accesoires apart. Deze zaten op mijn f uit 99, passen dus voor de modellen van 97 /2007


De braada duozitcover is aardig zeldzaam, koste nieuw en ongespoten 120 euro geloof ik. Deze is vast gezet op een aangepast zadel. Dit zorgt ervoor dat ie 100 keer beter aansluit met de overige kappen. Anders zat de cover er echt `boven op geplakt´ zeg maar. Nu sluit ie zo goed als naadloos aan.

Vraagprijs voor dit setje is 120 euro.


De hugger is er een van een suzuki sv 650, deze is volledig pasgemaakt voor de gsx 600f. Hij word vastgedraaid op de plek van de originele kettingbeschermer, en aan de andere kant zit ie vast aan een metalen houdertje van de remleiding. Ik had hem nog extra geborgd met een tairib zodat ie niet kon verschuiven.

Vraagprijs voor de hugger is 50 euro


Fotos:

15072010542.jpg


15072010541.jpg


15072010540.jpg


15072010539.jpg


15072010538.jpg


15072010543.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan zou je ff fotos moeten maken van je achterbrug aan beide kanten. Maar volgens mij is de achterbrug hetzelfde gebleven
 
Laatst bewerkt:
Ja, vanaf de foto's te zien past het gewoon inderdaad.

Als ik de mijne rap werkend krijg (lees: wanneer de bobines binnen zijn :/), kan ik dan een keertje langs komen om te zien hoe het er in het echt uit ziet? Ik weet niet echt of het op mijn model F wel gaat staan, zeker niet omdat de lak ook nog eens net anders is. Houd hem in de tussentijd overigens vooral niet voor me vast hoor. Ik ben niet hard op zoek naar zo'n hugger, dit is meer impuls ;)
 
Ja, vanaf de foto's te zien past het gewoon inderdaad.

Als ik de mijne rap werkend krijg (lees: wanneer de bobines binnen zijn :/), kan ik dan een keertje langs komen om te zien hoe het er in het echt uit ziet? Ik weet niet echt of het op mijn model F wel gaat staan, zeker niet omdat de lak ook nog eens net anders is. Houd hem in de tussentijd overigens vooral niet voor me vast hoor. Ik ben niet hard op zoek naar zo'n hugger, dit is meer impuls ;)


Ehm ja, de lak heeft hier en daar wat plekjes hoor. En is zelf gespoten, heb hem gewoon naar de kleur van me motor gespoten. Vind ik persoonlijk het mooiste, 1 bus primer, 1 lak en 1 blanke lak is meer dan voldoende. Maar je bent vrij om te komen kijken, ben alleen wel volgende week vrijdag op vakantie.

gr
 
Ja maar zwart met een blauwe metallic spuit zo moeilijk uit spuitbusjes :P

Ik PM je wel als ik nog langs kan komen :)
 
Ja maar zwart met een blauwe metallic spuit zo moeilijk uit spuitbusjes :P

Ik PM je wel als ik nog langs kan komen :)


Gewoon laten mengen, heb mijn duozitcover ook metallic gekregen :) hij heeft niet evenveel glans, maar dat komt door de blanke lak. Ik zie je PM wel verschijnen dan :)
 
Wegens verkoop van mijn motor, gaan de accesoires apart. Deze zaten op mijn f uit 99, passen dus voor de modellen van 97 /2007


De braada duozitcover is aardig zeldzaam, koste nieuw en ongespoten 120 euro geloof ik. Deze is vast gezet op een aangepast zadel. Dit zorgt ervoor dat ie 100 keer beter aansluit met de overige kappen. Anders zat de cover er echt `boven op geplakt´ zeg maar. Nu sluit ie zo goed als naadloos aan.

Vraagprijs voor dit setje is 120 euro.


De hugger is er een van een suzuki sv 650, deze is volledig pasgemaakt voor de gsx 600f. Hij word vastgedraaid op de plek van de originele kettingbeschermer, en aan de andere kant zit ie vast aan een metalen houdertje van de remleiding. Ik had hem nog extra geborgd met een tairib zodat ie niet kon verschuiven.

Vraagprijs voor de hugger is 50 euro


Fotos:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]



Hey,

De Hugger nog in je bezit? Het lijkt me wel wat!
hoor het wel.

zzl
 
Racer, ik hoef de hugger niet. Heb op het moment wat andere dingen aan mijn motor te doen, en weet toch niet of ik het wel mooi vind staan op dit model (zelfs niet na het photoshoppen van een plaatje :P).
 
Terug
Bovenaan Onderaan