TK: Paddockstand voor/achter

Daan7

Die hard MF'er
8 okt 2005
813
0
Utrecht
Omdat ik bij de winkel waar ik hem gekocht heb geen geld terug kan krijgen en alleen kan ruilen heb ik te koop:

Een nieuwe paddockstand voor de voor- of achterkant van de motor.Ik heb de motorbok gekocht om mijn voorvork te demonteren, maar dit blijkt vanwege de vorm van de kuip van mijn motor net niet te passen. Daarom wil ik deze verkopen en een nieuwe aanschaffen.Het betreft een bok die de motor optilt aan het balhoofd van de motor, waardoor je alle dus ook de voorvork zou kunnen demonteren. Het bovenste stuk van de standaar is te vervangen voor steunen voor de achterbrug, zodat je ook het achterwiel kan tillen!

Vraagprijs is ongeveer 50 euro (zoveel heeft ie mij inclusief verzenden gekocht)

Voor vragen kan je me mailen!

Groeten,

Daan

full
 
Daan,

Ik heb wel belang bij de voorbok. Wellicht dat je de achterste separaat kunt verkopen!

Laat maar ff horen wat je ervan vind.

Brian
 
hier ook intresse, geef even een gil als ridley hem niet komt ophalen dan kom ik vanavond nog langs indien mogelijk,

anders bel maar even, 06 twee drie een negen negen twee nul acht

groeten kevin
 
Daan,

Ik heb wel belang bij de voorbok. Wellicht dat je de achterste separaat kunt verkopen!

Laat maar ff horen wat je ervan vind.

Brian

Zoals Bart al zegt: Hij is voor de voor- en de achterkant, afhankelijk van welk bovenstuk je monteert! Op zich wel ideaal, maar ben al in het bezit van een achterbok :Y
 
hier ook intresse, geef even een gil als ridley hem niet komt ophalen dan kom ik vanavond nog langs indien mogelijk,

anders bel maar even, 06 twee drie een negen negen twee nul acht

groeten kevin

Hoi Kevin,

Ik wacht even de reactie van Ridley af! Als wij het niet eens worden neem ik contact met jou op, deal?
 
Terug
Bovenaan Onderaan