Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 62

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo goed weekend gehad hier. Zaterdag een PCIII usb opgehaald en een achterlicht met geintegreerde knipperlichten. Ook nog een setje Rev'it Jerez handschoenen welke super zitten!

Daarna dus flink aan de klus gegaan om de PCIII te monteren en de juiste map er in te zetten. Om 12 uur begonnen en half 5 was ik klaar met sleutelen. Daarna snel pak aan en gaan uiteraard. Maar man wat pakt de blade nu lekker snel op. Vanaf 4k rpm tot 8k rpm is er echt een enorme verbetering in acceleratie. Was dus heerlijk dat we gisteren een grote toer hadden aangezien je met 30 man in de groep geen gas kon geven. Veelal dus laag toeren gereden en dan merk je het wel behoorlijk zeg maar. Ik ben weer super tevreden zo met de blade. Hij rijd fantastisch en de Dunlop D211 bandjes zijn ook super!
 
Welkom Danny!

U mag moet uiteraard even een picca posten :)

Zoals Blade postte, officieel voor tegendruk, maar ook milieu eisen spelen een rol.

Ik zou zeggen; sportpijp, sportluchtfilters en een powercommander en je geniet nog 3x zoveel!!! Mooier geluid, betere handelbaarheid en een gezonder lopend blok!!

Picca's komen er asap aan, ben nog een beetje in de roes van niet meer in Afghanistan zitten, tuurlijk komt er een sportdemper, luchtfilter, misch powercomander, aankomende winter deze kant op, wat heb je er nou aan als je warpspeed rijdt zonder geluid, dit is mn eerste 1000 dus eerst nog maar ff het gevoel ondervinden.

dus die minimaal 2 kilo wegende mechanische kutzooi kan dr in principe ondervandaan, dat heeft dus geen negatieve invloed op zn prestaties?

Gr Danny
 
Zo goed weekend gehad hier. Zaterdag een PCIII usb opgehaald en een achterlicht met geintegreerde knipperlichten. Ook nog een setje Rev'it Jerez handschoenen welke super zitten!

Daarna dus flink aan de klus gegaan om de PCIII te monteren en de juiste map er in te zetten. Om 12 uur begonnen en half 5 was ik klaar met sleutelen. Daarna snel pak aan en gaan uiteraard. Maar man wat pakt de blade nu lekker snel op. Vanaf 4k rpm tot 8k rpm is er echt een enorme verbetering in acceleratie. Was dus heerlijk dat we gisteren een grote toer hadden aangezien je met 30 man in de groep geen gas kon geven. Veelal dus laag toeren gereden en dan merk je het wel behoorlijk zeg maar. Ik ben weer super tevreden zo met de blade. Hij rijd fantastisch en de Dunlop D211 bandjes zijn ook super!

Goed man, Nu nog een personal mapping en dan is ie helemaal perfect!! :)
 
Goed man, Nu nog een personal mapping en dan is ie helemaal perfect!! :)

Het motorseizoen is nu redelijk voorbij dus nu lekker sparen en rondkijken voor een uitlaatsysteem. Dan gaat hij inderdaad voor een map op maat naar Jeroen v/d Meer. Gaat wel helemaal dik worden dan uiteraard!
 
OP wat aangepast:

- Link naar het shirt-topic eruit
- Zaad een nieuwe 2de foto gegeven :P
- Baba op de rechtmatige plaats gezet
- Troy staat niet in de OP, als ie foto's post die hij er in wil doe ik dat met plezier :Y
- MarKH er uit -O-
- Pim84 er in *O*
- Geert929RR zijn nickname gewijzigd naar Geert


Bijna verwijderden:


- Bizarry: laatste reactie hier 31 juli
- Japser: laatste reactie hier 31 juli
- BBX85: laatste reactie hier 19 juli
- Tetsu: laatste reactie hier 2 juli


Verwijderden:

- Marmachine: laatste reactie hier 10 juni (weeral eruit dus :/ )
- Bliksem: laatste reactie hier 11 juni
- Repsoll: laatste reactie hier 19 juni
- Jongone: laatste reactie hier 28 mei
- Martijngerrits: laatste reactie hier 14 juni


:(

Japser heeft op een hele vervelende manier zijn elleboog gebroken en is al 2 x geopereerd (heeft hij ook hier op het forum medegedeeld). Zal ook wel de reden zijn dat hij even tijdelijk niet zoveel op het forum heeft gezeten... Vind het eerlijk gezegd dat mensen tegenwoordig wel erg snel worden verwijderd uit de OP... Maar wie ben ik om daar wat van te zeggen :? , ben tenslotte een overloper naar zo'n gekke hooligan bike :9


:+
 
OP wat aangepast:

- Link naar het shirt-topic eruit
- Zaad een nieuwe 2de foto gegeven :P
- Baba op de rechtmatige plaats gezet
- Troy staat niet in de OP, als ie foto's post die hij er in wil doe ik dat met plezier :Y
- MarKH er uit -O-
- Pim84 er in *O*
- Geert929RR zijn nickname gewijzigd naar Geert


Bijna verwijderden:


- Bizarry: laatste reactie hier 31 juli
- Japser: laatste reactie hier 31 juli
- BBX85: laatste reactie hier 19 juli
- Tetsu: laatste reactie hier 2 juli


Verwijderden:

- Marmachine: laatste reactie hier 10 juni (weeral eruit dus :/ )
- Bliksem: laatste reactie hier 11 juni
- Repsoll: laatste reactie hier 19 juni
- Jongone: laatste reactie hier 28 mei
- Martijngerrits: laatste reactie hier 14 juni

tsssk :N

Ben gewoon veel te druk sorry O-) ;)
 
:(

Japser heeft op een hele vervelende manier zijn elleboog gebroken en is al 2 x geopereerd (heeft hij ook hier op het forum medegedeeld). Zal ook wel de reden zijn dat hij even tijdelijk niet zoveel op het forum heeft gezeten... Vind het eerlijk gezegd dat mensen tegenwoordig wel erg snel worden verwijderd uit de OP... Maar wie ben ik om daar wat van te zeggen :? , ben tenslotte een overloper naar zo'n gekke hooligan bike :9


:+

LOL *O*

M'n dochter zei gisteren "Papa je mag toch niet op 1 wiel rijden"
mijn antwoord: "Daar moet je een 1 wiel diploma voor hebben dan mag het wel"

Vervolgens gaat ze naar moeders "Mama buurman Robin ging op 1 wiel"
Moeders: "ooo dat mag helemaal niet"
m'n dochter: "Zie je nou wel!!! DAT MAG NIET!!! veels te gevaarlijk"
hahaha 5 jaar :W
 
LOL *O*

M'n dochter zei gisteren "Papa je mag toch niet op 1 wiel rijden"
mijn antwoord: "Daar moet je een 1 wiel diploma voor hebben dan mag het wel"

Vervolgens gaat ze naar moeders "Mama buurman Robin ging op 1 wiel"
Moeders: "ooo dat mag helemaal niet"
m'n dochter: "Zie je nou wel!!! DAT MAG NIET!!! veels te gevaarlijk"
hahaha 5 jaar :W

Geweldig zulke reacties! mijn dochter maakt ook wel eens van dergelijke quotes... sta je meteen met je mond vol tanden :X


:+
 
:(

Japser heeft op een hele vervelende manier zijn elleboog gebroken en is al 2 x geopereerd (heeft hij ook hier op het forum medegedeeld). Zal ook wel de reden zijn dat hij even tijdelijk niet zoveel op het forum heeft gezeten... Vind het eerlijk gezegd dat mensen tegenwoordig wel erg snel worden verwijderd uit de OP... Maar wie ben ik om daar wat van te zeggen :? , ben tenslotte een overloper naar zo'n gekke hooligan bike :9


:+

:^ Er zijn uitzonderingen.

Maar wie ben ik om daar wat van te zeggen :? , ben tenslotte een overloper naar de snelste en geweldigste super sport motor van het moment. :9

Hoewel, wat is er zo moeilijk aan om minstens 1 post te plaatsen in 30 dagen. Kwestie van prioriteiten en motivatie.

Dussssssssssssss.......................... dumpen die man!!! _O-

Ps. Japser, Ik hoop dat je snel weer beter bent man. :Y
 
Laatst bewerkt:
Hier bij 2.20 min heb ik de cam laag op de kuip gemonteerd. Cam hoger naar voren richten dan had was jou beoogde standpunt benaderd.

KLIK

Exact, dat zuignapstatief heb ik ook wel, maar ik vind het prettig als ik ook vaste (letterlijk) punten op de motor heb. Zo kan ik de camera met een schroef vastdraaien en valt hij er nooit en te nimmer af, vandaar
 
En dat doet die blade zeker wel !!! Helemaal als je van een VFR afkomt :} })

Toch stuur ik een stuk makkelijker en strakker op de 19 jaar oude VFR als op de Blade.. Zal wel gewenning zijn.. Al moet ik zeggen dat ik op de R1 eigenlijk direct lekker zat en dito kon sturen. Maar goed, heb nog maar 150km met de fireblade gereden dus wellicht dat ik er over 1000km anders over denk.
 
alles nog heel en het ging lekker ruk, heb het gevoel dat mijn rechterpoot er af gaat vallen :X als ik straks thuis kom zal ik het nieuwe topic openen tenzij er bezwaren tegen zijn of iemand anders wil :Y indien niet is er rond 19.30 dan een nieuw. :W
 
LOL *O*

M'n dochter zei gisteren "Papa je mag toch niet op 1 wiel rijden"
mijn antwoord: "Daar moet je een 1 wiel diploma voor hebben dan mag het wel"

Vervolgens gaat ze naar moeders "Mama buurman Robin ging op 1 wiel"
Moeders: "ooo dat mag helemaal niet"
m'n dochter: "Zie je nou wel!!! DAT MAG NIET!!! veels te gevaarlijk"
hahaha 5 jaar :W
_O- _O- _O-
 
:^ Er zijn uitzonderingen.

Maar wie ben ik om daar wat van te zeggen :? , ben tenslotte een overloper naar de snelste en geweldigste super sport motor van het moment. :9

Hoewel, wat is er zo moeilijk aan om minstens 1 post te plaatsen in 30 dagen. Kwestie van prioriteiten en motivatie.

Dussssssssssssss.......................... dumpen die man!!! _O-

Ps. Japser, Ik hoop dat je snel weer beter bent man. :Y
Hey heb je de ipv de BMW weer een 2004 Fireblade gekocht. *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan