Xenon H7 8000k

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bianca1

MF veteraan
14 sep 2006
5.662
0
Maasland
Ik verkoop 1 xenon lamp en 1 dunne ballast. Ik heb namelijk een setje aangeschaft maar hiervan had ik slechts 1 lamp en 1 ballast nodig, dus ik heb nu de helft over. Dus nieuw en ongebruikt. Ik bied nu dus het volgende aan:

1x lamp H7 8000k
1x dunne ballast

De prijs is 40 euro.

xenon.jpg
 
Is het toevallig van een bepaald merk? Èèn setje compleet en wel dus...

Misschien dat ik wel iemand weet...

Het merk is luxpro uit mijn hoofd. Is een duits merk in ieder geval. Ik weet niet hoeveel completer je een setje wil hebben dan een lamp en een ballast? Maar wat je op de foto ziet, is ook wat je krijgt. Ik had een autoset gekocht en dan heb je 2 lampen en 2 ballasten. Hiervan is dus de helft over.
 
Laatst bewerkt:
Bianca, Heb je deze nog? past deze ook om me gixxer denk je? Wij wonen dicht bij dus dat is makkelijk ;)
 
Bianca, Heb je deze nog? past deze ook om me gixxer denk je? Wij wonen dicht bij dus dat is makkelijk ;)

Mijn gsx-r had destijds H7, maar dat was een K1. Er staat me iets van bij dat die nieuwere modellen H1 en H7 hebben. Waarbij de ene groot licht is en de andere dimlicht. Maar dan weet ik niet of dat voor de 600 of de 1000cc geldt. Dat zou je even in het gixxertopic na moeten vragen anders? Of even kijken wat erin zit? Ik heb de xenon nog wel. :)
 
Ik heb even me boekje geraadpleegd, en het is H7 ;) Regelen verder wel even op hyves
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan