Le Side-car Voxan!

Om een span te trekken wil ik graag meer als 70Nm hebben bij minder als 5000 omwentelingen.
Zeker met een natte koppeling wil ik kunnen rijden zonder deze te gebruiken.
 
vandaag de achter schokdemper naar rooske suspension service in tynaarlo gebracht voor aanpasing aan zijspan gebruik.
deze achter schokdemper daar 7 jaar geleden laten maken [ een wereld van verschil ]
 
Laatst bewerkt:
ne ik ga toch maar niet solo naar het EGT.
volgend jaar met bakie lijkt mij toch veel leuker.
het lukt mij niet meer om foto's hier op het forum te plaatsen.
op het voxan forum lukt het mij nog wel?
weet iemand hoe dit zit?
 
Ja dat is bij mij ook vaak. Komen de icoontjes gewoon keihard niet opdagen.

Sommige mensen doen het ook met Imgatt ofzoiets.. Maar dat zou ik echt niet weten.
 
.
full


probleen zat in de bestand naam die ik de foto had gegeven.
maar motor forum is ervan op de hoogte.
 
Laatst bewerkt:
Het is weer dindag (bijna geweest) en daarom een update.

Omdat het blok op zich gaat laten wachten kunnen we aan de Vox nu niet veel doen.
Maar we zijn wel gewoon bezig natuurlijk, dus is het bagage rekje voor een Buell (een van de laatsten) vandaag in elkaar gezet. Deze wordt nog afgelast en kan met de eigenaar mee op vakantie op 5 september.

Ook is er nog wat tijd in de voorvork ombouw gestoken van de Voxan. De assen, bussen en gaten zijn opgemeten, en de schetsplaten gaan worden uitgesneden in de komende dagen.

Tot vrijdag allemaal. Wij hebben er onwijs veel zin in!
 
Laatst bewerkt:
Vanavond niet veel progressie gemaakt bij de Vox. Wel is de framebuis afgelast en kan worden gepoedercoat. Daarna er weer in en maar wachten op het blok. Verder hebben we het Buell rek afgelast en kan morgen worden gespoten. Dan eers maar eens kijken hoe het de eigenaar bevalt en daarna kan coaten altijd nog.

Volgende week aan de slag met de voorvork.
 
je moet er ook nog gewoon een tweede project bij naast zetten (een VF750 of zo...) dan kun je tenminste ook elke dinsdag doorrammen!

(en wat doe je in vredesnaam al die andere avonden in de week dan?....)
 
Heheh.. Nou eh... Lasmoat die uh.. zou voor vandaag de schehetsplaatjes af hebben......

En idd.. storingsdienst. Maar bijvoorbeeld afgelopen zondag van 13.00 tot 20.00 aan het werk zijn... Maar dat is dan uit de neus vreten..

M.a.w, de Vox schiet nog niet erg op.. Anderzijds is dat ook nog niet nodig, we wachten op het blok.
 
Laatst bewerkt:
je moet er ook nog gewoon een tweede project bij naast zetten (een VF750 of zo...) dan kun je tenminste ook elke dinsdag doorrammen!

(en wat doe je in vredesnaam al die andere avonden in de week dan?....)

Je kunt ook eens beginnen te denken over hoe ik een TRX 850 aan een RX-5 zou moeten (laten) knopen, en dan het liefst met een EZS naafbesturing, speedster achterband. etc, etc.
:9~ :9~ O-)
 
Je kunt ook eens beginnen te denken over hoe ik een TRX 850 aan een RX-5 zou moeten (laten) knopen, en dan het liefst met een EZS naafbesturing, speedster achterband. etc, etc.
:9~ :9~ O-)

Geen probleem. Lijkt me een super project! Nee, geen speedster.. is alweer achterhaald..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan