Street Meet 10-10-10

bas_k

Die hard MF'er
7 jul 2009
878
0
Hilversum
Tijdens en na de succesvolle en vooral gezellige BBQ-rit bij Bruurs zijn er enkele insinuaties tussen de al-dan-niet-aardbeienmilkshakes, de clubsandwiches en de geBBQde beeflapjes door over tafel geslingerd over een op het nippertje te houden Street Meet in 2010.

Om het lange verhaal kort te maken hier mijn voorstel:
* Route van ongeveer 150km grofweg om Utrecht heen ('t Gooi, een dijkje onder Utrecht, Amersfoort).
* In principe zondag 10-10-'10, uur of 13.00, voorlopig maar even van De Witte Bergen (kruising A1-A27, net boven Hilversum) uit gaan als startplaats
* Bij slecht weer op de 10e kunnen we zondag 17-10 als alternatief aanhouden.

http://www.hoteldewittebergen.nl/route.aspx (Hotel de Witte Bergen)
rijksweg 2
3755 MV Eemnes

_____________________________

Serieuze puntjes waar een StreetMeetregelaar beter ff op kan letten volgende keer:
1] verzamelplaats moet een toegankelijk tentje hebben. Vermoedelijk iets met een Mac.

2] de voorrijder stelt zijn nul zes beschikbaar. PMt hem bijvoorbeeld door aan wie dat wil/ van verre komt, zodat laatkomers van zich kunnen laten horen.

3] imbussleutels 8 en 10, steeksleuteltje 8 en een kruiskopschroevendraaier of andersoortig gereedschap mee.

4] aanvangsttijd kan beter wat vroeger in de ochtend zodat je dan eerder klaar bent, of tijd genoeg hebt om na het vervangen van de gebruikelijke spanningsregelaar de tocht af te maken. Als ik het opnieuw ga doen verzamel ik tussen 1030 en 1100. Dan lekker rijden en vervolgens zie punt 5:

5] halverwege een leuk terras of Mac inplannen waar ze ook aardbeienshakes verkopen

6] route uitzoeken die minder bekend / toeristisch is

_____________________________





Tot ZTiens!!!

Van plan om van de partij te zijn:
01 bas_k [wil dan wel een AARDBEIENmilkshake]
mercurieus
jeroen!
02 daaphid [houdt ons in de gaten]
randyfisherman
03 thoen [neemt ijs mee uit raamsdonksveer]
flaterik
04 m3enace [mist het weer een beetje]
05 aeri [organiseert dit niet]
06 djoezz [slijmbal!]
07 losbol [nessy's toyboy]
08 nessy <-- neem ik aan [losbol's boytoy]
dewpro
09 lampenkap [denkt wel]
b@rdie
10 phustje [hoopt dat het droog blijft]
11 hermenator [komt kieken]
12 jumping jack & jumping julia [mooiweerrijders]
13 darkhelmet [heeft een gans z'n dag in z'n agenda staan]
14 ninjafythis [neemt bier mee]
15 mvagusta [neemt misschien vrouwtje op Striple mee]
16 burgerking [watje]
17 frosty666 [beslist zaterdag]
18 incredible me [komt buurten denktie]
...
 
Laatst bewerkt:
Doe ons er tegen dan nog maar eens aan herinneren. Bij goed weer misschien wel leuk om van hieruit binnendoor op te rijden. :D
 
Doe ons er tegen dan nog maar eens aan herinneren. Bij goed weer misschien wel leuk om van hieruit binnendoor op te rijden. :D

dat zal idd de meest variable.... ;)

Van waaruit rij je dan op en wie bedoel je met 'ons'?
 
Laatst bewerkt:
Is niet echt in de buurt voor mij, maar ben wel benieuwd. Ik hou hem in de gaten!
 
ik probeer vrij te krijgen zodat ik er ook bij kan zijn, altijd leuk zo'n meeting

(ga trouwens een week eerder ook met de speeds mee, nog iemand van hier die dan ook

meerijd????)
 
Zet mij maar op 10! :Y

*O* 10-10-10 *O* - *O* Tiet veur de Street Meet *O*

en een 10 voor Bassie! :}
 
vond dat ie de vorige meeting wel aardig gas kon geven...

.......ben benieuwd wat me bij de streets te wachten staat... :] :] :] :]

hahaha, ik heb nog geen jaar m'n rijbewijs!!! Ik rij stevig door, maar zeker niet hard. De enige reden dat ik dit organiseer, is omdat Aeri meer woorden dan daden heeft... hahaha!

En omdat het zo leuk en gezellig en afijn, blablabla, zie OP *D
 
hahaha, ik heb nog geen jaar m'n rijbewijs!!! Ik rij stevig door, maar zeker niet hard. De enige reden dat ik dit organiseer, is omdat Aeri meer woorden dan daden heeft... hahaha!

En omdat het zo leuk en gezellig en afijn, blablabla, zie OP *D

uuuuuuuhhhh....
 
Terug
Bovenaan Onderaan