Ringcard Nordschleife 4 ronden 2010

LoSBoL

MF veteraan
22 okt 2004
23.355
19
Waterland
Helaas lukt het ons niet meer om nog tijd vrij te maken om de Eifel aan te doen.

Heb hier nog een ringcard liggen voor 4 ronden.

Iemand interesse tegen een gereduceerd tarief?
 
pb

Helaas, maar geldig tot eind dit jaar, die ga ik dus niet meer opmaken.

Succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Helaas lukt het ons niet meer om nog tijd vrij te maken om de Eifel aan te doen.

Heb hier nog een ringcard liggen voor 4 ronden.

Iemand interesse tegen een gereduceerd tarief?


Wat is een "gereduceerd tarief" :? :)

En wanneer heb je ze aangekocht :?
 
Laatst bewerkt:
Wat is een "gereduceerd tarief" :? :)

En wanneer heb je ze aangekocht :?


15 euro per ronde. Gekocht op een mooie zonnige maar vooral drukke zondag in juni. Na 3 uur wachten tot motoren er weer op mochten, en 2 algehele baanafsluitingen er de brui aangegeven en verder van het gebied wezen genieten.
Vorige maand nog een keer geprobeerd, bleek er heel het weekend alleen maar wielrenners de baan op te mogen, alsof die krengen hier nog niet genoeg de mooie dijkjes verpesten. :')

Aankomende maandag stond het weer in de planning, maar helaas is daar iets tussen gekomen.
 
Laatst bewerkt:
15 euro per ronde. Gekocht op een mooie zonnige maar vooral drukke zondag in juni. Na 3 uur wachten tot motoren er weer op mochten, en 2 algehele baanafsluitingen er de brui aangegeven en verder van het gebied wezen genieten.
Vorige maand nog een keer geprobeerd, bleek er heel het weekend alleen maar wielrenners de baan op te mogen, alsof die krengen hier nog niet genoeg de mooie dijkjes verpesten. :')

Aankomende maandag stond het weer in de planning, maar helaas is daar iets tussen gekomen.


ah, ok en -O- (agenda Ring ff checken is altijd handig :P :) )

Dan ga ik passen. Koop 4,5 ronde bij Breitscheid voor 75 euro, quasi zelfde prijs (per ronde) en als het slecht weer is of de baan is afgesloten ben ik geen geld kwijt. Succes met de verkoop :Y
 
Laatst bewerkt:
ben woensdag geweest erg gaaf, ook de baan weer een uur dicht, kwam een porsche terug met horizontale liggende velgen |( , de 20ste tussen 19.15 en 20.00 was geloof ik weer voor iedereen de baan op, waren nu echt veel evenementen dat je er niet op mocht B|
 
15 euro per ronde. Gekocht op een mooie zonnige maar vooral drukke zondag in juni. Na 3 uur wachten tot motoren er weer op mochten, en 2 algehele baanafsluitingen er de brui aangegeven en verder van het gebied wezen genieten.
Vorige maand nog een keer geprobeerd, bleek er heel het weekend alleen maar wielrenners de baan op te mogen, alsof die krengen hier nog niet genoeg de mooie dijkjes verpesten. :')

Aankomende maandag stond het weer in de planning, maar helaas is daar iets tussen gekomen.

Toen ook weer eens gaan kijken @ ring.
Was echt het WTF momentje van de dag toen ik die wielrenners zag :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan