Te koop circuit en straat onderdelen Honds SP1

Julez1000

Die hard MF'er
11 apr 2007
932
1
Meijel
Ik heb besloten om m`n circuit sp1 te gaan verkopen in straat trim, dus ik heb nog wel wat leuke onderdelen in de aanbieding.
Ik heb niet alle originele delen erbij, dus sommige onderdelen verkoop ik alleen als je een origineel onderdeel inruilt. Nog niet alles is gewisseld, gebeurt de komende tijd.

Ik heb nu al in de aanbieding:
Scots performance stuurdemper, met alle bevestigingsmaterialen. Goede staat, werkt perfect. Bij deze stuurdemper zit een speciale balhoofdmoer, de originele moer heb ik niet meer. Als je de demper wil kopen wil ik je originele balhoofdmoer hebben (die heb je zelf niet meer nodig dan). Nieuwprijs 480 euro, te koop voor 200 euro. --- Verkocht

Complete super lichte titanium Akrapovic uitlaat, geen valschade wel wat gebruiks krasjes. Incl. carbon ophangbeugels. Aangezien ik geen dempers meer heb verkoop ik de uitlaat alleen als je een paar slip-on dempers inruilt. Te koop voor 250 euro, mits inruil dempers in redelijke staat zijn. --- Verkocht

Polyester circuit voorkuip (geen kontje), niet heel netjes. Met snelsluiters. diepe kras onderlangs maar nog wel heel. 100 euro

Voorvork met Penske racing valves, aangepast voor circuitgebruik. Paar kleine krasjes bovenaan rechtse poot van de gaskabels. Verder onbeschadigd en recht. Inruil originele vork t.e.a.b.

Kontje met scheur, 25 euro

Power commander 2 t.e.a.b.

Onderdelen die nog eraan komen:
Dymag magnesium wielen.
Penske racing achterschokbreker. --- Verkocht
Moriwaki link achtervering. --- Verkocht

Ik heb nog een berg onderdelen, ben zeker nog een boel vergeten. Komt hier te koop te staan als het allemaal uitgezocht heb.
Bij interesse mail sjuuwel_39 apestaart hotmail punt com
 
Laatst bewerkt:
Vandaag nog wat spullen van m`n motor bij elkaar gezocht, dus weer wat te koop:

Moriwaki carbon luchtgeleiders. Zorgt voor meer luchtstroom door de radiateurs dus betere koeling bij hoge belasting (circuit). 75 euro

Foto-RN7RBATR-D.jpg


Foto-L4XN44MD-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
Harris alu uitlaatsteuntjes zonder duo 50 euro

Foto-HL7GXI3E-D.jpg



Duozit afdekkapje, heeft wat beschadegingen maar niet kapot. t.e.a.b.

Foto-8AF74QZ6-D.jpg


Kontje, beschadegingen + gebarsten. t.e.a.b.

Foto-7YEE8TU3-D.jpg
 
Topkuip, beschadegingen niet kapot. 50 euro

Foto-CAQQJ3EJ-D.jpg



Circuit voorkuip met snelsluiters. paar krassen/barsten rechts. 100 euro

Foto-YPSUYNTQ-D.jpg


Foto-77WBLIFR-D.jpg


Power commander, t.e.a.b.

Foto-R4RYEUW6-D.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan